Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nie kreften jongens, dit was buitenspel. Ge ziet zijn voet idd niet maar aan de stand van zijn been zie je dat hij verder staat, dat zag je al bij de eerste herhaling.

Wordt in elk geval geen walk in the park dit.

Waar zijn al die Belgen bij Anderlecht naar toe? Begin van het seizoen hadden ze er nog 7 in de basiself, vandaag doet Club zelfs beter.
Club doet het al een paar jaar goed op dat vlak. Heb bij Anderlecht soms de indruk dat Kompany liever niet-belgen opstelt als je de opstellingen ziet.

Wedstrijd gaat goed op en neer. We moeten toch niet onderdoen voor Club op deze moment dus je ziet wel degelijk de progressie sinds het vorige duel. Voetballend zit het toch ook echt wel goed. Enkel doelkansen missen we nog. En het blijft natuurlijk bibberen met Wellenreuther in doel.

Wedstrijd gaat goed op en neer. We moeten toch niet onderdoen voor Club op deze moment dus je ziet wel degelijk de progressie sinds het vorige duel. Voetballend zit het toch ook echt wel goed. Enkel doelkansen missen we nog. En het blijft natuurlijk bibberen met Wellenreuther in doel.
De best voetballende spelers in mijn ogen ( Anouar en Yari) komen ni echt veel voor int spel

De best voetballende spelers in mijn ogen ( Anouar en Yari) komen ni echt veel voor int spel
Klopt, dat moet beter in de tweede helft. Maar voorts worden er soms wel goeie combinaties op de mat gelegd vind ik, met onder meer Trebel en Ashimeru. Hopelijk vinden ze de centen om die laatste definitief vast te leggen. Is toch echt wel een meerwaarde, zeker nu hij van zijn Covid troubles verlost is.

Klopt, dat moet beter in de tweede helft. Maar voorts worden er soms wel goeie combinaties op de mat gelegd vind ik, met onder meer Trebel en Ashimeru. Hopelijk vinden ze de centen om die laatste definitief vast te leggen. Is toch echt wel een meerwaarde, zeker nu hij van zijn Covid troubles verlost is.
Yep , leuke speler en met een volle voorbereiding is dien nog beter imo

Lol, em probeerde de bal nog weg te trappen en was mis. Er zat wat frustratie in die trap maar als hij wou natrappen had hij wel raak getrapt hoor... Was trouwens gewoon een fout op Vormer.

Als Murillio slimmer is laat hij zich vallen en begint hij te schreeuwen..
Al moet de VAR gewoon tussen komen. Nadien nog wat mekkeren en bal weg trappen. Hij mag zich wat meer permiteren precies

Ben een stream aan het volgen op ZIGGO sport, de commentator: Als je niet beter zou weten zou je denken dat Lawrence Visser een lichte voorkeur heeft voor Club Brugge"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan