Svartálfar
Well-known member
Gij waart toch ook scheidsrechter?Al langer van vandaag hoor.
En het zal er niet op verbeteren.
Is dat echt zo'n vriendjespolitiek allemaal?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij waart toch ook scheidsrechter?Al langer van vandaag hoor.
En het zal er niet op verbeteren.
Ja echt, die huppelde vrolijk de trap op... echt waar dudeSerieus, Poulain moeten ze 3 minuten verzorgen en een draagberrie laten komen
Nu wandelt die alleen de trap op
Benieuwd naar de extra tijd seffes

Zeg ik niet hé.Ja echt, die huppelde vrolijk de trap op... echt waar dude![]()
Tuurlijk.Gij waart toch ook scheidsrechter?
Is dat echt zo'n vriendjespolitiek allemaal?
voor de speler en voor de bal mag je toch u wel eens smijten? Of mag je vanaf nu zelfs niet meer voor de bal en speler tackelen?Lawrence krijgt toch gewoon rood omdat hij zich met twee voeten vooruit smijt? Ben ik nu de enige die dat terecht vindt? Zo gaat ge toch niet in de tackle, allez..
Fout ja, maar geel was toch OK en geen clear and obvious error?Lawrence krijgt toch gewoon rood omdat hij zich met twee voeten vooruit smijt? Ben ik nu de enige die dat terecht vindt? Zo gaat ge toch niet in de tackle, allez..
Ja, alleen niet met uw twee benen gestrekt vooruit.. Er is geen enkele rechtvaardiging om op die manier een tackle in te zetten hoor, dat is gewoon 'op z'n Afrikaans' en terecht eruit wat mij betreft.voor de speler en voor de bal mag je toch u wel eens smijten? Of mag je vanaf nu zelfs niet meer voor de bal en speler tackelen?
Ja hij zal voor zijn plezier met de draagberrie van het veld gaan. Waarom hier op vitten eigenlijk? Was toch duidelijk geblesseerd.Zeg ik niet hé.
Maar als ge alleen een trap op kunt, kunt ge ook met ondersteuning van de veld stappen. Die draagberrie is echt niet nodig dan
Ze dragen hem gewoon tot aan de spelertunnel en leggen hem daar op de grond
Ben gewoon benieuwd naar de extra time seffes die hij bij gaat tellen.Ja hij zal voor zijn plezier met de draagberrie van het veld gaan. Waarom hier op vitten eigenlijk? Was toch duidelijk geblesseerd.

Die Vlap wissel toch de logica zelve?Dat er zelfs discussie is over die rode kaart. Twee voeten vooruit, los van de grond, andere speler zijn been zat tussen de zijne. Was echt wel gevaarlijk. Snap zelfs niet hoe je zo een tackle inzet, hij was ruim op tijd om normaal te tacklen. Peeters die ff op iemand zijn voet staat is dan wel rood volgens sommige hier
Kompany mag zich dit toch ook weer aanwrijven? Amuzu, El Hadj, Sardella. Dan ff Vlap helemaal afmaken met die wissel.
Wat heeft Murillo ook verkeerd gedaan trouwens? Tweede match op de rij op de bank.
El Hadj stevigerDie Vlap wissel toch de logica zelve?
Met die rode kaart was defensieve stabiliteit nodig. El Hadj een pak steviger dan Vlap die weer een wereldpartij aan het spelen was.
Belachelijk om deze op Kompany af te schuiven.
Peeters die even op Amuzu zijn voet gaat staan? Gaat er gewoon met gestrekt been in.
Hier leest ge toch wat, jongens toch.