Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
maar mag wel eens proberen een man voorbij te gaan.. maar Lang, jawadde, toch echt wel klasbak!!

Ik herinner me een Dennis die zich 99% van de keren vastloopt. Okereke is van nature ook geen flankspeler maar iemand die met goede looplijnen probeert op te duiken voor goal, bijna al zijn goals die hij maakte dit seizoen waren "spitsengoals".

Nee, liever een hard werkende Okereke die probeert te combineren dan een Dennis die zich telkens vastdribbelt en zo de bal verspeelt.

Een Dennis in form met dribbels en acties die lukken is een echt wapen, maar dat kwam er dit seizoen gewoon niet uit.

Slecht getrapt maar deze missen was moeilijker dan hem maken. Okereke doet het zeker niet slecht, werkt hard.
Leek mij gewoon op de grond trappen om de bal wat lucht te geven zodat Bodart helemaal kansloos was. Beter via de grond dan de bal volledig te scheppen en om YouTube te belanden met je misser.

Vertrouwen blijven tanken en hopelijk het niveau vasthouden als de EL terug begint! Ben nu echt wel benieuwd hoever we met deze ploeg op volle sterkte kunnen geraken!

Tegen EL zijn ze weer vermoeid wss en kan Flipper weer klagen daarover. Okereke eruit voor Charles als je 3-1 voor staat, hoe verzin je het?

Tegen EL zijn ze weer vermoeid wss en kan Flipper weer klagen daarover. Okereke eruit voor Charles als je 3-1 voor staat, hoe verzin je het?
Het is klagen van weelde, maar ik snap dat ook aan geen kanten.
Lang & Dost zijn toch de eerste die je er af haalt, geen twijfel mogelijk wat mij betreft.

Edit: en Mata ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan