Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar hij dan gewoon over springt en valt...Schwalbe? Dimata dribbelt en de verdediger van Moeskroen zet zijn been.
Of waardoor dat been in de weg zit en hem foutief afstopt? Ze hebben precies wel geen goeie hoek laten zien waardoor we zeker kunnen zijn (of ik moet het gemist hebben natuurlijk...). Maar als het effectief schwalbe was neem ik aan dat de VAR wel had ingegrepen.Waar hij dan gewoon over springt en valt...
Op die ene herhaling van de zijkant zag je toch dat hij zich liet vallen?Of waardoor dat been in de weg zit en hem foutief afstopt? Ze hebben precies wel geen goeie hoek laten zien waardoor we zeker kunnen zijn (of ik moet het gemist hebben natuurlijk...). Maar als het effectief schwalbe was neem ik aan dat de VAR wel had ingegrepen.
Helaas...Omdat er toch niet veel te zien was ben ik eens beginnen scrollen op zoek naar de laatste keer dat Anderlecht 4x op rij niet kon scoren, in een uitwedstrijd, in onze 1e klasse. Het zou alvast de eerste keer zijn sinds 1959! (daar stopte mijn data)
)Franky is nen broekschijter...Antwerp heeft vandaag een penalty gekregen! Hij werd weliswaar gemist maar toch!
En de Franky heeft actief gecoacht!
Alles komt goed!