Gavin
Well-known member
Because VAR herpa di derp
Dit is geen beslissing van de VAR maar van de ref. De VAR moet enkel aangeven dat het objectief buitenspel is vast te stellen op de beelden, en dan de ref laten beslissen indien die niet wist dat het buitenspel er was. Het is ook geen denkbeeldige fase want dit staat letterlijk beschreven in het reglement. Ik vind echter niet dat de interpretatie hier overeenkomt met hoe het beschreven staat, dus ik had deze goal net zoals de geweldige Radbraker laten gelden ook na het (hoe dan ook verplicht, denk ik!) bekijken van de beelden.Als Moeskroen 'geholpen' wordt op deze manier (een denkbeeldige buitenspelfase/clear error), vervals je de degradatiestrijd.
Of als Oostende zo punten zou verliezen, de strijd om Playoff 1.
Ik verwijs ook mooi naar Joos zijn gefaal twee weken terug en hoe dat slaat op deze fase:
Ik zal morgen dus naar Extra-Time kijken en ik hoop voor Joos dat hij hier hetzelfde argument doortrekt.of verklaringen erna: "buitenspel is exact, wetenschappelijk te bewijzen." Tja, ook niet helemaal waar natuurlijk. De meeste buitenspelfases zijn zo, ja, maar er zijn ook gevallen waar interpretatie meetelt voor buitenspel,
Inderdaad: 'Indien een persoon die ingeschreven is op het wedstrijdblad twee gele kaarten krijgt in de loop van eenzelfde wedstrijd en dientengevolge uitgesloten wordt, worden niet deze gele kaarten geregistreerd, maar wel de uitsluiting ingevolge de tweede gele kaart."Telt niet op volgens mij, is gewoon rood schorsing en op 4 gele kaarten
Dat wil dus normaal zeggen weekje schorsing voor Lang. Als hij slim is en terugkeert op speeldag 33, dan neemt hij, al dan niet nadat iemand van de tegenstander zegt dat zijn scooter lelijk is of zijn haar naar tweetakt ruikt, opzettelijk zijn vijfde gele kaart zodat hij vrij van cumulatieve schorsingszorgen is in de play-offs.
Edit: Solleke heeft gelijk hieronder, los overgekeken. Ik zag/wist dat het naar drie gele kaarten voor een schorsing ging, maar dat kan niet met overdracht. Dom van me, sorry. Goed, Solleke!
Laatst bewerkt: