Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Schors Hans maar een paar weken, geen groot verlies zoals hij aan t spelen is
Overdrijf toch eens niet. Kan beter, maar heeft ook weinig deftige aanspeelpunten voor zich, zeker in zo'n matchen.
Is toch nooit de man van de versnelling ofzo geweest, moet leven van spelers die voor hem bewegen, zoals bijvoorbeeld die bal op Diatta dat ie in één tijd speelt, dat gaan er niet zo veel doen hoor ;)

Zo'n Diatta vind ik dan veel frustrerender eigenlijk, wat doet die eigenlijk op een match, veel lopen met de bal of spel vertragen maar scoort heel moeilijk en qua assists vind ik het ook maar mager.
 
Overdrijf toch eens niet. Kan beter, maar heeft ook weinig deftige aanspeelpunten voor zich, zeker in zo'n matchen.
Is toch nooit de man van de versnelling ofzo geweest, moet leven van spelers die voor hem bewegen, zoals bijvoorbeeld die bal op Diatta dat ie in één tijd speelt, dat gaan er niet zo veel doen hoor ;)

Zo'n Diatta vind ik dan veel frustrerender eigenlijk, wat doet die eigenlijk op een match, veel lopen met de bal of spel vertragen maar scoort heel moeilijk en qua assists vind ik het ook maar mager.
Ja tuurlijk, was wat aan het overdrijven, maar Hans heeft echt al wel betere periodes gehad, en CDK kan die positie perfect aan, dus een schorsing zou geen drama zijn.

Diatta, tja, onbegrijpelijk dat Clement die zo lang laat staan, zeker als je ziet hoe scherp Okereke inviel.
Na Nieuwjaar met Dost, dan worden de plaatsjes weer wat duurder 👍
 
Als we op deze manier blijven spelen zal dost er ook geen 20 maken, kwa voorzetten etc heel magertjes. We maken die eerste goal zowat uit een omschakeling.
Hans heeft nu eens verplichte rust zal hem deugd doen, die gast speelt al jaren aan een stuk alles.
 
Dost zal idd ook niet de heilige graal zijn, zeker niet op die manier, dus die zal moeten ingepast worden.
 
Mogen blij zijn dat we 3 (onverdiende) punten pakken tegen Cercle, we zijn voetballend de slechtste ploeg van de competitie momenteel.
 
Romo lijkt me ook niet echt een puntenpakker.
En aanvallend is het armoe troef vandaag, als Henry die kans afmaakt win je match wel denk ik
Romo heeft al veel verdoezeld de voorbije maanden hoor. :)

Gewoon een aantal spelers die ofwel hun niveau niet meer halen ofwel gewoon hun job niet doen (zoals Sowah).
 
Romo heeft al veel verdoezeld de voorbije maanden hoor. :)

Gewoon een aantal spelers die ofwel hun niveau niet meer halen ofwel gewoon hun job niet doen (zoals Sowah).
Vind die toch vaak raar intercepteren (ballen wegboksen alsof het beach-volley is) en heb die ook geen ballen zien pakken waarvan ik denk dat ik ze ook niet zou pakken (nou ja mss lichte overdrijving)
 
Bon, chance dat we gered zijn want op deze manier eindigen we ergens een plaats of twee, drie boven de degradatiestekken.
 
Tabekou zou een coronatest vervalst hebben (iemand anders de test laten afleggen in zijn plaats) omdat hij eerder positief was en een interland wou spelen..
 
Waarom zou dat geen rood zijn? Laten we maar iedereen omver duwen weg van de bal. Spuwen is ook geen kans op blessure, ook geen rood dan?
Slaan en spuwen vind ik wel, maar dit was echt maar een duw, ik vind het zwaar overdreven, geel vind ik meer dan genoeg voor zoiets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan