Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu nog kampioen worden en zou het zotste voetbal seizoen uit de geschiedenis kun worden.
Zie ik nu wel niet gebeuren. Rsca toch mooi terug gekomen met Kompany. Niet gedacht eigenlijk.
Nu nog kampioen worden en zou het zotste voetbal seizoen uit de geschiedenis kun worden.
Zie ik nu wel niet gebeuren. Rsca toch mooi terug gekomen met Kompany. Niet gedacht eigenlijk.
Eindelijk van het lelijke eendje vanaf, ben benieuwd of ze nu ook alles op alles zullen zetten om hun licentie nog veilig te stellen. Denk dat het daar wel eens over and out kan zijn.
Waasland - Beveren dat ook maar jaar na jaar blijft flirten met de degradatie, kan toch ook niet blijven duren. Ik ben benieuwd wat Seraign gaat doen maar denk dat ze eerder aanzien worden als opleidingsclub in 1B. Dan dat er echt de bedoeling is om over te gaan naar 1A; maar ze mogen toch verrassen voor mij. Ben blij dat Union terug is, zijn d'office altijd zeer leuke wedstrijden.
STVV heeft zich tegen alle verwachtingen in toch nog kranig goed verweerd. Ik had eigenlijk verwacht ze Anderlecht niets meer in de weg ging leggen. Spijtig dan van zo'n knullige goal bij KVO.
Leuk weekend, laat ons maar uitzien naar de PO's.