Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zonder verdedigen bij Kortrijk vandaag 🤬
Da wel, als ge ziet hoe Henry die eerste mag binnenleggen.. En waar Gueye naartoe loopt bij die tweede weet ik ook niet. Jemelka was gedekt, had geen enkele reden om daarop uit te stappen.

Maar ge hoort mij niet klagen. :p

Da wel, als ge ziet hoe Henry die eerste mag binnenleggen.. En waar Gueye naartoe loopt bij die tweede weet ik ook niet. Jemelka was gedekt, had geen enkele reden om daarop uit te stappen.

Maar ge hoort mij niet klagen. :p
idd tis onbegrijpbaar, maar Kortrijk wou OHL weer een beetje vertrouwen geven :mad:😇🙃

Drie punten zijn drie punten. Goeie Romo en een weergaloze Henry maken het verschil wat mij betreft.

Vond die 2e kaart voor Malinov ook maar licht
Zeker omdat hij twee minuten daarvoor (weliswaar terecht) geel kreeg voor zijn eerste overtreding. Als ge als ref de match wat aanvoelt, geeft ge daar nooit een 2e gele kaart voor. Maar het is niet de eerste keer dat we problemen hebben met Alen. :)

7 minuten was gewoon terecht want bij Ohl hebben ze dan ook enorm tijd zitten rekken. Wat hun recht is natuurlijk. En er mocht nog een uur extra tijd bijkomen, Kortrijk ging nooit winnen.

7 minuten was gewoon terecht want bij Ohl hebben ze dan ook enorm tijd zitten rekken. Wat hun recht is natuurlijk. En er mocht nog een uur extra tijd bijkomen, Kortrijk ging nooit winnen.
Als ge vandaag de spitsen omdraait, wint ge met 1-5 denk ik 😅

Schrijvers valt niet in bij OHL? Tactisch owv de rode kaart of ... ?

Ja, wat is dat plots met Uronen? Daar is toch niets mis mee? En ik durf zelfs zeggen dat Preciado of Arteaga zeker niet beter zijn dan de Fin? En al zeker niet beter aangepast aan't weer hier nu, als Zuid-Amerikaanders.

Preciado wordt wel een machine. Hoe die zo snel zo presteerde vond ik echt "schokkend". Maar Arteaga (die ook talent lijkt te hebben) heeft nog wat stapjes te zetten en al zeker op een minder moment als nu is de ervaring van Uronen een meerwaarde. Aan de andere kant speelt er natuurlijk wel wat qua Uronen (wat weten we nog niet), anders was Juklerod niet gehaald.

Schrijvers valt niet in bij OHL? Tactisch owv de rode kaart of ... ?

Preciado wordt wel een machine. Hoe die zo snel zo presteerde vond ik echt "schokkend". Maar Arteaga (die ook talent lijkt te hebben) heeft nog wat stapjes te zetten en al zeker op een minder moment als nu is de ervaring van Uronen een meerwaarde. Aan de andere kant speelt er natuurlijk wel wat qua Uronen (wat weten we nog niet), anders was Juklerod niet gehaald.
Leek mij inderdaad zuiver tactisch te zijn. Henry ging er nooit afgehaald worden omdat die gisteren de match van zijn leven speelde, Mercier was ook gewoon goed en is enorm belangrijk op vlak van balvastheid, en Sowah zijn loopvermogen met die man minder situatie konden we ook niet missen.

Ge zag dat ook in de wissels. Defensieve zekerheid inbouwen, en met Vekemans en Asante ook nog wat meer grinta, power en loopvermogen.

Hoe zit het eigenlijk met Yari Verschaeren zijn blessure? Ging toch maar 4 a 6 weken zijn? Vind er niet meteen iets over terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan