Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja je kan niet zeggen dat de Moeskroen hun kop er niet voor gegooid hebben. Maar ja, die spelers raken wel elders aan de bak.

Nu nog kampioen worden en zou het zotste voetbal seizoen uit de geschiedenis kun worden.
Zie ik nu wel niet gebeuren. Rsca toch mooi terug gekomen met Kompany. Niet gedacht eigenlijk.
Dat zou te zot zijn :p
Het draait toch beter in dit systeem en Yari ook wel gemist toen hij gebleseerd is

Ik ondertussen als Beveren supporter!

source.mp4

Eindelijk van het lelijke eendje vanaf, ben benieuwd of ze nu ook alles op alles zullen zetten om hun licentie nog veilig te stellen. Denk dat het daar wel eens over and out kan zijn.
Waasland - Beveren dat ook maar jaar na jaar blijft flirten met de degradatie, kan toch ook niet blijven duren. Ik ben benieuwd wat Seraign gaat doen maar denk dat ze eerder aanzien worden als opleidingsclub in 1B. Dan dat er echt de bedoeling is om over te gaan naar 1A; maar ze mogen toch verrassen voor mij. Ben blij dat Union terug is, zijn d'office altijd zeer leuke wedstrijden.

STVV heeft zich tegen alle verwachtingen in toch nog kranig goed verweerd. Ik had eigenlijk verwacht ze Anderlecht niets meer in de weg ging leggen. Spijtig dan van zo'n knullige goal bij KVO.
Leuk weekend, laat ons maar uitzien naar de PO's.

Clement mag toch terug wat meer focus op defense leggen want toch belachelijk hoe simpel dat we goals binnen krijgen de laatste weken

De trainer van Moeskroen die zegt dat er ook extrasportieve redenen zijn voor de degradatie.

Waarschijnlijk kregen ze dus niemand meer omgekocht en voelt hij hem int zak gezet door het bestuur die hem beloofd had dat het wel gefixt ging worden :unsure:

De trainer van Moeskroen die zegt dat er ook extrasportieve redenen zijn voor de degradatie.

Waarschijnlijk kregen ze dus niemand meer omgekocht en voelt hij hem int zak gezet door het bestuur die hem beloofd had dat het wel gefixt ging worden :unsure:
of de spelers werden niet meer tijdig betaald en dat zorgde voor mindere motivatie ... niet zo spannend als jouw theorie natuurlijk

of de spelers werden niet meer tijdig betaald en dat zorgde voor mindere motivatie ... niet zo spannend als jouw theorie natuurlijk
Twas ironisch bedoeld, ben content dat Moeskroen eruit is. Maar tis kak voor de spelers, dat ga je me niet horen zeggen.

Inderdaad, en na vorig jaar zou ik het niet erg vinden als Beveren ook zakt, maar Moeskroen dat was echt hoog tijd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan