Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het eigenlijk met Yari Verschaeren zijn blessure? Ging toch maar 4 a 6 weken zijn? Vind er niet meteen iets over terug.

Revalidatie gaat moeizamer dan verwacht, was vorig jaar ook het geval denk ik na zijn zware blessure toen.

Zou wel vandaag weer op het oefenveld staan.

Maar moet zijn contract wel dringend gaan verlengen, denk dat het afloopt in 2022. Probleem is dat zijn eerste contract zo mooi was, dat het niet simpel is voor het huidige bestuur, en de huidige manier van werken, om dat contract ferm te verbeteren.

Hoe de fuck laat ge iemand als Henry compleet alleen staan, terwijl ge met 4 verdedigers rond 1 persoon aan het penaltypunt staat. Knappe verdediging.
Het is Gueye die hem loslaat om uit te stappen op Jemelka, geen idee waarom. Aanvallers die moeten verdedigen.. 😅

Revalidatie gaat moeizamer dan verwacht, was vorig jaar ook het geval denk ik na zijn zware blessure toen.

Zou wel vandaag weer op het oefenveld staan.

Maar moet zijn contract wel dringend gaan verlengen, denk dat het afloopt in 2022. Probleem is dat zijn eerste contract zo mooi was, dat het niet simpel is voor het huidige bestuur, en de huidige manier van werken, om dat contract ferm te verbeteren.
Verbeteren? Die heeft toch amper iets gepresteerd afgelopen 2j (door die blessures oa), zou al blij mogen zijn als hem een contract aan zelfde voorwaarden krijgt ja

Verbeteren? Die heeft toch amper iets gepresteerd afgelopen 2j (door die blessures oa), zou al blij mogen zijn als hem een contract aan zelfde voorwaarden krijgt ja
Klopt, maar zou gij bijtekenen bij uw WG als hij u mindere voorwaarden aanbiedt dan wat ge nu krijgt? Neen, dan begint ge gewoon te zoeken naar iets anders. :p

Oostende-genk afgelast. Hoe kan het dat Genk iedere keer een perfecte mat heeft en die andere ploegskes niks? Frustrerend man. Amateurs.

Yup

En gister op Ohl was de ene kant van het veld ook bevroren. 2 maten en 2 gewichten...
Was dat geen zand?

Snap dat niet. Wanneer was de sneeuwval, afgelopen zondag/maandag? En dan nu pas de sneeuw eraf doen? En ze moeten toch veldverwarming (of iets dergelijks) verplicht hebben?
Gewoon forfaitscores zou ik zeggen!

Was dat geen zand?

Snap dat niet. Wanneer was de sneeuwval, afgelopen zondag/maandag? En dan nu pas de sneeuw eraf doen? En ze moeten toch veldverwarming (of iets dergelijks) verplicht hebben?
Heeft niks te maken met de sneeuwval, wel met de temperaturen. Veel succes om uw veld niet te laten bevriezen zonder veldverwarming. :)

Was dat geen zand?

Gewoon forfait. Ik heb het echt gehad met dat amateurisme. Het heeft niet meer gesneeuwd. Zet die veldverwarming toch op.

Maar oh wee als wij de wedstrijdomstandigheden aanklagen. Dan zijn we de kop van jut bij pers en publiek en is uitstel onmogelijk. Wat een fucking grap onze competitie.
Genk wordt belachelijk gemaakt na hun aanklacht en nu worden ze dubbel belachelijk gemaakt doordat het nu ineens wel allemaal kan. Tijd om de brave jongens mantel af te werpen. Alles op forfait smijten en blijven duwen tot het erdoor komt of de bond basically letterlijk moet zeggen "Wij zijn een bende hypocriete idioten en willen niets anders dan jullie pesten".
Woedend word ik van zoiets

Vorig weekend sneeuwt het voor de wedstrijd tussen Genk en Anderlecht. Op het moment van spelen ligt het veld er perfect (of toch zo goed als) bij. Bij WB en KVO hebben ze een week de tijd om hun veld in orde te krijgen en zelfs dat lukt niet? Profploeg onwaardig, dit zou gewoon forfait moeten zijn.

Al ziet dat veld van KVO er op 't eerste zicht nu wel niet slecht uit, maar je ziet de stukken natuurlijk niet in detail.

Maar oh wee als wij de wedstrijdomstandigheden aanklagen. Dan zijn we de kop van jut bij pers en publiek en is uitstel onmogelijk. Wat een fucking grap onze competitie.
Genk wordt belachelijk gemaakt na hun aanklacht en nu worden ze dubbel belachelijk gemaakt doordat het nu ineens wel allemaal kan. Tijd om de brave jongens mantel af te werpen. Alles op forfait smijten en blijven duwen tot het erdoor komt of de bond basically letterlijk moet zeggen "Wij zijn een bende hypocriete idioten en willen niets anders dan jullie pesten".
Woedend word ik van zoiets
Jullie genkies zijn de laatste tijd echt net iets te veel aant wentelen in zelfmedelijden. Snap nu hoe iedereen zich voelde toen de clubsupporters tijden de magere jaren weer maar eens afkwamen.

En dat heeft dan weer niks te maken met het feit of ge al dan niet gelijk hebt, want ploegen die als prof bestempeld worden mogen idd maken dat hun veld bespeelbaar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan