Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk kunnen we Cobbaut verpatsen deze zomer!Is toch zo vaak, voetje laten hangen.
Verdedigers doet dan nog meer trouwens
Cobbaut toch, wat een topper

Echt triestig niveau inderdaad de laatste weken. Ze hadden veel secuurder moeten spelen ook na die 1-0. Het gaat er toch nog om spannen de komende weken. Nu is het volgende week toch een beetje van moeten want anders gaat de twijfel serieus in de ploeg sluipen.Man man, wat een klotematch weeral. Op het elan van de laatste maanden gewoon.
Gelijkspel het hoogst mogelijk en logische uitslag zeker?
Belangrijke 2-2, anders zag ik ons echt de titel verspelen.
Sorry, maar die publiek uitvlucht mag echt eens beginnen stoppen. In het begin kon ik dit nog gedeeltelijk aanvaarden, nu is dit gewoon oorzaken zoeken die er niet zijn.Je ziet dat we wel veel beter kunnen voetballen als we willen. Wel beterschap soms in de 2e helft dus laat ons hopen dat we dit doortrekken in volgende matchen. Volgens mij missen ze publiek echt enorm om scherp te blijven.
Hopelijk kunnen we Cobbaut verpatsen deze zomer!![]()
Vormer en Vanaken , niet gezien , denk dat jullie grootste probleem isSorry, maar die publiek uitvlucht mag echt eens beginnen stoppen. In het begin kon ik dit nog gedeeltelijk aanvaarden, nu is dit gewoon oorzaken zoeken die er niet zijn.
De "machine" draait gewoon niet meer, simpel. Hoe dat komt, dat weet ik ook niet, maar "geen publiek" is te gemakkelijk.
Het zou een verschil kunnen maken in moeilijke momenten, dat ga ik niet ontkennen, maar dat geldt ook voor andere ploegen, dus dat heft elkaar toch min of meer op.
Ja, dat had ook vooral te maken met:Vormer en Vanaken , niet gezien , denk dat jullie grootste probleem is
Correct maar ik heb het niet over enkel dezeJa, dat had ook vooral te maken met:
- Koussounu die gigantisch aan het zwemmen was op de 6 en voetballend echt niet goed genoeg is waardoor de lange bal de enige optie was. Wat je daar eens wou "proberen" Clement, ik weet het niet, maar dit was echt een belachelijke keuze.
- Doordat Anderlecht het uiteindelijk gewoon goed deed en een betere ploeg geworden is itt paar maanden geleden, daar moeten we eerlijk in zijn.

Akkoord dat het geen excuus zou mogen zijn hoor.Sorry, maar die publiek uitvlucht mag echt eens beginnen stoppen. In het begin kon ik dit nog gedeeltelijk aanvaarden, nu is dit gewoon oorzaken zoeken die er niet zijn.
De "machine" draait gewoon niet meer, simpel. Hoe dat komt, dat weet ik ook niet, maar "geen publiek" is te gemakkelijk.
Het zou een verschil kunnen maken in moeilijke momenten, dat ga ik niet ontkennen, maar dat geldt ook voor andere ploegen, dus dat heft elkaar toch min of meer op.