Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Club heeft toch gewoon weinig laten zien? Na de 2-1 nog dik 15 minuten de tijd gehad en niks meer voor elkaar gebracht.
Verdiend, onverdiend? Voetbal draait gewoon om het aantal goals in het mandje, al de rest is praat voor aan de toog.
Das ook zo'n dooddoener e, aantal goals int mandje telt. Dan was Kompany expert in toogpraat het voorbije seizoen.

Brugge was niet goed, maar Anderlecht heeft imo ook niet veel laten zien.

Vrij onverdiend dit toch. Dat ge in een thuismatch met play-off 1 op het spel zo aantreedt, los van al die commentaar vooraf dan nog over het herinneren van de 'heenmatch', is pover. Maar langs de andere kant wint Anderlecht alweer terwijl er druk was tegen een hoger gerangschikte ploeg, geluksgoals en flaters van de tegenstander of niet. Voor mij is er niets veranderd buiten dat de scores nu mee zitten, maar ik zou het ook heel flauw van mezelf vinden om het alleen daarop te steken bij een ploeg die het veel beter doet dan verwacht. Dus wel verdiend in play-off 1 nu en benieuwd wat ze kunnen uitrichten daar binnen een paar weken.
Wat er ook van is, nu dat Brugge het ook nog op deze manier laat afweten, is de linkerkolom echt wel enorm zwak. Ik weet ook niet waarom want in tegenstelling tot de buitenlandse competities hebben de spelers in de JPL wel genoeg rust gehad voor dit seizoen. Geen enkele van de eerste acht lijkt in staat om een match te winnen als de tegenstander geen mindere dag heeft. Een seizoen om rap te vergeten, qua Europees voetbal ziet dat er echt niet goed uit voor volgend jaar terwijl we wel in puntennood zijn voor de coëfficiënt.

Moest W-B nog echt voor die overwinning gaan?
Ervan uitgaande dat Brugge altijd wint tegen Moeskroen:
Als ge denkt dat Moeskroen verliest tegen Antwerp, dan is het antwoord ja.
Als ge denkt dat Moeskroen wint tegen Antwerp, dan is het antwoord ook ja.
Als ge denkt dat Moeskroen gelijkspeelt tegen Antwerp, is het antwoord neen.

Goede beslissing dus.

We zitten nu dus aan 7/15, waarvan eigenlijk 2 punten cadeau. Vorig jaar hadden we ook van dit soort matchen maar onze verdediging was toen sterker denk ik waardoor we het gewoon niet meer weggaven zoals nu. Dat en er moet imo vooral concurrentie komen voor Hans en Ruud want volgens mij gaat dit alleen maar erger worden als je ze laat doen, dat je zo speelt als de titel 100% zeker binnen is, geen probleem maart nu zo? en dan nog tegen Anderlecht? onaanvaardbaar. Die 2 lopen soms ook zo gefrustreerd op dat veld en maar zagen en klagen op de refs. Het lag vandaag niet alleen aan hen natuurlijk maar zij kunnen toch gezien worden als onze draaischijf.
Ik begrijp gewoon niet waarom Van der brempt geen kansen meer krijgt en in mindere mate idem met Kuyper en Keybus. Ik dacht dat Clement geen excuses meer had/wou maar toch laat hij ze allemaal verder sukkelen, de 2e wissel in minuut 80 pas? We hebben het motivatie/focus probleem wel al onder redelijk veel trainers gehad, dus nieuwe trainer lijkt me ook niet per se de oplossing, wel meer concurrentie en die dan ook een deftige kans geven als het voor geen meter loopt.

Het zit overal hé, je merkt gewoon veel minder intensiteit, zeker eens op voorsprong. Of dat nu corona of gewoon vormpeil is weet niemand, het moet gewoon héél snel beter.

Ik vind het toch weer behoorlijk triestig dat sommige (niet alle!) Anderlechtfans opeens weer boven water komen na deze overwinning met een hoop arrogante praatjes. Als het nu nog een afgetekende overwinning was tot daar aan toe, maar je wint hier eigenlijk met een gelukje dankzij een flagrante dekkingsfout van Sobol (god, wat hoop ik dat die volgend jaar weg is) en een typich zondagsschot van Lokonga.

Toegegeven, Club was zeker niet outstanding, maar was toch tot de gelijkmaker bovenliggende partij en over de gehele wedstrijd gezien is een zege voor Anderlecht niet verdiend.

Bon soit, ik kan het ergens wel begrijpen dat je in zo'n seizoen vol ups en downs snakt naar een moment van vreugde, maar dan moet je binnen de kortste keren niet komen klagen als er de volgende keer met Anderlecht wordt gelachen.

Ik vind het toch weer behoorlijk triestig dat sommige (niet alle!) Anderlechtfans opeens weer boven water komen na deze overwinning met een hoop arrogante praatjes. Als het nu nog een afgetekende overwinning was tot daar aan toe, maar je wint hier eigenlijk met een gelukje dankzij een flagrante dekkingsfout van Sobol (god, wat hoop ik dat die volgend jaar weg is) en een typich zondagsschot van Lokonga.

Toegegeven, Club was zeker niet outstanding, maar was toch tot de gelijkmaker bovenliggende partij en over de gehele wedstrijd gezien is een zege voor Anderlecht niet verdiend.

Bon soit, ik kan het ergens wel begrijpen dat je in zo'n seizoen vol ups en downs snakt naar een moment van vreugde, maar dan moet je binnen de kortste keren niet komen klagen als er de volgende keer met Anderlecht wordt gelachen.
Ik ben hier in goede en kwade tijden , maar hoeveel stront hebben we hier al niet moeten slikken , mogen we ook eens lachen ?
byw goals worden gemaakt door fouten van de tegenstander : Noa lang werd gewoon ni aangevallen, Sobol kinderlijk int zak gezet en Simon ne stap te veel ... tja

G

Kan je die posts hier is groeperen zodat we weten wie zich aangesproken moet voelen? Ik zie hier niemand boven water komen die hier in slechte tijden ook is en al zeker niet arrogante commentaren posten. Lijkt me eerder de frustratie van jou kan waardoor je dingen ziet die er niet zijn.

Supporters van Club Brugge zijn hier nochtans ook al een heel seizoen aan het uitdelen aan het adres van Anderlecht (vaak terecht, daarover hoor je me niet klagen). Nu het eens andersom is moet je dan ook kunnen incasseren, imo. En qua arrogante praatjes valt het toch goed mee? Ik vind het er hier eigenlijk heel deftig aan toegaan betreffende de supporters van beide kanten, zowel tijdens als na de match.

Das ook zo'n dooddoener e, aantal goals int mandje telt. Dan was Kompany expert in toogpraat het voorbije seizoen.

Brugge was niet goed, maar Anderlecht heeft imo ook niet veel laten zien.
Maar het is wel gewoon de realiteit.
Als je als ploeg 15 kansen creëert en je raakt 3x de paal en 1 goal wordt afgekeurd voor randje buitenspel dan je spreken over malchance. Dan kan je inderdaad zeggen: als we de volgende matchen zo spelen dan gaan we onze matchen wel winnen. Maar dat maakt nog niet dat je achteraf kan zeggen, we verdienden te winnen, dat is pure onzin.

Anderlecht was niet beter als Club, ik vond ze beide vrij matig. Van Anderlecht ben ik dat ondertussen gewend, van Club heb ik nog maar weinig matchen gezien en daar had ik meer van verwacht gezien hun status.

Als je als ploeg 15 kansen creëert en je raakt 3x de paal en 1 goal wordt afgekeurd voor randje buitenspel dan je spreken over malchance. Dan kan je inderdaad zeggen: als we de volgende matchen zo spelen dan gaan we onze matchen wel winnen. Maar dat maakt nog niet dat je achteraf kan zeggen, we verdienden te winnen, dat is pure onzin.

Anderlecht was niet beter als Club, ik vond ze beide vrij matig. Van Anderlecht ben ik dat ondertussen gewend, van Club heb ik nog maar weinig matchen gezien en daar had ik meer van verwacht gezien hun status.
Je hebt daar ne term voor en niet alleen in voetbal : efficientie .

G

Kan je die posts hier is groeperen zodat we weten wie zich aangesproken moet voelen? Ik zie hier niemand boven water komen die hier in slechte tijden ook is en al zeker niet arrogante commentaren posten. Lijkt me eerder de frustratie van jou kan waardoor je dingen ziet die er niet zijn.
Ik ben er vrij zeker van dat hij het over mij heeft..

don't care

Tuurlijk, als je geen goals maakt moet je achteraf niet komen klagen.
Maar wat speculeren en napraten hoort er toch wat bij op een forum? 😀

Denk dat het hier best wel meevalt van Anderlechtsupps die "plots" komen bovendrijven toch? Op social media, das iets anders.

G

Het ging eigenlijk niet over posts specifiek hier, maar eerder op Facebook en dergelijke.

Ik ben trouwens allesbehalve gefrustreerd, want ik zag een nederlaag aankomen. Ik stoor mij alleen aan sommige uitspraken. ;)

Ik ben er vrij zeker van dat hij het over mij heeft..

don't care
Leuk dat je u aangesproken voelt, maar helaas. Ik ben niets van u tegengekomen, want ik heb niet heel dit topic doorgelezen.

Of gaat het om die 'Fak dit voelt goed'? Zou maar heel triestig zijn als ik me daaraan zou ergeren. :laugh:

Laatst bewerkt:
Het ging eigenlijk niet over posts specifiek hier, maar eerder op Facebook en dergelijke.

Ik ben trouwens allesbehalve gefrustreerd, want ik zag een nederlaag aankomen. Ik stoor mij alleen aan sommige uitspraken. ;)

Leuk dat je u aangesproken voelt, maar helaas. Ik ben niets van u tegengekomen, want ik heb niet heel dit topic doorgelezen.

Of gaat het om die 'Fak dit voelt goed'? Zou maar heel triestig zijn als ik me daaraan zou ergeren. :laugh:
Dat was inderdaad niet duidelijk, op FB en HLN best gewoon wegklikken. Dan heb je uiteraard wel gelijk :).

Oostende die op de valreep de overwinning nog binnen haalt. Het zou wel typerend zijn voor het seizoen van Anderlecht om op STVV nog te gaan verliezen.

Zoals verwacht een absolute brolmatch. Buiten de actie van Lang en de eerste goal van Anderlecht was hier niks schoons aan te zien. Geen van beide clubs verdiende vandaag de overwinning. Ik ben dat gepalaver rond de 16 van Club echt kotsbeu aan het worden. Dat is continu maar rondtikken en 9/10 is de bal bij pass 8 terug bij Mignolet. Gooi die bal toch gewoon voor, knal eens op die goal van buiten de 16.

Chong voor de zoveelste keer niets gebracht, geef dan liever een Van Der Brempt zijn kansen. Chong doet me denken aan Dennis, kan misschien wel voetballen maar weinig voetbalverstand. Is niet sterk in de duels, maakt vaak de verkeerde beslissing. Gaat weer een verhaal Krmenčík worden vrees ik.

Wie uitdeelt
Supporters van Club Brugge zijn hier nochtans ook al een heel seizoen aan het uitdelen aan het adres van Anderlecht (vaak terecht, daarover hoor je me niet klagen). Nu het eens andersom is moet je dan ook kunnen incasseren, imo. En qua arrogante praatjes valt het toch goed mee? Ik vind het er hier eigenlijk heel deftig aan toegaan betreffende de supporters van beide kanten, zowel tijdens als na de match.
Volledig mee eens, in po1 kan pakweg brugge de eerste match winnen en rsca den boom in jagen of omgekeerd. Dat gejen naar elkaar moet kunnen anders zou het maar saaie boel zijn.

Hij had het toch niet echt over de posts hier dusja. Valt hier zeer goed mee, zelfs Gavin is uit zijn winterslaap gekomen om terug hier te posten.

Club heeft het geluk dat ze voor ver staan op andere ploegen maar toch als het bestuur hun voorsprong will behouden is er toch veel werk deze zomer. Je kan niet blijven teren op Hans en Ruud. Er moet een rebuild van hun team komen, niet volledig ploeg maar wel betere concurrentie.

En wat met Clement? Heeft hij zijn contract al verlengd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan