Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vond dit geen fout, geen idee van de andere fases waar jij van spreekt

Rood voor Cuesta op Moeskroen.
Rood voor Cuesta tegen Gent.
Rood voor Lucumi tegen Anderlecht.

Allemaal zeer lichte aanrakingen die volgens de regel rood zouden zijn omdat ge als laatste man NIKS moogt doen tegen de spits. En het was op de beelden duidelijk te zien dat Bongonda wordt getrokken waarna hij Bongonda loslaat.
Van mij moogt ge zo dingen zeker laten passeren. Echt. Maar dan moet ge dat consequent doen. Wij hebben (nog maar eens) DRIE KEER rood gepakt dit seizoen voor soortgelijke fases.

Rood voor Cuesta op Moeskroen.
Rood voor Cuesta tegen Gent.
Rood voor Lucumi tegen Anderlecht.

Allemaal zeer lichte aanrakingen die volgens de regel rood zouden zijn omdat ge als laatste man NIKS moogt doen tegen de spits. En het was op de beelden duidelijk te zien dat Bongonda wordt getrokken waarna hij Bongonda loslaat.
Van mij moogt ge zo dingen zeker laten passeren. Echt. Maar dan moet ge dat consequent doen. Wij hebben (nog maar eens) DRIE KEER rood gepakt dit seizoen voor soortgelijke fases.
ik weet welke fases je bedoelt, ik heb geen beelden hiervan gezien.

En ik zie echt geen trekfout op Bongonda hoor, als je al gelijkaardige fases tegen hebt gehad is het wel extra zuur. natuurlijk

Over de inconsequentie van de arbitrage (bij die goal weer, vergelijkbaar met hun goal in de beker tegen Brugge ) kan je dit seizoen over de volledige competitie hele boeken schrijven. Alsof ze elke week andere regels volgen.

Teleurstellend het gelijkspel, maar er valt voor de neutrale toeschouwer wellicht iets voor te zeggen. En idd entertainende match. Hopelijk in de bekerfinale meer van dit en minder van de schande van 2018.

heintej42.png

"Man die, met naar eigen zeggen de sterkste kern ooit in een uiterst zwakke competitie, in periode Z slechts 24 op 48 haalt, klaagt dat hij buiten zou vliegen als hij net minder fouten zou maken dan degenen die hij bekritiseert in periode X, zonder momenteel eigenlijk ook maar één moment te moeten vrezen voor zijn job."

Hij zegt wel wat goede zaken hoor, onder meer over de omkadering van de scheidsrechters zoals hier eerder al besproken, maar maakt nog steeds fouten bij bepaalde redeneringen. Leer dan toch tenminste de regels als ge zo een betoog begint. Laat die calimerozever achterwege als ge zo een betoog begint. Klaag niet over professionaliteit als ge het reglement niet kent maar wel tijd hebt om door de week CL te becommentariëren als ge zo een betoog begint. Zeg niet dat ge eerst naar uzelf moet kijken als blijkt dat enige vorm van zelfkritiek u toch vreemd lijkt te zijn.

Spijtig Hein, ge zijt nog altijd één van de meer invloedrijke namen in eerste klasse, maar net zoals op het veld zijt ge het ernaast toch een beetje kwijtgespeeld in vergelijking met een paar jaar terug.

Klaag niet over professionaliteit als ge het reglement niet kent maar wel tijd hebt om door de week CL te becommentariëren als ge zo een betoog begint.
In his defense: zou om een contract gaan waar hij niet onderuit kan.

Voor de rest: 100% akkoord

Hein die weent over een externe factor, ander wereldschokkend nieuws: water is nat.

Laatst bewerkt:
In his defense: zou om een contract gaan waar hij niet onderuit kan.

Voor de rest: 100% akkoord
Dus als trainer kan hij op ieder moment veranderen van werkgever of ontslagen worden door een werkgever, meestal op straffe van een verbrekingsvergoeding. Maar een contract als simpel commentatorke geraakt hij niet van van onderuit? :sarcastic:

Vukovic direct weg. Toch heel pijnlijk om van deze cultheld afscheid te nemen. Wat een gezuip toen met hem op dat kampioenenfeest.

Die afgekeurde goal van KVO. Why ? :crazy:

Edit: net de uitleg gehoord. Toch ver gezocht hoor. Gewoon goal geven en logisch beslissen, niemand die mopperde.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan