D
Deleted member 589
Guest
Maar serieus, wat een tweede helft. Moet een van onze beste 45 (55, heh) minuten van het seizoen geweest zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nuja we zijn gered, dat was het belangrijkste paar weken terug
Aan het tempo dat Beveren, Moeskroen en Cercle punten pakken, denk ik niet dat die nog een gat van 10 punten gaan overbruggen.Frappant, Beerschot heeft evenveel punten als jullie en bij ons hebben we nog allemaal schrik dat we kunnen degraderen. Er zijn nog altijd 12 matchen te spelen en 10 punten is niet dermate veel dat het niet meer mogelijk is.
Nuja, jullie spelen wel aardig voetbal. Zondag kunnen jullie weer rekenen op een gemakkelijke driepunter.
Hmm, nu dat je het zegt.Frappant, Beerschot heeft evenveel punten als jullie en bij ons hebben we nog allemaal schrik dat we kunnen degraderen. Er zijn nog altijd 12 matchen te spelen en 10 punten is niet dermate veel dat het niet meer mogelijk is.
Nuja, jullie spelen wel aardig voetbal. Zondag kunnen jullie weer rekenen op een gemakkelijke driepunter.
No offense Jonas, maar we hebben u gans de tweede helft weggespeeld.![]()
Vond OHL ook niet zo wow, draw was correct.
beetje gestolen maar soit, kga verder zwijgen
Hmm, nu dat je het zegt.
Bij ons op het supportersforum is het al zeker dat we gered zijn. Tegenstelde dus.
Normaal is 30 punten de veilige haven, vroeger toch
Dat van die penalty is wel standaard dit seizoen denk ik, elke gestopte strafschop waarbij de doelman te snel van zijn lijn is moet worden hernomen.We waren de tweede helft inderdaad echt nergens. De gelijkmaker zag je van ver aankomen (wissels komen te laat), we werden de tweede helft gewoon omver gelopen.
Die penalty die opnieuw moet worden genomen.. Is toch wat muggenziften van de VAR, niet? Dan mag je er veel opnieuw laten trappen denk ik.
Aan het tempo dat Beveren, Moeskroen en Cercle punten pakken, denk ik niet dat die nog een gat van 10 punten gaan overbruggen.
Dat is het wel net natuurlijk, dat gaat over chance maar ook gewoon over kwaliteit. Er moeten al twee van die drie ploegen u passeren. Dat gebeurt nooit.Beveren zie ik dat gat niet overbruggen. Moeskroen en Cercle daarentegen spelen vaak toch niet ZO slecht. Cercle heeft de laatste wedstrijden vaak genoeg pech of malchance en Moeskroen heeft ook relatief gemakkelijk tegen ons gewonnen.
STVV hun chance gaat ook wel eens ophouden trouwens, en die staan er ook nog altijd maar net boven.Dat is het wel net natuurlijk, dat gaat over chance maar ook gewoon over kwaliteit. Er moeten al twee van die drie ploegen u passeren. Dat gebeurt nooit.STVV hun chance gaat ook wel eens ophouden trouwens, en die staan er ook nog altijd maar net boven.
de enige man die een bal kan bijhouden eraf halen... die heeft zijntrainersdiploma ook bij een pakske chips bijgekregen zeker?John wa steekt ge mich uit Minne man
Altijd al geweest, of toch een realist, in beide richtingen.Ik wou dat ik uw optimisme had. We zullen zondag wel zien.
Hij pakt hem dus geen foutBolat retard Dat zag je aankomen dat die een fout ging maken.![]()