Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschil is dat Clement al van bij ons kwam en dat die toen hij bij Genk tekende sowieso gezegd heeft als Club me wil ben ik weg. En op dat moment werd er bij Club zeker niet slecht gewerkt.

31 trainers in 32 jaar, dan zou ik toch niet zeggen dat er kei goed gewerkt wordt...
Kijk eens eerst bij je eigen club voor je zulke uitspraken doet. Jullie gouden schoen komt van Lokeren. :crazy:.
Dat is gewoon eigen aan een "grote" ploeg zijn. Dat geldt voor Genk, Brugge, Anderlecht en elke andere grote ploeg in het buitenland.

Daar zijde gulle wel echt goed in , naar een ander wijzen en hetzelfde doen :ROFLMAO:
Aja? Welke trainers/spelers hebben wij recent nog opportunisch snel weggekocht bij de kleintjes in België omdat wij ons werk niet goed deden?

Er is een groot verschil tussen een speler/trainer snel weghalen uit puur opportunisme omdat het bij u eigen langs geen kanten loopt en een speler kopen in de zomertransfertperiode wanneer de andere club tijd genoeg heeft om een vervanger te halen.
Met transferts doen is niks mis mee, maar de manier en timing soms ja...

Ge kunt Thorup misschien binnenkort terughalen, die staat ochot 4e in Denemarken voor de moment.

Kan die Suzuki eindelijk krijgen wat hij verdient (namelijk een lange schorsing)? Jezus, altijd dat gezeik, matennaaien, duiken,... Triestig stukje voetballer.

Franstalige supporters gaan met de voeten vooruit in open brief: “Kompany, pas je aan”

Verschil is dat Clement al van bij ons kwam en dat die toen hij bij Genk tekende sowieso gezegd heeft als Club me wil ben ik weg. En op dat moment werd er bij Club zeker niet slecht gewerkt.

31 trainers in 32 jaar, dan zou ik toch niet zeggen dat er kei goed gewerkt wordt...

Zoals verwacht zijn er talloze excuses waarom het bij jullie anders is :D
En op een ZEER klein aantal teams na (het zijn er geen 5) denk ik dat iedereen onmiddellijk tekent voor onze resultaten van de laatste 5 jaar.
Soit, als logica nog eens bij je aanklopt, laat je maar iets weten!

Aja? Welke trainers/spelers hebben wij recent nog opportunisch snel weggekocht bij de kleintjes in België omdat wij ons werk niet goed deden?

Er is een groot verschil tussen een speler/trainer snel weghalen uit puur opportunisme omdat het bij u eigen langs geen kanten loopt en een speler kopen in de zomertransfertperiode wanneer de andere club tijd genoeg heeft om een vervanger te halen.
Met transferts doen is niks mis mee, maar de manier en timing soms ja...

Ge kunt Thorup misschien binnenkort terughalen, die staat ochot 4e in Denemarken voor de moment.
Vanaken , Clement ( snap ik nog } Peter van der Heiden , Good old Timmy van Lommel om een paar te noemen
Pasop , wij doen dit ook he

Franstalige supporters gaan met de voeten vooruit in open brief: “Kompany, pas je aan”

Op vlak van de spelers hebben ze groot gelijk. Daarstraks leek het alsof geen een van die mannen effectief graag voetbalt. Ge hebt al een van de schoonste jobs ter wereld, speel er dan ook naar.

Antwerp komt niet door de gele dubbele gordel. Tijd voor wat extra creativiteit in te brengen in de vorm van Myioshi.
En misschien de Ritchie eens wat rust geven want die is stilletjes aan aan het opbranden.

Op vlak van de spelers hebben ze groot gelijk. Daarstraks leek het alsof geen een van die mannen effectief graag voetbalt. Ge hebt al een van de schoonste jobs ter wereld, speel er dan ook naar.
Snap wel niet waarom Kompany die Bruun Larsen bvb 4-5 matchen laat spelen terwijl die echt, maar echt, NIKS goed doet

De eerste barstjes in het heilige aureool van de prins? 't heeft lang genoeg geduurd.

Had deze match met publiek geweest, waren de boxen van mijn tv kapot gegaan door al het gefluit aan de rust. En mocht Verbeke of zo het gaan uitleggen aan de ingang tegen een hoop "fans" met fakkels en hooivorken ;)

Club kan met gemak verliezen morgen, die andere doen zelfs geen moeite meer om nog dichter te komen. Vermoedelijk zitten ze al meer met donderdag in hun hoofd.

OHl wel beter ploeg denk ik dan dynamo kiev op dit moment, het is de moment om iets te rapen in brugge. Blijft triest om zien neem lang, vanaken weg en er schiet nauwelijks creativiteit over.

arx2wiy3gjor.gif

Snap wel niet waarom Kompany die Bruun Larsen bvb 4-5 matchen laat spelen terwijl die echt, maar echt, NIKS goed doet

Het zou mij niets verwonderen dat hier ook gebruik is gemaakt van dezelfde clausule als bij Tau.

Indien volledig fit moet hij starten of een bepaald aantal minuten spelen, anders moet er meer geld betaald worden aan Hoffenheim.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan