Silence
Well-known member
Absoluut niet eigenlijk. Club kan en zal wel punten verliezen. Maar dat gaat de rest ook nog.Een bonus van worst case 7 punten (best case 10?) met amper 6 matchen te spelen. Mag toch niet mislopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut niet eigenlijk. Club kan en zal wel punten verliezen. Maar dat gaat de rest ook nog.Een bonus van worst case 7 punten (best case 10?) met amper 6 matchen te spelen. Mag toch niet mislopen.
Das ook zo'n dooddoener e, aantal goals int mandje telt. Dan was Kompany expert in toogpraat het voorbije seizoen.Club heeft toch gewoon weinig laten zien? Na de 2-1 nog dik 15 minuten de tijd gehad en niks meer voor elkaar gebracht.
Verdiend, onverdiend? Voetbal draait gewoon om het aantal goals in het mandje, al de rest is praat voor aan de toog.
Ervan uitgaande dat Brugge altijd wint tegen Moeskroen:Moest W-B nog echt voor die overwinning gaan?
Ik ben hier in goede en kwade tijden , maar hoeveel stront hebben we hier al niet moeten slikken , mogen we ook eens lachen ?Ik vind het toch weer behoorlijk triestig dat sommige (niet alle!) Anderlechtfans opeens weer boven water komen na deze overwinning met een hoop arrogante praatjes. Als het nu nog een afgetekende overwinning was tot daar aan toe, maar je wint hier eigenlijk met een gelukje dankzij een flagrante dekkingsfout van Sobol (god, wat hoop ik dat die volgend jaar weg is) en een typich zondagsschot van Lokonga.
Toegegeven, Club was zeker niet outstanding, maar was toch tot de gelijkmaker bovenliggende partij en over de gehele wedstrijd gezien is een zege voor Anderlecht niet verdiend.
Bon soit, ik kan het ergens wel begrijpen dat je in zo'n seizoen vol ups en downs snakt naar een moment van vreugde, maar dan moet je binnen de kortste keren niet komen klagen als er de volgende keer met Anderlecht wordt gelachen.
Kan je die posts hier is groeperen zodat we weten wie zich aangesproken moet voelen? Ik zie hier niemand boven water komen die hier in slechte tijden ook is en al zeker niet arrogante commentaren posten. Lijkt me eerder de frustratie van jou kan waardoor je dingen ziet die er niet zijn.Ik vind het toch weer behoorlijk triestig dat sommige (niet alle!) Anderlechtfans opeens weer boven water komen na deze overwinning met een hoop arrogante praatjes. Als het nu nog een afgetekende overwinning was tot daar aan toe, maar je wint hier eigenlijk met een gelukje dankzij een flagrante dekkingsfout van Sobol (god, wat hoop ik dat die volgend jaar weg is) en een typich zondagsschot van Lokonga.
Toegegeven, Club was zeker niet outstanding, maar was toch tot de gelijkmaker bovenliggende partij en over de gehele wedstrijd gezien is een zege voor Anderlecht niet verdiend.
Bon soit, ik kan het ergens wel begrijpen dat je in zo'n seizoen vol ups en downs snakt naar een moment van vreugde, maar dan moet je binnen de kortste keren niet komen klagen als er de volgende keer met Anderlecht wordt gelachen.
Supporters van Club Brugge zijn hier nochtans ook al een heel seizoen aan het uitdelen aan het adres van Anderlecht (vaak terecht, daarover hoor je me niet klagen). Nu het eens andersom is moet je dan ook kunnen incasseren, imo. En qua arrogante praatjes valt het toch goed mee? Ik vind het er hier eigenlijk heel deftig aan toegaan betreffende de supporters van beide kanten, zowel tijdens als na de match.Ik vind het toch weer behoorlijk triestig dat sommige (niet alle!) Anderlechtfans opeens weer boven water komen na deze overwinning met een hoop arrogante praatjes. Als het nu nog een afgetekende overwinning was tot daar aan toe, maar je wint hier eigenlijk met een gelukje dankzij een flagrante dekkingsfout van Sobol (god, wat hoop ik dat die volgend jaar weg is) en een typich zondagsschot van Lokonga.
Maar het is wel gewoon de realiteit.Das ook zo'n dooddoener e, aantal goals int mandje telt. Dan was Kompany expert in toogpraat het voorbije seizoen.
Brugge was niet goed, maar Anderlecht heeft imo ook niet veel laten zien.
Je hebt daar ne term voor en niet alleen in voetbal : efficientie .Maar het is wel gewoon de realiteit.
Als je als ploeg 15 kansen creëert en je raakt 3x de paal en 1 goal wordt afgekeurd voor randje buitenspel dan je spreken over malchance. Dan kan je inderdaad zeggen: als we de volgende matchen zo spelen dan gaan we onze matchen wel winnen. Maar dat maakt nog niet dat je achteraf kan zeggen, we verdienden te winnen, dat is pure onzin.
Anderlecht was niet beter als Club, ik vond ze beide vrij matig. Van Anderlecht ben ik dat ondertussen gewend, van Club heb ik nog maar weinig matchen gezien en daar had ik meer van verwacht gezien hun status.
Ik ben er vrij zeker van dat hij het over mij heeft..G
Kan je die posts hier is groeperen zodat we weten wie zich aangesproken moet voelen? Ik zie hier niemand boven water komen die hier in slechte tijden ook is en al zeker niet arrogante commentaren posten. Lijkt me eerder de frustratie van jou kan waardoor je dingen ziet die er niet zijn.
Tuurlijk, als je geen goals maakt moet je achteraf niet komen klagen.Maar het is wel gewoon de realiteit.
Als je als ploeg 15 kansen creëert en je raakt 3x de paal en 1 goal wordt afgekeurd voor randje buitenspel dan je spreken over malchance. Dan kan je inderdaad zeggen: als we de volgende matchen zo spelen dan gaan we onze matchen wel winnen. Maar dat maakt nog niet dat je achteraf kan zeggen, we verdienden te winnen, dat is pure onzin.
Anderlecht was niet beter als Club, ik vond ze beide vrij matig. Van Anderlecht ben ik dat ondertussen gewend, van Club heb ik nog maar weinig matchen gezien en daar had ik meer van verwacht gezien hun status.
Het ging eigenlijk niet over posts specifiek hier, maar eerder op Facebook en dergelijke.G
Kan je die posts hier is groeperen zodat we weten wie zich aangesproken moet voelen? Ik zie hier niemand boven water komen die hier in slechte tijden ook is en al zeker niet arrogante commentaren posten. Lijkt me eerder de frustratie van jou kan waardoor je dingen ziet die er niet zijn.

Leuk dat je u aangesproken voelt, maar helaas. Ik ben niets van u tegengekomen, want ik heb niet heel dit topic doorgelezen.Ik ben er vrij zeker van dat hij het over mij heeft..
don't care

Dat was inderdaad niet duidelijk, op FB en HLN best gewoon wegklikken. Dan heb je uiteraard wel gelijkHet ging eigenlijk niet over posts specifiek hier, maar eerder op Facebook en dergelijke.
Ik ben trouwens allesbehalve gefrustreerd, want ik zag een nederlaag aankomen. Ik stoor mij alleen aan sommige uitspraken.
Leuk dat je u aangesproken voelt, maar helaas. Ik ben niets van u tegengekomen, want ik heb niet heel dit topic doorgelezen.
Of gaat het om die 'Fak dit voelt goed'? Zou maar heel triestig zijn als ik me daaraan zou ergeren.![]()
.Volledig mee eens, in po1 kan pakweg brugge de eerste match winnen en rsca den boom in jagen of omgekeerd. Dat gejen naar elkaar moet kunnen anders zou het maar saaie boel zijn.Supporters van Club Brugge zijn hier nochtans ook al een heel seizoen aan het uitdelen aan het adres van Anderlecht (vaak terecht, daarover hoor je me niet klagen). Nu het eens andersom is moet je dan ook kunnen incasseren, imo. En qua arrogante praatjes valt het toch goed mee? Ik vind het er hier eigenlijk heel deftig aan toegaan betreffende de supporters van beide kanten, zowel tijdens als na de match.