Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hein buiten!
lookaround.gif

Wanneer krijg je als keeper geel en wanneer niet bij zo'n penaltyfout? Wat zijn de regels daarover?
Moest Bostyn die 2e pakken en weer te vroeg van zijn lijn vertrekken (wat weer zo was), dan wordt de penalty weer hernomen + geel. Is al eens gebeurd met Koffi van Moeskroen in het begin van het seizoen.

Was rood terecht? ook maar beginnen kijken vanaf de tweede helft. Genk wel de betere ploeg met tien man

Strenger dan vorige week alvast. Daar raakt Cuesta heel kort het shirt en stond Uronen in de buurt, terwijl hij hier volledig "per ongeluk" Yaremchuk (dacht ik?) raakt. En er stond twee man zelfs nog iets dieper dan hem. Maar hij raakt hem (voor de Antwerp-supporters: vergelijkbaar met de penalty die wij op Ndongala kregen in die fameuze 2-4 match twee jaar geleden) dus volgens de regels kunt ge hem waarschijnlijk geven (ook al storen die twee man dieper dan die van Gent me echt wel in dat verhaal). Maar tis zuur als ge twee weken op rij op exact dezelfde strenge manier rood pakt, zeker als ge dan nog eens net voor die rode kaart een duidelijke fout onbestraft laat.

Tja, we verdienden gewoonweg die overwinning en ondanks dat ik geen fan ben van Van Den Brom stuurt hij de tweede helft een heel scherpe ploeg op het veld en deed hij enkele tactische aanpassingen die ons de match naar ons toe deden trekken. En jammer dat Bongonda die penalty mist. Ten eerste uiteraard voor de overwinning gewoon al, maar hij speelde ook gewoon een ECHT sterke match.
En Preciado wordt een topper, denk ik momenteel.

Nu naar Brugge dus daar reken ik sowieso al op niks. Dus hopelijk hier lessen uit trekken en vanaf de match na FCB weer punten beginnen pakken.

Wat ik mij nu echt al jaren afvraag he. Wat is de meerwaarde van Sven Kums in een ploeg?
Voor mij een van de meest overschatte spelers in België.

Moest op die plaats echt een topper staan zou het al veel schelen bij Gent.

Begrijp Dury zijn frustratie wel.
De penalty 1x laten hernemen omdat de keeper hem pakt maar te vroeg van zijn lijn is
Maar de 2e niet terwijl er overduidelijk al spelers in de 16 lopen

Consequentie, het blijft zo moeilijk voor die mannen

De penalty 1x laten hernemen omdat de keeper hem pakt maar te vroeg van zijn lijn is

Bostyn mag vooral blij zijn dat hij geen 2e gele kaart kreeg voor zijn gefulmineer, amai.

Keeper die te vroeg van zijn lijn gaat heeft invloed op penalty
Speler die te vroeg inloopt alleen maar bij rebound

:sneaky:
Helemaal niet genaaid. Terechte rode kaart.
Objectief zijn is hier toch moeilijk. Als je gewoon wil schelden op de scheids, ga dan naar je clubforum.
Is toch streng rood maja kan hem geven

Gaat gij dat bepalen?

Leek mij een redelijke request. Hou onzinnig gescheld voor Facebook of voor clubforums, en probeer hier een minimum aan objectiviteit aan de dag te leggen.
Dat je niet akkoord gaat met een penalty, cava. Maar "genaaid door een kutscheids" brengt weinig toe tot een discussie.

Ik vond het toch ook erg streng rood, vond het bijgevolg ook geen "clear error" toen er geel werd gegeven. Maja, wie ben ik!

Nu, los daarvan, gewoon vergeten af te maken uiteindelijk. Goede tweede helft en eigenlijk nooit echt in de problemen geraakt tegen Gent, die thans toch met elf op het veld stonden. Hoop gewoon op een prestatie tegen Brugge want het is echt ongelofelijk tegen wie we nu 8punten hebben weggegooid...

Leek mij een redelijke request. Hou onzinnig gescheld voor Facebook of voor clubforums, en probeer hier een minimum aan objectiviteit aan de dag te leggen.
Dat je niet akkoord gaat met een penalty, cava. Maar "genaaid door een kutscheids" brengt weinig toe tot een discussie.
Ge moet ook begrijpen dat ik als fan frustraties heb. Er worden ergere dingen gezegd. Hopelijk daar ook begrip voor. Maar ik zal mij hier niet meer vertonen op wedstrijddagen.

Wat maakt het uit Silence, nog altijd zéér teleurgesteld in de ploeg, anders als ze gewoon verliezen maakt het niet uit maar nu sta je 2-0 voor en dan de laatste minuut een penalty tegen krijgen. Is zéér zuur. Khad zin om mijn iPad in 2 te kloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan