Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker als je PO1 riskeert te missen... maar ja, dan geeft het bestuur eigenlijk toe dat ze een fout hebben gemaakt met zijn aanstelling, zal dus eerder in de zomer gebeuren?
Genk heeft nog het excuus dat Thorup zelf het schip verlaten heeft. En ze dus onverwachts moesten schakelen.

maar ja, wie ga je in het midden van een seizoen kunnen aantrekken?
hugo-broos-weigert-monstercontract-iraanse-club_1_515x0.jpg

zeker als je PO1 riskeert te missen... maar ja, dan geeft het bestuur eigenlijk toe dat ze een fout hebben gemaakt met zijn aanstelling, zal dus eerder in de zomer gebeuren?

Gezien ge tegen dan anderhalf seizoen zonder publiek speelt en het publiek het stilaan gewoon is om niet naar het stadion te komen en ge ook dikwijls matchen op belachelijke momenten speelt, wilt ge echt niet dat ge het seizoen op de huidige manier eindigt. Dan zit er volgend seizoen 10.000 man max in de tribunes. Gezien ons gigantisch up-and-down verloop van onze jaren in eerste hebben we sowieso al een slechte "attach rate".

En wie halen? Niemand verdomme. Gewoon het seizoen uitdoen met de twee assistent trainers en zo gaan voor een goede coach tussen de seizoenen in. Want als ge nu absoluut een coach moet halen, gaat het weer crap zijn. Niemand fatsoenlijks verlaat zijn club net voor de eindsprint van de competitie. Ze hadden dat al na het vertrek van Thorup moeten doen.

Moeskroen, hatelijke waardeloze ploeg.
Pakken geregeld punten in matchen die ze zouden mogen verliezen, en net tegen Cercle doen ze geen rotte bal. Cercle was zelf niks waard, gewoon 1 flater waardoor ze nu winnen. Hopelijk wint Beveren ook vandaag en winnen ze volgende week ook van Cercle.

Gerechtigheid, dat negatieve voetbal van Charleroi is toch niet te snappen, die hebben de voetballers om aanvallend te spelen maar die spelen elke match gewoon om niet te verliezen.

EDIT: gvd hoe onverdiend is dit. Bahhhh

Als ge naar de programma's kijkt van de drie onderin, zou het wel eens het jaar van de grote doorbraak kunnen zijn met dat mafiaploegje dat eindelijk aan het kortste eind trekt. Die moeten respectievelijk Beerschot, Standard, Oostende, Charleroi, Antwerp en Brugge afwerken. Daar komen niet veel punten meer uit.

En toch zie ik liever Monaco D rechtstreeks zakken en dan Moeskroen eruit in de barrages.
Da's uw goed recht, mijn ploeg heeft x jaar onterecht in 1B gezeten door dat kutploegje dus als er een ploeg is die ik wil zien zakken zijn zij het wel.

Waarom heb jij zo'n aversie tegen Cercle Brugge? Het is helaas de realiteit in het moderne voetbal van vandaag dat kleinere clubs, of in dit geval vereniging, in handen zijn van grote clubs, bedrijven. Ik zie je niets negatiefs posten over OH Leuven, STVV,...? Ik merk in krantenartikels en bij commentatoren ook vaak een neerbuigende toon als het over Cercle en Monaco gaat. Geen idee waarom.

Cercle heeft een aantal jeugdproducten die af en toe in de basis staan, spelen niet al te negatief of vuil voetbal en hebben nu gelukkig opnieuw de 'Belgische' kaart getrokken met Yves VDH en Buffel als trainers. Toch een meerwaarde voor 1A?

Waarom heb jij zo'n aversie tegen Cercle Brugge? Het is helaas de realiteit in het moderne voetbal van vandaag dat kleinere clubs, of in dit geval vereniging, in handen zijn van grote clubs, bedrijven. Ik zie je niets negatiefs posten over OH Leuven, STVV,...? Ik merk in krantenartikels en bij commentatoren ook vaak een neerbuigende toon als het over Cercle en Monaco gaat. Geen idee waarom.

Cercle heeft een aantal jeugdproducten die af en toe in de basis staan, spelen niet al te negatief of vuil voetbal en hebben nu gelukkig opnieuw de 'Belgische' kaart getrokken met Yves VDH en Buffel als trainers. Toch een meerwaarde voor 1A?
Ik vond jouw post op zich niet verkeerd, tot je laatste zin. Cercle is in mijn ogen allesbehalve een aanwinst voor 1A. Moeskroen en Waasland-Beveren evenmin. Van mij mogen ze alle drie gewoon zakken. Terug naar een competitie met 16 ploegen en dan Union erbij.

En zonder Monaco was Cercle los failliet, dat geldt niet voor voor OHL en STVV geloof ik. Al weet ik daar het fijne nu ook weer niet van.

Wij waren wel degelijk gewoon failliet zonder overname. Maar ook dat is weer te danken aan 1B, net zoals bij Cercle. Zowat elke ploeg zonder kapitaalkrachtige investeerder gaat kapot in 1B als ze er meer dan twee seizoenen moeten overleven, of wordt er overgenomen. Union, Westerlo, OHL, Cercle, een voor een.

Mijn aversie tegenover Cercle is inderdaad door het jarenlange geparasiteer. En nog harder dan OHL en STVV en consoorten is Cercle gewoon een schaamteloos podium voor spelers van Monaco in waarde te doen stijgen. Toegegeven dat is bij STVV en OHL ook, maar in mindere mate dan Cercle. Bijna het voltallige bestuur van Cercle zijn mensen met niks voeling of knowhow van het Belgisch voetbal.
Dus hoe rapper dat die gewoon naar de vergeetput gaan hoe beter.

En de haat tegen Beveren tjah, onterecht. Financieel gezonde club die beperkt winst maken met heel beperkte middelen. Vorig seizoen hadden ze misschien verdiend te zakken maar terecht dat ze erin bleven omdat het niet 100% zeker was. Dat hun kern dit seizoen ook gene vette is dat is dan ook te danken aan de maandenlange onzekerheid in welke reeks ze zouden spelen. Idem voor Beerschot en OHL gewoon een schande.

Neen, dat Cirkul en Moeskroen het maar snel afbollen uit 1A. Als Beveren volgend seizoen zakt so be it, maar eerst de rotte appels eruit.

Cercle is één grote kut vereniging. Het is alleen al lachwekkend dat je het woord "club" niet mag uitspreken, precies een bende kleuters. Ze verzetten zich al jaren tegen een verhuis van FCB omdat ze zogezegd anders in de kou worden gezet, dat terwijl de stad Brugge ze alle kansen wil geven. FCB moet begot zelf met (verhuis)plannen voor Cercle komen, waar ze amper iets zelf moeten betalen. Daarnaast hebben ze al jaren de missie om hun te boycotten. Er zijn jarenlange problemen geweest met de grasmat, maar de vereniging wou nooit geen cent uitsteken.

Ik snap dat alle andere supporters er geen last van hebben en dit nog een "normale" CLUB vinden, maar dat zijn gewoon parasieten van de bovenste plank.

Vorig seizoen hadden ze misschien verdiend te zakken maar terecht dat ze erin bleven omdat het niet 100% zeker was.
Dus eigenlijk geef je ook toe dat Club volledig onterecht werd uitgeroepen tot kampioen (en de bijhorende CL miljoenen) want aja dat was ook nog niet 100% zeker?

Verder kan @Sond hier waarschijnlijk een heel boek schrijven waarom Waasland-Beveren wel een rotte appel is en het verdiend om diep weg te zakken aangezien hij van de regio is en de geschiedenis maar al te goed kent van de fusieclub.

Het is gewoon zoals Puni zegt: zonder buitenlandse investeerder kan je niet overleven in die vergeetput genaamd 1B.
Dan moet je leven met de bijnamen zoals Monaco C, Leicester B of Man City D.
Kijk wat Patro tracht te bereiken met hun rechtzaken nu ze een nieuwe investeerder hebben.

Maar bon, als het een troost mag zijn, het ziet er naar uit dat we binnenkort weer Virton mogen verwelkomen in 1B.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan