Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, niet Frank. Alles behalve Frank :( Chance dat Gertje er nog bijzit, toch iemand die iets van voetbal kent.

Pff belachelijk simpel weer weggeven.
En nu ook weer met een man te weinig daar...

Laatst bewerkt:
Genk gaat de top 4 echt niet meer uit handen geven hoor.
Roep niet te hard. Ik begin toch teleurgesteld te worden. Brugge is gewoon de beste ploeg. Zeker in de breedte, maar daarnaast vind ik qua basisploeg geen enkele ploeg beter. Alleen jammer dat we het aan het verkloten zijn. Verdedigend zitten we goed, maar qua middenvelders, spitsen en flankaanvallers hebben we te weinig wisselmogelijkheden. Heynen, Onuach, Ito en Bongonda mogen niks overkomen, want dan zijn we gekloot. Buiten talent Oyen, hebben we toch maar weinig spelers die iets kunnen bijdragen. Thorstvedt kan ik als kuitenbijter nog mee leven, maar voor de rest is het maar plat.

Hehe ja. Veel mensen zitten nu te kakken op Vercauteren en noemen hem gek dat hij gekke Didier nog opstelt.
Maar we moeten eerlijk zijn. Stel dat Vercauteren hem NIET opstelt en Antwerp verliest een paar keer achter elkaar.
Wie ligt dan het SNELSTE buiten? Didier of de trainer (Vercauteren)? 1x raden. :rolleyes:

Neen ik zou net hetzelfde doen (want een trainer zijn job hangt gewoon af van zijn prestaties, zo groot is het respect voor trainers):
Mijn beste spelers opstellen, natuurlijk op voorwaarde dat zijn andere spelers zich er kunnen overzetten.
En ja, als Didier even géén kuren heeft, dan is hij gewoon één van de betere spelers.

Hey Didier: Een frietje met stoofvlees en een frikandel speciaal! Okay? :)
Vercauteren kan wel goed om met moeilijke spelers. In het kampioenenjaar in 2011 heeft hij ook van Van Den Borre een basisspeler kunnen maken bij Genk. Prachtige speler toen.

Is voor mij toch flater van Bodart, zo een zwak schotje zo flauw wegwerken
Leek me ook. Allé flater is een groot woord, maar moet hem verder wegduwen en dan is het weg kans.
Dost toch ook wel heel rustig en met gevoel binne gelegd, niet wild, dat is toch wel gewoon de ervaring van een echte goalgetter.

Leek me ook. Allé flater is een groot woord, maar moet hem verder wegduwen en dan is het weg kans.
Dost toch ook wel heel rustig en met gevoel binne gelegd, niet wild, dat is toch wel gewoon de ervaring van een echte goalgetter.
Lijkt mij eerder slecht geraakt (geschampt) en bal die zo binnen hobbelt ipv rustig binnen getrapt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan