Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de Var en de scheidsrechters helpen met penalty's moet een 9 op 9 ook mogelijk zijn...
:crazy:

Onze refs blinken vooral uit in onkunde. Dit seizoen swingen de bizarre beslissingen de pan uit.
Iedere ploeg zal dit seizoen met meeval en tegenslag te maken krijgen. Onnozel om dit als gefixte boel te gaan beschouwen. Is gewoon de onkunde van de mannetjes van De Bleeckere.

Onze refs blinken vooral uit in onkunde. Dit seizoen swingen de bizarre beslissingen de pan uit.
Iedere ploeg zal dit seizoen met meeval en tegenslag te maken krijgen. Onnozel om dit als gefixte boel te gaan beschouwen. Is gewoon de onkunde van de mannetjes van De Bleeckere.
Vooral dit! Het is overal en vooral pure willekeur. Had er iets van fixing geweest, je zou ergens een lijn moeten kunnen in zien ofzo..
Laat ons ook eerlijk zijn: tis nu ook niet dat Club per se die punten nodig had voor de titel veilig te houden, die marge is er nog altijd.
Het is gewoon jammer dat die flagrante fouten zelfs met VAR nog altijd passeren. Randgevallen en moeilijk te interpreteren situaties ga je altijd hebben en kunnen voor discussie zorgen, maar die overduidelijke fouten, dat moet er echt uit..

Toch altijd bizar dat de “grote” ploegen meer meeval lijken te hebben dan de “kleine” ploegen. :biglaugh:

Raar dat ze naar deze zo goed kijken en die eerste was er volgens mij geen. Op het beeld van achter de goal ziet ge toch dat er geen contact was.

Club had maar 1 cadeau nodig om 1 te maken :unsure:

Vind beide penalties toch zeer licht en makkelijk gegeven. Bij de eerste wordt Nurio niet geraakt (denk ik), de 2e raakt de keeper geen bal en de man, maar vind het toch licht.

die 2 penale voor Gent zijn toch ook maar lachertjes. 2x onterecht en dan moet Standard volgens de regels er wel ene krijgen maar krijgen ze hem niet :rofl:

Vind beide penalties toch zeer licht en makkelijk gegeven. Bij de eerste wordt Nurio niet geraakt (denk ik), de 2e raakt de keeper geen bal en de man, maar vind het toch licht.
Deze moet ge mij toch eens uitleggen hoor. Anders is het haast elke speeldag moord en brand schreeuwen als er iets correct volgens de regels niet uw richting uitgaat, en nu krijgt ge wel twee correct gefloten penalty's toegewezen en zijn ze zogezegd licht gegeven. Bij die eerste hoort ge het contact zelfs in het lege stadion, en ziet ge ook dat contact in de herhaling:
Vreemd toch allemaal hoor, ik begrijp er niets meer van. Is dat omdat ge een Kevin zijt?

Deze moet ge mij toch eens uitleggen hoor. Anders is het haast elke speeldag moord en brand schreeuwen als er iets correct volgens de regels niet uw richting uitgaat, en nu krijgt ge wel twee correct gefloten penalty's toegewezen en zijn ze zogezegd licht gegeven. Bij die eerste hoort ge het contact zelfs in het lege stadion, en ziet ge ook dat contact in de herhaling:
Vreemd toch allemaal hoor, ik begrijp er niets meer van. Is dat omdat ge een Kevin zijt?
Ik zou bij die eerste toch nog eens goed kijken naar de beelden van achter de goal, daar zie ik toch geen enkel contact hoor. Ge ziet hem zijn voet op de grond zetten en dan denken van 'ik zou me beter laten vallen en voor de zekerheid nog eens een goeie schreeuw bij doen ook'.

Slayer is zowat de grootste kwe, uhh, buffalo ( ;) ) hier op 't forum. Het zegt dan toch iets dat hij ze heel licht vindt

Ik zou bij die eerste toch nog eens goed kijken naar de beelden van achter de goal, daar zie ik toch geen enkel contact hoor.
s3ljmf.gif

Ik had er al goed naar gekeken, die lompe Standardspeler trapt toch gewoon tegen de onderkant van de voet omdat hij te laat is? En tegen mij moet ge u nu niet verontschuldigen, wel tegenover de ref. Die had het dus, mede dankzij het duidelijke geluid van het contact, zelfs zonder herhaling correct beoordeeld ... maar moet het dan hier toch weer ontgelden om één of andere reden.

Beerschot toch echt wel rotslecht voetbal onder Still.

Klopt, niet om aan te zien. En elke week bleiten dattem niet begrijpt waarom ze zo mak en tam aan de match beginnen.
Geen motivatie, genen tactiek.
En dan te denken dat we juist een maand hebben stilgelegen, genoeg tijd om de "eigen accenten" aan te brengen me dunkt. Dat was zijn verdediging de eerste 2 maanden, dattem midden seizoen moest overnemen en zijn eigen tactiek niet kon inoefenen. Blijkbaar was een maand trainen met 3 oefenwedstrijden niet voldoende om ook maar iets te verbeteren, want het was even slecht als voordien. Dat belooft voor volgend seizoen...

#oemvantebleiten

vooral 2 heel heel heel domme penalty's. Bij die 2e moet Bodart zich niet zo smijten imo. 't is niet dat hij echt wild uitkomt maar hij had gewoon de bal buiten moeten 'begeleiden' ipv richting de speler te springen. Als je zo uitkomt wil je eigenlijk in de voeten duiken en eerst op de bal zijn. En dan beseft hij ik laat de bal buiten gaan maar dan glijdt hij gewoon door naar die van Gent.

En die eerste penalty, tja, in 't katholiek sportverbond heb je zelfs zoveel tijd niet om de bal weg te trappen :wtf:

s3ljmf.gif

Ik had er al goed naar gekeken, die lompe Standardspeler trapt toch gewoon tegen de onderkant van de voet omdat hij te laat is? En tegen mij moet ge u nu niet verontschuldigen, wel tegenover de ref. Die had het dus, mede dankzij het duidelijke geluid van het contact, zelfs zonder herhaling correct beoordeeld ... maar moet het dan hier toch weer ontgelden om één of andere reden.
Er is idd contact maar een contact is nog geen fout. Allez ja dat heb ik toch altijd zo geleerd.

En als je uw voet nog normaal kunt neerzetten op dan plots door de knieën te gaan, maak je ook duidelijk dat je geen hinder hebt van het contact

Maar zeer licht is ook penalty.
Gelukkig dacht Yaremchuk er ook zo over.
Wat Sissako daar wilde doen vraag ik me ook af

Er is idd contact maar een contact is nog geen fout. Allez ja dat heb ik toch altijd zo geleerd.

En als je uw voet nog normaal kunt neerzetten op dan plots door de knieën te gaan, maak je ook duidelijk dat je geen hinder hebt van het contact
Voetbal is een contactsport, maar eens in de 16 meter is alles "fout" tegenwoordig. Al bij al zal alles in zijn geheel juister zijn maar de emotie van het moment is ver te zoeken, en dat is toch net wat voetbal zo mooi maakte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan