Radbraker
Well-known member
3e klasse bestaat al een tijdje niet meer (jammer genoeg) !Kan iemand mij uitleggen hoe Charleroi nog derde kan staan? Moest je zeggen dat er een 3de klasser voor de beker aan het spelen is zou ik je geloven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3e klasse bestaat al een tijdje niet meer (jammer genoeg) !Kan iemand mij uitleggen hoe Charleroi nog derde kan staan? Moest je zeggen dat er een 3de klasser voor de beker aan het spelen is zou ik je geloven.
Dan kan het misschien verdeeld worden onder ploegen die nu niks krijgen maar wel wat bijdragen aan het spektakel in 1A.onwaarschijnlijk dat dit Charleroi aan de leiding gestaan heeft... die mogen voor mijn part hun tv-geld terugstorten want dit is toch echt niet om aan te kijken

Vandaag waren die enorm zwak al was rsca ook wel sterk moet je zeggen, en charleroi staat al geheel dit seizoen al zo te voetballen maar in het begin viel ook alles goed voor hen.onwaarschijnlijk dat dit Charleroi aan de leiding gestaan heeft... die mogen voor mijn part hun tv-geld terugstorten want dit is toch echt niet om aan te kijken

Hoe die met 11 die match uitgespeeld hebben... Moesten 2-3 rode kaarten getrokken zijn.
Dat Kompany nu bij 3-0 nog tegen de ref moet staan zagen na de match...
Denk dat die willekeur en onkunde de laatste tijd wel iedereen te beurt valt eigenlijk.Maar het is week na week, en in zowat iedere match, dat die refs fluiten met een ongelofelijk willekeur en onkunde.
Zoveel slechte beslissingen in deze match.
Mocht trouwens nog een penalty extra zijn. Geen idee waarom Van Driesche daar wat de interessante wil uithangen. Nmecha wordt daar gewoon tegen gehouden.
Bij dat geel voor Kayembe gaat hij dan weer de mist in omdat zijn assistent vlagt, om dan vervolgens 2 degoutante fouten van Kayembe niet te bestraffen met een kaart.
En zo heeft hier wss iedereen een resem matchen met zulke voorvallen om aan te halen.
Hoe slecht is het niveau van onze scheidsrechters!
Zeer zwak Charleroi dat met een kut ingesteldheid voor een punt naar Brussel kwam.
Anderlecht bij momenten weer heel leuk voetbal laten zien.
El Hadj, Mukairu, Amuzu en Nmecha echt een genot om bezig te zien vandaag!
Denk dat die willekeur en onkunde de laatste tijd wel iedereen te beurt valt eigenlijk.
3e penalty sure maar die 2e was er geen dus uiteindelijk...
Charleroi idd niet om aan te zien. Denk als die match 100 keer gespeeld wordt dat ze 100 keer verliezen.
Is het niet als de bal van het lichaam komt dat het geen hands is? Dus eerst buik, dan arm2de was 100% penalty volgens de huidige regels. Speler draait zich weg van het schot en raakt de bal met zijn elleboog die naast zijn lichaam zijn.
Die armen hoeven daar niet te zijn dus maakt hij zich onnatuurlijk breed. Dat ze deze fluiten is volledig correct volgens de huidige regels.
Waarom zou dat geen penalty zijn? Gezichtsberscherming is het alleszins niet want zijn hij draait zich weg van de bal.
Is het niet als de bal van het lichaam komt dat het geen hands is? Dus eerst buik, dan arm

Ik dacht al, het blijft daar Will Still omtrent een nieuwe coach.Will Still, de T2 onder Losada, zal het overnemen voorlopig bij Beerschot. Benieuwd wat dat gaat geven.
Kerel zal toch sterk in zijn schoenen mogen staan. Zelf nooit prof geweest. Kan wel eens heel snel credibiliteit verliezen bij spelers. Ik ben benieuwd.Will Still, de T2 onder Losada, zal het overnemen voorlopig bij Beerschot. Benieuwd wat dat gaat geven.
Ik dacht al, het blijft daar Will Still omtrent een nieuwe coach.