Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beide weg gwn. Zo lang Cercle in 1a zit gaan die nog teveel te zeggen hebben ivm het nieuw stadion. Als die gewoon zouden failliet gaan hebben ze sowieso niks meer te zeggen...

Leek me toch geen penalty.
Alle ploegen waarvan ik hoopte dat ze zouden winnen, verliezen. Hopelijk is Club straks de uitzondering op de regel :unsure:

Moest W-B nog echt voor die overwinning gaan? Ze hebben nog OHL dat precies niet in vorm is en het programma van Moeskroen is toch vrij zwaar.

Ik zie Moeskroen echt geen punten meer pakken tegen club en antwerp
En als waasland hun laatste match wint van Leuven, springen ze over Moeskroen op basis van 1 match meer gewonnen dan, toch ?

En als waasland hun laatste match wint van Leuven, springen ze over Moeskroen op basis van 1 match meer gewonnen dan, toch ?
Moeskroen mag geen punt meer pakken, en zelf volgende week winnen dan staan ze voor moeskroen op basis van gewonnen matchen.

Elke match moet gespeeld worden. Waarom zou Moeskroen kansloos zijn tegen antwerp? Het is niet dat Antwerp vorige week zo goed was tegen Anderlecht, en Moeskroen klopte niet zo gek lang geleden Standard nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan