Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Anderlecht kan wel druk zetten maar de laatste 20meter is toch zo zwak. Wat een onmondige ploeg is dit toch.

Die Bruun Larsen lijkt me wel ne kerel.

Valt me nu al twee matchen op dat Nmecha echt 0,0 bruikbare ballen krijgt.

Of waardoor dat been in de weg zit en hem foutief afstopt? Ze hebben precies wel geen goeie hoek laten zien waardoor we zeker kunnen zijn (of ik moet het gemist hebben natuurlijk...). Maar als het effectief schwalbe was neem ik aan dat de VAR wel had ingegrepen.
Op die ene herhaling van de zijkant zag je toch dat hij zich liet vallen?

Knie tegen knie denk ik, hoe dom ook om uw been daar zo te zetten. Tuurlijk gaat die erover

Kompany begint me toch stilaan op mijn zenuwen te werken
Sardella die daar mag blijven knoeien. Geen duelkracht, telkens foute kant afdekken, inspeelpasses onzuiver en zelfs gevaarlijk
Dauda, ja onbegrijpelijk wat hij daarin ziet, kunt ge geen woorden aan vuilmaken. Amuzu ja die kan mee met de 4x100meter maar dan stopt het wel. Vriendelijke jongen volgens mij maar zo wild en onbesuisd.
Die Larssen zit wel wat in, is dan natuurlijk juist die waar ze geen aankoopoptie op hebben

Sambi staat te zwemmen en te verdrinken in die middencirkel. Stond daar bepaald moment tegen 4 Moeskroen spelers centraal
Geen beweging voorin. Gewoon vooruit lopen maar niemand die afhaakt en diep gaat. Geen flanken die insnijden. Laat staan dat die naar binnen knijpen als de bal aan de overkant is
Laatste 20 minuten is het gewoon fifa style en al uw spitsen gelijk opstellen, geen systeem meer. gewoon vanvoor staan en wachten.

En geen wil om te winnen of een bal te pakken. Als een tegenstander in de buurt is, die moet nog maar doen alsof hij gaat tacklen en ze springen al omhoog. Ge moogt eens uw voet zetten, ge moogt zelfs eens een keer wat vlees mee hebben. Laten voelen dat ge mee op dat veld staat.

En dan hebt ge eigenlijk 2 aanvallende backs (3 met Myka erbij) en telkens die van ver de grote baklijn zien verstijven ze en kruipen ze terug
Thans aflopen weekend 7 of 8 doelpunten gemaakt waarbij de assist van de wingback kwam
Zeker Murillio heeft een goeie voorzet en schot in de benen

Kompany: We geven weinig kansen weg dus dat is heel goed. En we maken een doelpunt in de laatste minuten, meestal is het omgekeerd dus das ook een mooi pluspunt.

Like really? Ge geeft weer op amateuristische wijze n goal weg en ge scoort weer maar eens u enigste goal op penalty na n halve schwalbe. Die man is echt een karikatuur aan het worden als trainer. (Voor zover die dat nog niet was :unsure: )

Totale onmatch , maar hoe kan je goed voetbal brengen als je op zo een veld moet spelen , belachelijk een goal weggeeft en de tegenstander lekker de bus parkeert .
De 2 voeten vooruit was de oorzaak van Lawrence zen rode kaart , dan mocht er gisteren toch ook eentje gaan douchen van Moeskroen .
Penalty: Dimata kapt , tegenstander zet zen been en blokeerd met het dijbeen .
next maar zekers .

Qua doelgerichtheid schort er toch iets serieus bij Anderlecht, zoveel afval in dat schot op doel elke keer.
@Babaluna: de bus parkeren doen er wel meer hoor, maar als wij als Club-supporters hier over kloegen bij Charleroi of Moeskroen, was het antwoord hier ook telkens: "Ze spelen met de middelen die ze hebben, ge moet er maar over gaan". Maar leuk is anders inderdaad. Los daarvan, zoals hierboven gezegd: waarom die backs nooit mogen meekomen? :/
Zowel deze als vorige match zijn toch gewoon veel te zwak en te weinig voor Anderlecht zijnde!

Antwerp heeft vandaag een penalty gekregen! Hij werd weliswaar gemist maar toch!
En de Franky heeft actief gecoacht!
Alles komt goed!
Franky is nen broekschijter...
Voorkomen en gaan verdedigen. Als de spitsen van Eupen hun visier iets beter staat ga je met 4-2 den boot in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan