Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We lachen ook altijd met zijn vrouwenjas tijdens wedstrijdenMarc Brys heeft daar een zeer modieuze bril op tafel liggen bij Extra Time![]()
Supersympathieke kadee wel, en ook iemand die het heel goed kan uitleggen.En als OHL dan CL speelt en Leicester niet kunnen ze een deel van hun toppers hier stallen voor een jaartjeWe lachen ook altijd met zijn vrouwenjas tijdens wedstrijdenSupersympathieke kadee wel, en ook iemand die het heel goed kan uitleggen.
Soit, vandaag tussen de lijnen een aantal dingen bevestigd gezien die ik al een paar keer had horen vliegen. Ik denk dat de ambities voor de komende vijf jaar effectief enorm groot zijn. De infrastructuur is tijdens de periode in 1B al volledig up to date gebracht, tot in die mate dat we eigenlijk gewoon top zijn in België op dat vlak. De jeugdwerking is ook enorm gegroeid de voorbije jaren, waarbij ze een gigantisch netwerk aan het uitbouwen zijn in Vlaams-Brabant in samenwerking met ondertussen al meer dan 20 lokale clubs. En als er de komende jaren nog eens in de kern, die nu eigenlijk al meer dan behoorlijk is, geïnvesteerd wordt.. Dromen mag!

Er zit nog heel veel ruimte tussen een speler met de grond gelijk maken en zijn gezwets he. Je moet jeugdspelers laten groeien, dat weet ik ook. Maar je moet ze niet voor alles een hand boven hun hoofd gaan houden. Als ze een penalty veroorzaken mogen ze dat weten dat het een terechte penalty was die de club punten kost. En dat mag ook op tv gezegd worden, uiteraard met de verzachtende omstandigheden erbij zodat die jongen beseft dat zijn trainer nog in hem geloofd.Dus jullie verwachten dat Kompany een 18 jarige even met de grond gelijk gaat maken in een interview op tv?
Op die manier kraak je jeugdspelers idd volledig. Met jeugd spelen kost punten op korte termijn, maar zal punten opleveren op lange.
Logisch dat Kompany beginnersfouten maakt ook lijkt me. Ook in het goals slikken de laatste 10 minuten zit een evolutie, los van de ongelukkige fout van Sardella gisteren, en die dwaze pas van Bundu op Charleroi. Men heeft ondertussen toch ook al een paar matchen volwassen over de streep kunnen trekken.
Heel zuur dat we gisteren verliezen, want op zich speelt men geen slechte partij.
Blauw-zwarten bond!Allez, de eerste 10.000 euro komt van Standard. Carcela heeft toch ook het verstand van een aardappel.

Wordt gewoon Rafa hé, zie je van ver afkomen en niet onverdiend ook vind ik. Mignolet in top 5 vind ik logisch, CDK is gewoon belachelijk want de CL mag je niet meenemen in je oordeel en hij heeft hoeveel keer gescoord?Mercier, Vanaken, Mata en Bongonda niet in de top 5. Wie schiet er nog over? Onuachu, Holzhauser, Refaelov, De Ketelaere en Mignolet vermoed ik

Op die positie zijn de cijfertjes (assists, goals) toch wel belangrijk vind ik... en die zijn nog te laag voor hem.Niet dat ik vind dat hij in de top 5 moet staan maar het is niet de uitreiking van de topscorer he
Dat had gemogen. Maar na die aanfluiting van CDK als beste belofte zie ik toch liever iemand buiten Brugge de prijs winnen.Van mij mag Mignolet hem eigenlijk ook winnen
Aanfluiting? Wie had dat anders moeten winnen?Dat had gemogen. Maar na die aanfluiting van CDK als beste belofte zie ik toch liever iemand buiten Brugge de prijs winnen.
En ik vind dat Mignolet ook niets bijzonders heeft gepresteerd tbh. Hem de gouden schoen geven zou puur OBV naam zijn en evt hele goeie seizoenen in het verleden. Heeft imo toch geen prestaties geleverd waarvan je denkt "duidelijk gouden schoen pretendent"
Belofte van het jaar was vorig jaar nog meer een aanfluiting (Verschaere ipv DavidDat had gemogen. Maar na die aanfluiting van CDK als beste belofte zie ik toch liever iemand buiten Brugge de prijs winnen.
En ik vind dat Mignolet ook niets bijzonders heeft gepresteerd tbh. Hem de gouden schoen geven zou puur OBV naam zijn en evt hele goeie seizoenen in het verleden. Heeft imo toch geen prestaties geleverd waarvan je denkt "duidelijk gouden schoen pretendent"
)Ik denk toch dat vorig jaar (Verschaeren die won i.p.v. David) een veel grotere aanfluiting was!Maar na die aanfluiting van CDK als beste belofte zie ik toch liever iemand buiten Brugge de prijs winnen.

Over vorig jaar: amenBelofte van het jaar was vorig jaar nog meer een aanfluiting (Verschaere ipv David)
Mignolet hield Club toch paar keer recht op moeilijke momenten (kan me zo twee drie saves voor de geest halen, zoals bvb tegen Gent)
Over vorig jaar: amen
Over prestaties Mignolet: "paar keer"... Vergelijk dat met Onuachu die gewoon week na week presteert en het verschil maakt.
@hierboven: Vanheusden natuurlijk!
Charleroi is gewoon niet populair/sexy genoeg. Ook een beetje de reden waarom Mercier zo laag staat op de ranglijst.Op die positie zijn de cijfertjes (assists, goals) toch wel belangrijk vind ik... en die zijn nog te laag voor hem.
Wel raar dat een speler als Golizadeh zo laag staat, Charleroi heeft het toch een pak beter gedaan vorig seizoen dan de meeste traditionele clubs en ook dit seizoen stonden ze lang bovenaan.