Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Okereke, sympathieke kerel maar maakt nu toch is elke keer de verkeerde keuze e :sarcastic:

2-2 correct voor de rest.

Dit is gewoon slecht, ongelofelijk hoe weinig ze de laatste maanden nog tonen. Hier mag je nooit gelijkspelen.

Denswil samen met Sobol getraind zeker ?
Misschien moeten we hem terug zetten, veel verschil maakt da niet blijkbaar.

Snert match 2-2 is terecht.

Man man, wat een klotematch weeral. Op het elan van de laatste maanden gewoon.
Gelijkspel het hoogst mogelijk en logische uitslag zeker?

Belangrijke 2-2, anders zag ik ons echt de titel verspelen.

Correcte uitslag. Wel heel erg belangrijk voor Club dit, verlies zou ze echt doen wankelen hebben in de titelstrijd.

Is toch zo vaak, voetje laten hangen.
Verdedigers doet dan nog meer trouwens

Cobbaut toch, wat een topper
Hopelijk kunnen we Cobbaut verpatsen deze zomer! ;)

Dat eeuwige gezaag van Clement toch zeer vervelend zo zonder stadiongeluid.
Zeer sterke invalbeurt van Bruun Larsen. Al bij al leuk matchke toch, leuke 2 de helft.

Volgende week verliezen in Genk en de druk zal immens worden op Club. Kan nog interessant worden dan.

Man man, wat een klotematch weeral. Op het elan van de laatste maanden gewoon.
Gelijkspel het hoogst mogelijk en logische uitslag zeker?

Belangrijke 2-2, anders zag ik ons echt de titel verspelen.
Echt triestig niveau inderdaad de laatste weken. Ze hadden veel secuurder moeten spelen ook na die 1-0. Het gaat er toch nog om spannen de komende weken. Nu is het volgende week toch een beetje van moeten want anders gaat de twijfel serieus in de ploeg sluipen.

Je ziet dat we wel veel beter kunnen voetballen als we willen. Wel beterschap soms in de 2e helft dus laat ons hopen dat we dit doortrekken in volgende matchen. Volgens mij missen ze publiek echt enorm om scherp te blijven.

En toch is de 1e helft op de kap van Clement. Hopelijk heeft die geleerd dat Kossounou geen VM is. Of toch nog niet. VM is dé stofzuiger van het elftal en tegen de vinnige spelers van Anderlecht moet je daar vooral een CV opzetten van 20 jaar. Volgende week gelukkig weer Mata op de RB. Vd Bempt veel inzet en laat af en toe leuke dingen zien maar moet nog veel leren.

Dat had toch meer sensatie opgeleverd had Anderlecht die voorsprong behouden. Verhaal van hun seizoen eigenlijk.

Je ziet dat we wel veel beter kunnen voetballen als we willen. Wel beterschap soms in de 2e helft dus laat ons hopen dat we dit doortrekken in volgende matchen. Volgens mij missen ze publiek echt enorm om scherp te blijven.
Sorry, maar die publiek uitvlucht mag echt eens beginnen stoppen. In het begin kon ik dit nog gedeeltelijk aanvaarden, nu is dit gewoon oorzaken zoeken die er niet zijn.

De "machine" draait gewoon niet meer, simpel. Hoe dat komt, dat weet ik ook niet, maar "geen publiek" is te gemakkelijk.
Het zou een verschil kunnen maken in moeilijke momenten, dat ga ik niet ontkennen, maar dat geldt ook voor andere ploegen, dus dat heft elkaar toch min of meer op.

Hopelijk kunnen we Cobbaut verpatsen deze zomer! ;)

Mja gratis geven aan een concurrent, kan ons alleen maar helpen. Gelukkig maakt Okereke de foute keuze of hij had nog een goal op zen kap.

Zo 'ervaren' en toch heb ik Kompany vaak horen roepen "Cobbaut position!"
Echt zo jammer dat Delcroix gekwetst is

Mja leuke match en terechte uitslag. Al mag je die 1-2 niemeer uit handen geven

Sorry, maar die publiek uitvlucht mag echt eens beginnen stoppen. In het begin kon ik dit nog gedeeltelijk aanvaarden, nu is dit gewoon oorzaken zoeken die er niet zijn.

De "machine" draait gewoon niet meer, simpel. Hoe dat komt, dat weet ik ook niet, maar "geen publiek" is te gemakkelijk.
Het zou een verschil kunnen maken in moeilijke momenten, dat ga ik niet ontkennen, maar dat geldt ook voor andere ploegen, dus dat heft elkaar toch min of meer op.
Vormer en Vanaken , niet gezien , denk dat jullie grootste probleem is

Vormer en Vanaken , niet gezien , denk dat jullie grootste probleem is
Ja, dat had ook vooral te maken met:
  • Koussounu die gigantisch aan het zwemmen was op de 6 en voetballend echt niet goed genoeg is waardoor de lange bal de enige optie was. Wat je daar eens wou "proberen" Clement, ik weet het niet, maar dit was echt een belachelijke keuze.
  • Doordat Anderlecht het uiteindelijk gewoon goed deed en een betere ploeg geworden is itt paar maanden geleden, daar moeten we eerlijk in zijn.

Ja, dat had ook vooral te maken met:
  • Koussounu die gigantisch aan het zwemmen was op de 6 en voetballend echt niet goed genoeg is waardoor de lange bal de enige optie was. Wat je daar eens wou "proberen" Clement, ik weet het niet, maar dit was echt een belachelijke keuze.
  • Doordat Anderlecht het uiteindelijk gewoon goed deed en een betere ploeg geworden is itt paar maanden geleden, daar moeten we eerlijk in zijn.
Correct maar ik heb het niet over enkel deze :)

Dat schot van Lokonga niet hebben bij de 2-1 op het einde van de reguliere competitie wil ik nog door de vingers zien, ook al was het een fout. Maar drie miljoen scheppen in de JPL en dan zo een beginnersfout maken bij die vrije trap, dat is niet meer goed te praten.

Verder redelijk teleurgesteld in Brugge, ge zou toch verwachten dat zo een ploeg kan resetten na twee weken rust en het einde van de competitie met een nieuw doel in zicht. Ik schatte die spelers en Clement zijn capaciteiten toch hoger in, nu ik dit weer zie is die uitschakeling in de beker en EL op die manier niet zo vreemd meer.
Anderlecht best in orde, al hadden ze uiteindelijk toch vooral dipjes van Brugge nodig om erdoor te komen, vond ik. 2-2 best terecht.

Akkoord dat het geen excuus zou mogen zijn hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan