Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zeggen dat Kortrijk het letterlijk in de schoot kreeg geworpen maar Wellenreuter mikte iets te hoog daarvoor :D

Waarom? Een rivaal kloppen die een waardige tegenstander is is zoveel leuker dan te spelen tegen een rivaal die er geen is. Ik word echt niet warm van een competitie die in februari duidelijk al gespeeld is.
Interesseert me heus niet. Na zoveel jaren miserie en hoongelach van vrienden en familie die supporter zijn van Anderlecht, ben ik meer dan blij dat het nu omgekeerd is. Al zijn wij nooit zo diep gevallen als dat.

Die persconferentie van Kompany (of toch het stukje dat op hln staat), hij krijgt het allemaal niet meer uitgelegd precies.

Zo'n Sambi ook wel goeie e, interviewke geven dat als em 100% is altijd beter is dan zijn tegenstander, is dan nog nooit 100% geweest precies. Gaat een 2de Vadis worden als die zijn mentaliteit niet veranderd. Wat mij dan de vraag doet stellen, die jongens worden die eigenlijk wel begeleid op mentaal vlak?

Zo'n Sambi ook wel goeie e, interviewke geven dat als em 100% is altijd beter is dan zijn tegenstander, is dan nog nooit 100% geweest precies. Gaat een 2de Vadis worden als die zijn mentaliteit niet veranderd. Wat mij dan de vraag doet stellen, die jongens worden die eigenlijk wel begeleid op mentaal vlak?

In dit interview staat trouwens:
Ben jij wel een echte winnaar?
“Als je mijn jeugdtrainers zou vragen, gaan ze zeggen dat ik wat dat betreft al veel progressie heb geboekt. Maar nog niet voldoende. Ik praat daar vaak over met Ellen, onze mental coach. Zij zegt ook: ‘Jij kunt de fysionomie van een wedstrijd veranderen, maar het moet uit jezelf komen’.”

Laatst bewerkt:
Bij deze tussenstand zijn er welgeteld 3 punten verschil tussen nummer 3 en 10. En dat op 6 matchen van het einde. :crazy:

Penalty en 0-2. Einde van VDBrom zeker? Kunnen maar beter die Duitser van Oostende binnenhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan