Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde als afgelopen weekend, doorgebroken speler ten val gebracht. Maar stonden nog spelers in de buurt dus rood is imo streng. (Heb wel maar vlug gezien)Was rood terecht? ook maar beginnen kijken vanaf de tweede helft. Genk wel de betere ploeg met tien man
Moest Bostyn die 2e pakken en weer te vroeg van zijn lijn vertrekken (wat weer zo was), dan wordt de penalty weer hernomen + geel. Is al eens gebeurd met Koffi van Moeskroen in het begin van het seizoen.Wanneer krijg je als keeper geel en wanneer niet bij zo'n penaltyfout? Wat zijn de regels daarover?
Ik doelde eigenlijk op Bolat zijn fase.Moest Bostyn die 2e pakken en weer te vroeg van zijn lijn vertrekken (wat weer zo was), dan wordt de penalty weer hernomen + geel. Is al eens gebeurd met Koffi van Moeskroen in het begin van het seizoen.
Was rood terecht? ook maar beginnen kijken vanaf de tweede helft. Genk wel de betere ploeg met tien man
Bostyn mag vooral blij zijn dat hij geen 2e gele kaart kreeg voor zijn gefulmineer, amai.Begrijp Dury zijn frustratie wel.
De penalty 1x laten hernemen omdat de keeper hem pakt maar te vroeg van zijn lijn is
Maar de 2e niet terwijl er overduidelijk al spelers in de 16 lopen
Consequentie, het blijft zo moeilijk voor die mannen
Weer lekker genaaid. Kutscheids.
Dat ookBostyn mag vooral blij zijn dat hij geen 2e gele kaart kreeg voor zijn gefulmineer, amai.
Keeper die te vroeg van zijn lijn gaat heeft invloed op penaltyBegrijp Dury zijn frustratie wel.
De penalty 1x laten hernemen omdat de keeper hem pakt maar te vroeg van zijn lijn is
Maar de 2e niet terwijl er overduidelijk al spelers in de 16 lopen
Consequentie, het blijft zo moeilijk voor die mannen

Is toch streng rood maja kan hem gevenHelemaal niet genaaid. Terechte rode kaart.
Objectief zijn is hier toch moeilijk. Als je gewoon wil schelden op de scheids, ga dan naar je clubforum.
Gaat gij dat bepalen?
Ge moet ook begrijpen dat ik als fan frustraties heb. Er worden ergere dingen gezegd. Hopelijk daar ook begrip voor. Maar ik zal mij hier niet meer vertonen op wedstrijddagen.Leek mij een redelijke request. Hou onzinnig gescheld voor Facebook of voor clubforums, en probeer hier een minimum aan objectiviteit aan de dag te leggen.
Dat je niet akkoord gaat met een penalty, cava. Maar "genaaid door een kutscheids" brengt weinig toe tot een discussie.
Staat het echt zo in de regels ?Keeper die te vroeg van zijn lijn gaat heeft invloed op penalty
Speler die te vroeg inloopt alleen maar bij rebound