Morgen is het van moeten, als het volgende week op de laatste speeldag moet gebeuren verliezen we het.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies een coach die de titelambities niet durft uitspreken! Ge mist nog "we kijken enkel naar onder, "we bekijken het match per match" en "ons doel voor het seizoen was derde en dat blijft zo."
Gelijkspelen toch ook? Als Club vandaag niet wint, dan hebben jullie alles in eigen handen.Als die nu morgen zouden verliezen van Antwerp zal dat wel stilaan anders worden en ga ik met een heel ander gevoel naar donderdag beginnen toeleven.
Is bij gelijke punten met Genk Club geen kampioen omdat ze eerste stonden na de reguliere competitie. Of hoe zit dat?Gelijkspelen toch ook? Als Club vandaag niet wint, dan hebben jullie alles in eigen handen.
Bij gelijke punten is club kampioenIs bij gelijke punten met Genk Club geen kampioen omdat ze eerste stonden na de reguliere competitie. Of hoe zit dat?
Heeft Club dan ook niet gewoon een half punt meer dat ze nu "kwijt" zijn door die halvering?Is bij gelijke punten met Genk Club geen kampioen omdat ze eerste stonden na de reguliere competitie. Of hoe zit dat?
Ah geen idee.. Ik las hier het volgende:Is bij gelijke punten met Genk Club geen kampioen omdat ze eerste stonden na de reguliere competitie. Of hoe zit dat?

Iedereen is op een even aantal punten uitgekomen.Heeft Club dan ook niet gewoon een half punt meer dat ze nu "kwijt" zijn door die halvering?

Ik zie Genk nog kampioen worden, ach ja Club zal altijd de morele titel van dit jaar pakken.
********** *** ********* play offs en stomme punten halvering.![]()
Draai of keer het , jullie waren int begin gewoon constanter terwijl den top 5 constant switchte en dus geen bedreiging voor jullie waren .Ik zie Genk nog kampioen worden, ach ja Club zal altijd de morele titel van dit jaar pakken.
********** *** ********* play offs en stomme punten halvering.![]()

Als iemand tijdens een marathon 30 km lang aan de leiding loopt met een héél grote voorsprong, maar plots beginnen de inspanning te wegen en na 42km snelt een concurrent die beter heeft ingedeeld u nog net voor de finishlijn voorbij en die mens wint, ...Bluvn bibberen
Als ze morgen verliezen dan gaat Genk wss kampioen spelen vrees ik. Op 3-4 maanden van ongenaakbaar tot kampioenschap mogelijk verspelen. Het blijft toch een speciaal spelleke, dat voetbal.
Behalve dat ze hier op 5 km voor de finish automatisch de helft van uw voorsprong afnemen. Met het hele playoffs systeem kan ik nog wel leven, maar die puntenhalvering is gewoon je reinste competitievervalsing. Dat is enkel en alleen omdat hun playoffs anders vrijwel geen waarde hebben.Als iemand tijdens een marathon 30 km lang aan de leiding loopt met een héél grote voorsprong, maar plots beginnen de inspanning te wegen en na 42km snelt een concurrent die beter heeft ingedeeld u nog net voor de finishlijn voorbij en die mens wint, ...
In elke sport: de prijzen worden pas op het einde uitgedeeld hé. Als Brugge straks niet kan winnen van Antwerpen dan verdien je het gewoon niet. Dus ze moeten maar zien dat ze winnen. Klaar. En tegen Anderlecht en Genk moeten ze het dan maar afmaken hé.
Dat is waar.Behalve dat ze hier op 5 km voor de finish automatisch de helft van uw voorsprong afnemen. Met het hele playoffs systeem kan ik nog wel leven, maar die puntenhalvering is gewoon je reinste competitievervalsing. Dat is enkel en alleen omdat hun playoffs anders vrijwel geen waarde hebben.
Morele titel? Als Brugge dit nog uit handen geeft dan gaat de moraal toch niet echt goed zitten hoor.