Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff hoe onverdiend dit. Niets gezien van beide ploegen maar toch 0-2 achter. Spelers mogen blij zijn dat er geen publiek is, wat een triestige boel weer.

2-0 overdreven ja, maar het zou even onverdiend zijn als wij voor staan hoor.
Trekt werkelijk op niets, maken niets klaar gewoon.

Ja man, lucky uittrap, lucky penalty en voor de rest gewoon betonvoetbal gespeeld en geschopt op de benen van Lang en co. Je mag er trots op zijn als Antwerp supporter van op zo'n manier te spelen.

Lang geleden dat ik Mata zo'n zwakke match zag spelen, amai. Heerlijke penalty wel, wat een trap zeg.

Ik kan niet zeggen dat het echt onverdiend is, Club heeft nog niet echt iets deftigs bij elkaar gevoetbald.

Lang geleden dat ik Mata zo'n zwakke match zag spelen, amai. Heerlijke penalty wel, wat een trap zeg.

Ik kan niet zeggen dat het echt onverdiend is, Club heeft nog niet echt iets deftigs bij elkaar gevoetbald.
Kopbal van Dost die centimeters naast gaat en bal van Rits die altijd tussen de palen moet.
Das nog altijd meer dan wat Antwerp heeft gecreëerd. Die 1e goal was puur geluk dat die bij LZ kwam en die penalty is ook een meevaller.

Mata is idd niet aan z'n beste match bezig. Veel van z'n passes richting 16 komen ook gewoon nergens aan. En Mitrovic had ook beter in de ploeg gebleven voor Kossounou. Die is vandaag ook niets waard.

Speelde even met het idee om zo'n dagpas te bestellen, voorlopig blij dat ik het niet heb gedaan. Als de aansluiting vroeg valt, zit er misschien nog iets in. Zullen wel uit een ander vaatje moeten tappen :unsure:. Antwerp kent wel wat meeval, maar ze moeten ze nog binnentrappen ook natuurlijk.

En ik speel niet graag tegen Rafa =|

Dagpas op Telenet?
Koop u gewoon een maandje Eleven op de website. Laptop, smartphone, Chromecast...werkt allemaal naadloos. Ik ben in december begonnen met een gratis maandje en ondertussen heb ik al 3x betaald omdat het gewoon handig is. Overal kan ik naar voetbal kijken. En het kost minder per maand dan 2 maand Play Sports.

Edit: ik zie dat een Dagpas 10 euro kost :sop: afzetters

Lijkt nog altijd nergens op, laten ons ook te veel opjagen door tegenstander. Moeten ons dringend herpakken want veel zeer slechte helften gespeeld de laatste tijd. Gaat nog nipt worden zo.

Dagpas op Telenet?
Koop u gewoon een maandje Eleven op de website. Laptop, smartphone, Chromecast...werkt allemaal naadloos. Ik ben in december begonnen met een gratis maandje en ondertussen heb ik al 3x betaald omdat het gewoon handig is. Overal kan ik naar voetbal kijken. En het kost minder per maand dan 2 maand Play Sports.

Edit: ik zie dat een Dagpas 10 euro kost :sop: afzetters

Zal het eens bekijken! Prijs van die dagpas is inderdaad nogal overdreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan