Silence
Well-known member
Boeren ploegen nu éénmaal op een akker héop Club hebben wij ook jaren liggen sukkelen met het veld.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeren ploegen nu éénmaal op een akker héop Club hebben wij ook jaren liggen sukkelen met het veld.

Het ligt er nu anders toch niet zo slecht bij, zal niet door de investering van Monaco C zijn.Boeren ploegen nu éénmaal op een akker hé![]()
voor de 3e match op 6 dagen er op te spelen ligt het er idd nog goed bij.Het ligt er nu anders toch niet zo slecht bij, zal niet door de investering van Monaco C zijn.
Mogen al eens lachen hèHet ligt er nu anders toch niet zo slecht bij, zal niet door de investering van Monaco C zijn.
Als je beker niet meetelt is het 9 matchenMan, wat was dat slecht zeg.
Iemand een idee waarom Bruun Larsen altijd maar mag starten? Zuigt elke keer de stenen uit de grond.
Na een 0/30 pakt Cercle thuis een eerste punt sinds september als ik mij niet vergis
Prachtig doelpunt..
Ik heb ergens gelezen dat wanneer: "Club de finale van de beker van België speelt én de finale van de Europa League" ze nog een datum hebben voor Charleroi - ClubAls Club wint tegen Kiev en in de beker tegen Standard dan lukt het niet meer voor het eind vd competitie![]()

Ik dacht nu echt dat Anderlecht vertrokken was na de goeie weken. Nee niet om te trollen.90 min weggegooid .
Ja, dan gaan ze de slotspeeldag verschuiven van het weekend naar midweek zodat deze match net ervoor kanIk heb ergens gelezen dat wanneer: "Club de finale van de beker van België speelt én de finale van de Europa League" ze nog een datum hebben voor Charleroi - Club![]()
Ook geen echte waardemeters gehad in die 3 matchen, een amateur ploeg, één uit 1B waar ze het een uur moeilijk tegen hadden en dan een abominabel Genk. Puur op papier is die laatste dan wel een topper, maar die match zelf was ook gewoon niets. Dit is ook de fout die vorig seizoen ook geregeld gemaakt werd, om na een tweetal goeie prestaties denken dat de trein vertrokken is.Na 3 keer op rij te winnen denk je dat ze vertrokken zijn en dat Cercle een hapklare brok is, maar dan krijg je weer zo'n schijtmatch. En dan mogen we in feite nog tevreden zijn met 1 punt.
De machinisten van de populaire sportpers laten die trein dan ook zeer graag vertrekken he! Even kijken wat "onze chef voetbal" Keygnaert, overigens zomaar terug actief in het journalistieke gilde na zijn preventieve doch correcte schorsing voor corruptie en vriendendiensten in het zwendeltje van Veljkovic, op gang probeerde te trekken in de voorbije twee maanden:Dit is ook de fout die vorig seizoen ook geregeld gemaakt werd, om na een tweetal goeie prestaties denken dat de trein vertrokken is.