Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die aan de andere kant was nog een pakje erger en die heeft wel caps op zijn naam! Neen, gewoon beiden die inderdaad niet bij de huidige nationale ploeg horen.Ik ben best fan van De Laet, maar als je ziet hoe makkelijk hij zich in de luren laat leggen door Nmecha bij de goal, dan is het mss gewoon terecht dat hij niet opgeroepen wordt voor de Rode Duivels.
Was De Wolf ook nie gewoon te snel van de lijn bij die penalty?
Had geen voet meer op de lijn bij het schot volgens mij.
Idd. Er zijn al penalty’s opnieuw genomen omdat de keeper nog dichter bij zijn lijn stond dan De Wolf hier
Het deed me erg denken aan de uitmatch tegen Genk, waar Genk het ook compleet liet afweten en Anderlecht er vlotjes overging. En in tegenstelling tot tegen Genk er nu wel vier binnen legt met al hun kansen.Maar zoals steeds, is het iedere week afwachten welk Anderlecht we te zien krijgen. Dus wordt nog 2 matchen nagelbijten voor PO1.
Met grote voorsprong onze zwakste speler dit seizoen, heeft in de JPL niks te zoeken laat staan bij de Rode Duivels. Dan zie ik 10x liever daar een Juklerod rondlopen die volgend jaar in Genk zit.Lukaku werd ofwel omgekocht ofwel is die nog dommer dan de reet van een koe.
Waar zit je met je hoofd om zo die 1e penalty te veroorzaken?
Minuut erna laat hij ook nog zijn man lopen bij de 1-0.
En dan nog in de gazet durven beweren dat hij erbij moet zijn op het EK, sans gène!
Die aan de andere kant haalde wel 2 ballen van de lijn.Die aan de andere kant was nog een pakje erger en die heeft wel caps op zijn naam! Neen, gewoon beiden die inderdaad niet bij de huidige nationale ploeg horen.

De Laet was gewoon slecht gisteren, eerder een uitzondering voor hem dit seizoen. Lukaku speelde gisteren op zijn normale niveau.Die aan de andere kant haalde wel 2 ballen van de lijn.
Ook een domme gele kaart gepakt, en nee inderdaad geen RD-materiaal. De spoeling is helaas dun.
De Laet ook veel te ver van El Hadj aant verdedigen toen die hem aan de 2e paal binnen knalde.
Maar boys, jullie zijn degenen die zeggen dat het niet was zoals gefloten is, dus het is eigenlijk aan jullie he. Ik beschik niet over televisieherhalingen dus ik moet het doen met wat ik op het internet in lage resolutie vind.Aan dat beeld heeft dus niemand niks hè
Ziet de keeper zen voeten nie en de bal is al weg
Na het zien van de beelden ben ik wel benieuwd naar deze fases. Geen uitsluitsel of dat De Wolf ervoor stond, maar quo_vadis kent penalty's die al hernomen zijn terwijl keepers nog dichter stonden. Kom op, concrete voorbeelden!Idd. Er zijn al penalty’s opnieuw genomen omdat de keeper nog dichter bij zijn lijn stond dan De Wolf hier
Hola, ik moest even nadenken welke twee ballen dat dan waren ... Maar gij hebt het natuurlijk over Cobbaut, ik had het met die 'aan de andere kant' binnen dezelfde ploeg, over Lukaku. Omdat die laatste zoals hier vermeld door SilentDeath nog steeds denkt dat hij bij de nationale ploeg hoort. Aan Cobbaut dacht ik zelfs niet, en zwakker dan De Laet was ie gisteren ook niet. Voeg die inderdaad ook maar toe aan niet goed genoeg, dan waren ze al met drie in één match gisteren!Die aan de andere kant haalde wel 2 ballen van de lijn.
Ook een domme gele kaart gepakt, en nee inderdaad geen RD-materiaal. De spoeling is helaas dun.
De Laet ook veel te ver van El Hadj aant verdedigen toen die hem aan de 2e paal binnen knalde.
Ah dat was verwarrend ja. Aan Lukaku dacht ik niet omdat die ook een klein rijtje hoger speelt dan De Laet in de de "3-5-2" van Antwerp.Hola, ik moest even nadenken welke twee ballen dat dan waren ... Maar gij hebt het natuurlijk over Cobbaut, ik had het met die 'aan de andere kant' binnen dezelfde ploeg, over Lukaku. Omdat die laatste zoals hier vermeld door SilentDeath nog steeds denkt dat hij bij de nationale ploeg hoort. Aan Cobbaut dacht ik zelfs niet, en zwakker dan De Laet was ie gisteren ook niet. Voeg die inderdaad ook maar toe aan niet goed genoeg, dan waren ze al met drie in één match gisteren!
W-B heeft budgetair al enkele jaren geen bestaansreden meer in 1A. De enige reden dat ze nog financieel stabiel zijn is trouwens door de burgemeester van Beveren. Die is verantwoordelijk voor het ontstaan van de club, omdat hij niet wou dat er een 3e klasser in zijn stadion speelde, en wil dus koste wat kost zijn kindje in 1A houden. De club is ondertussen ook al deels in handen van Amerikanen.Toch liever Cercle dan W-B, de ene is een financieel stabiel club in Belgische handen en de andere die zonder het geld van de Franse moederclub al lang failliet zou zijn geweest. Cercle is niet veel beter dan Moeskroen op dat vlak.

Wacht? De burgemeester van Beveren heeft effectief een nauwe band met de club, zeg maar mede beslisser?W-B heeft budgetair al enkele jaren geen bestaansreden meer in 1A. De enige reden dat ze nog financieel stabiel zijn is trouwens door de burgemeester van Beveren. Die is verantwoordelijk voor het ontstaan van de club, omdat hij niet wou dat er een 3e klasser in zijn stadion speelde, en wil dus koste wat kost zijn kindje in 1A houden. De club is ondertussen ook al deels in handen van Amerikanen.
Laten we ook niet vergeten dat ze afgelopen seizoen de hele competitie gegijzeld hebben gehouden om toch maar niet te moeten zakken en dat ze het jaar ervoor half zijn gat zijn vrijgesproken voor meldingsplicht in een omkoopaffaire.
Ik begrijp dat je als Club supporter liever Cercle ziet zakken, maar de liefde voor W-B is ook totaal niet nodig hoor![]()

Zonder buitenlandse investeerders zou het maar een kleine competitie zijn hoor. Mag je direct aan de play-offs beginnen.Toch liever Cercle dan W-B, de ene is een financieel stabiel club in Belgische handen en de andere die zonder het geld van de Franse moederclub al lang failliet zou zijn geweest. Cercle is niet veel beter dan Moeskroen op dat vlak.