Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus, Poulain moeten ze 3 minuten verzorgen en een draagberrie laten komen
Nu wandelt die alleen de trap op

Benieuwd naar de extra tijd seffes

Ja echt, die huppelde vrolijk de trap op... echt waar dude :thinking:
Zeg ik niet hé.
Maar als ge alleen een trap op kunt, kunt ge ook met ondersteuning van de veld stappen. Die draagberrie is echt niet nodig dan
Ze dragen hem gewoon tot aan de spelertunnel en leggen hem daar op de grond

Gij waart toch ook scheidsrechter?

Is dat echt zo'n vriendjespolitiek allemaal?
Tuurlijk.
Dat heb je toch overal waar je promoties kunt maken?

Klein beetje offtopic:
Leuk boek btw.

Lawrence krijgt toch gewoon rood omdat hij zich met twee voeten vooruit smijt? Ben ik nu de enige die dat terecht vindt? Zo gaat ge toch niet in de tackle, allez..

Lawrence krijgt toch gewoon rood omdat hij zich met twee voeten vooruit smijt? Ben ik nu de enige die dat terecht vindt? Zo gaat ge toch niet in de tackle, allez..
voor de speler en voor de bal mag je toch u wel eens smijten? Of mag je vanaf nu zelfs niet meer voor de bal en speler tackelen?

Nu dat ge met 10 speelt is het niet beter die bal eens langs te knallen ? Een duel winnen of de afvallende bal ?
Met uit verdedigen in uw eigen 16 komt ge nooit onder die druk uit

voor de speler en voor de bal mag je toch u wel eens smijten? Of mag je vanaf nu zelfs niet meer voor de bal en speler tackelen?
Ja, alleen niet met uw twee benen gestrekt vooruit.. Er is geen enkele rechtvaardiging om op die manier een tackle in te zetten hoor, dat is gewoon 'op z'n Afrikaans' en terecht eruit wat mij betreft.

Zeg ik niet hé.
Maar als ge alleen een trap op kunt, kunt ge ook met ondersteuning van de veld stappen. Die draagberrie is echt niet nodig dan
Ze dragen hem gewoon tot aan de spelertunnel en leggen hem daar op de grond
Ja hij zal voor zijn plezier met de draagberrie van het veld gaan. Waarom hier op vitten eigenlijk? Was toch duidelijk geblesseerd.

Dat er zelfs discussie is over die rode kaart. Twee voeten vooruit, los van de grond, andere speler zijn been zat tussen de zijne. Was echt wel gevaarlijk. Snap zelfs niet hoe je zo een tackle inzet, hij was ruim op tijd om normaal te tacklen. Peeters die ff op iemand zijn voet staat is dan wel rood volgens sommige hier :rolleyes:

Kompany mag zich dit toch ook weer aanwrijven? Amuzu, El Hadj, Sardella. Dan ff Vlap helemaal afmaken met die wissel.
Wat heeft Murillo ook verkeerd gedaan trouwens? Tweede match op de rij op de bank.

Dat er zelfs discussie is over die rode kaart. Twee voeten vooruit, los van de grond, andere speler zijn been zat tussen de zijne. Was echt wel gevaarlijk. Snap zelfs niet hoe je zo een tackle inzet, hij was ruim op tijd om normaal te tacklen. Peeters die ff op iemand zijn voet staat is dan wel rood volgens sommige hier :rolleyes:

Kompany mag zich dit toch ook weer aanwrijven? Amuzu, El Hadj, Sardella. Dan ff Vlap helemaal afmaken met die wissel.
Wat heeft Murillo ook verkeerd gedaan trouwens? Tweede match op de rij op de bank.
Die Vlap wissel toch de logica zelve?

Met die rode kaart was defensieve stabiliteit nodig. El Hadj een pak steviger dan Vlap die weer een wereldpartij aan het spelen was.

Belachelijk om deze op Kompany af te schuiven.

Peeters die even op Amuzu zijn voet gaat staan? Gaat er gewoon met gestrekt been in.

Dat rood op Lawrence is toch helemaal geen clear error?

Dus komt de VAR zich deze keer toch onregelmatig moeien?
Zoals trouwens veel te vaak gebeurd he. Wat die Pipo's des te ongeloofwaardig maakt.

Laatst bewerkt:
Die Vlap wissel toch de logica zelve?

Met die rode kaart was defensieve stabiliteit nodig. El Hadj een pak steviger dan Vlap die weer een wereldpartij aan het spelen was.

Belachelijk om deze op Kompany af te schuiven.

Peeters die even op Amuzu zijn voet gaat staan? Gaat er gewoon met gestrekt been in.
El Hadj steviger 😂 Hier leest ge toch wat, jongens toch.
Hoe zou Vlap nu ooit een wereldpartij kunnen spelen ook. Bank, tribune, basis, vroege wissel, tribune, bank, bank. Ondertussen nog eventjes meegeven dat hij weg mag als er een bod komt. Laat die gast toch eens wat matchen spelen.

Maar bon, mij niet gelaten. Sukkel maar verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan