quo_vadis
Well-known member
ik vond dit geen fout, geen idee van de andere fases waar jij van spreektFrappant wel. We krijgen drie keer al rood om de spits als laatste man enorm licht te raken en nu is het zelfs geen fout...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vond dit geen fout, geen idee van de andere fases waar jij van spreektFrappant wel. We krijgen drie keer al rood om de spits als laatste man enorm licht te raken en nu is het zelfs geen fout...
ik vond dit geen fout, geen idee van de andere fases waar jij van spreekt
ik weet welke fases je bedoelt, ik heb geen beelden hiervan gezien.Rood voor Cuesta op Moeskroen.
Rood voor Cuesta tegen Gent.
Rood voor Lucumi tegen Anderlecht.
Allemaal zeer lichte aanrakingen die volgens de regel rood zouden zijn omdat ge als laatste man NIKS moogt doen tegen de spits. En het was op de beelden duidelijk te zien dat Bongonda wordt getrokken waarna hij Bongonda loslaat.
Van mij moogt ge zo dingen zeker laten passeren. Echt. Maar dan moet ge dat consequent doen. Wij hebben (nog maar eens) DRIE KEER rood gepakt dit seizoen voor soortgelijke fases.
Ben jij Frank Raes ?nu lijkt me dit wel buitenspel![]()
Aja nudat je het zegt, ik zag het eerst niet, maar de voet van Klauss. Lijn staat verkeerd toch? Of mis ik ietsnu lijkt me dit wel buitenspel![]()

In his defense: zou om een contract gaan waar hij niet onderuit kan.Klaag niet over professionaliteit als ge het reglement niet kent maar wel tijd hebt om door de week CL te becommentariëren als ge zo een betoog begint.
Dus als trainer kan hij op ieder moment veranderen van werkgever of ontslagen worden door een werkgever, meestal op straffe van een verbrekingsvergoeding. Maar een contract als simpel commentatorke geraakt hij niet van van onderuit?In his defense: zou om een contract gaan waar hij niet onderuit kan.
Voor de rest: 100% akkoord