Een gans artikel op Sporza over hoe je Refaelov zijn naam moet uitspreken.![]()
Misschien moeten we het "je dagelijkse ergernissen op sporza.be" topic terugbrengen op BG!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gans artikel op Sporza over hoe je Refaelov zijn naam moet uitspreken.![]()
die is er (Sport)Misschien moeten we het "je dagelijkse ergernissen op sporza.be" topic terugbrengen op BG!
Volledig naastgekeken, thanks!die is er (Sport)

Ja wel volwassen geworden precies. Moest er vroeger niet van hebben, was altijd zo gefrustreerd.Chille kerel geworden den Romelu!
Had misschien 2 goals per match moeten maken.Pfff Big Paul, ma zo geript worden...

Idd, met Holzhauzer had ik nog kunnen leven, maar dit is gewoon van de pot gerukt.Had misschien 2 goals per match moeten maken.
En uw winnaar maakt amper een match vol, is geen top 10 qua schutters, geen top 10 qua assists, geen top 10 qua speelminuten. Het wordt echt met het jaar ridiculer. Zeker het draaien en keren qua argumenten om de keuzes goed te praten. De ene keer zijn statistieken belangrijker, dan moet ge ineens stijl hebben, dan is een half jaar genoeg en dan weer niet, dan is het een lifetime achievement award, dan gaat het over de effectieve prestaties, dan weegt Europees door en dan weer niet, dan is de zogezegde belangrijkheid van de goal belangrijker dan het aantal goals, ...
. Speelde ochot 200 matchen in de Jupkes liga.Volgens mij e maakt gij u veel te druk in randzaken die er niet toe doen.Tja, ge weet al dat de benadering van Onuachu extreem belachelijk is, maar ze gaan het nog toppen door hem 100 punten onder Holzhauser... HOLZHAUSER.... te doen eindigen![]()
En uw winnaar maakt amper een match vol, is geen top 10 qua schutters, geen top 10 qua assists, geen top 10 qua speelminuten. Het wordt echt met het jaar ridiculer. Zeker het draaien en keren qua argumenten om de keuzes goed te praten. De ene keer zijn statistieken belangrijker, dan moet ge ineens stijl hebben, dan is een half jaar genoeg en dan weer niet, dan is het een lifetime achievement award, dan gaat het over de effectieve prestaties, dan weegt Europees door en dan weer niet, dan is de zogezegde belangrijkheid van de goal belangrijker dan het aantal goals, ...
Zo een glorieuze spelers gehad die op Europees niveau het verschil maken. Spelers die hier prijzen hebben gehaald en ook extreem belangrijk waren in het behalen van die prijzen. Spelers die hier lang genoeg gezet hebben. Spelers die in het buitenland overladen worden met individuele prijzen. Maar hier stellen ze allemaal niks voor en is er wel altijd een excuus waarom één of andere kwiep die nog niet de helft bereikt van die spelers beter zou zijn. Ge kunt inderdaad niet elk jaar winnen, maar als ge u geen vraag stelt bij het feit dat NIEMAND gewonnen heeft sinds Sonck is er toch iets mis.
Sommigen bij ons zeggen dan "Ja, maar wat is de Gouden Schoen? Profvoetballer van het jaar is belangrijker, dan stemmen tenminste de journalisten en dergelijke niet" Guess what? Ook daar hebben we quasi 20 jaar geen ENKELE keer gewonnen.
Ik besef dat dit heel calimero overkomt, maar met de benadering van KRC Genk de laatste jaren door de pers (iets dat meer en meer supporters begint te storen en dat het laatste jaar ook effectief een gespreksonderwerp is binnen de club zelf) zou ik het eens op zn Standards aanpakken en die allemaal een stamp onder hun gat geven en ze uit ons stadion weren.
Volgend jaar De Ketelaere alvast! Dat is nu al duidelijk. Hopelijk blijft Onuachu en blijft die zo scoren, want ik ben echt benieuwd hoe ze het dan weer gaan draaien![]()