Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het betaalt goed. Dus sommige minder bedeelden plooien daarvoor. Je kan zo bv 60.000 kippen per dag de keel oversnijden en daar dik voor betaald worden. Ik stond er 50m naast en voelde mij echt slecht maar die persoon had al lang de knop omgezet.

Dat is niets vergeleken met wat er gebeurt in slachthuizen maar je moet het toch maar kunnen. Alle dagen 60k dieren doden. En dan nadien een pintje drinken op terras. #voldaan

gisteren zo'n kia SUV gezien... al wat dat nog mankeert zijn zeisen aan de wielen om zo dodelijk mogelijk te zijn voor de zwakke weggebruikers...
't is toch zot hoe er jarenlang moeite is gedaan om weg te stappen van hoekige wagens zodat fietsers en voetgangers een grotere kans hadden om een aanrijding te overleven of een min. aan letsels te hebben en we nu auto's op de baan hebben die eigenlijk gewoon een rijdende muur zijn voor de zwakke weggebruikers.

gisteren zo'n kia SUV gezien... al wat dat nog mankeert zijn zeisen aan de wielen om zo dodelijk mogelijk te zijn voor de zwakke weggebruikers...
't is toch zot hoe er jarenlang moeite is gedaan om weg te stappen van hoekige wagens zodat fietsers en voetgangers een grotere kans hadden om een aanrijding te overleven of een min. aan letsels te hebben en we nu auto's op de baan hebben die eigenlijk gewoon een rijdende muur zijn voor de zwakke weggebruikers.
Haalt nochtans 76% op voetganger veiligheid op Euro NCAP, evenveel als bijvoorbeeld een Audi A3.

nieuwe bureau-stoel besteld, eerst zeggen ze "levering maandag", maar gisteravond toch veranderd naar levering vandaag, tussen 10u15 en12u15.
bij opstaan deze morgen al veranderd naar 13u45 tot 14u45

nu is't "we hebben helaas wat vertraging" en "uiterlijk 22u"
alsof ik weer de hele dag niks beter te doen heb.

lever het dan gewoon maandag he :wallbash:

zal weer voor de chauffeur een schema zijn, opgesteld door AI of zo. sùper klantvriendelijk.

nieuwe bureau-stoel besteld, eerst zeggen ze "levering maandag", maar gisteravond toch veranderd naar levering vandaag, tussen 10u15 en12u15.

zal weer voor de chauffeur een schema zijn, opgesteld door AI of zo. sùper klantvriendelijk.
Of laat het gewoon direct leveren in een afhaalpunt en ga er dan zelf om wanneer het je uitkomt .
Probeer ik nu ook te doen want gewoonlijk komen die toch als ik niet thuis ben . ;)

Haalt nochtans 76% op voetganger veiligheid op Euro NCAP, evenveel als bijvoorbeeld een Audi A3.
Protection of the head of a struck pedestrian or cyclist was predominantly good or adequate, with poor results recorded at the base of the windscreen and on the stiff windscreen pillars. Protection of the pelvis was mostly poor but that of the femur and of the knee and tibia was at good at all test locations.

Daar verschiet ik nu toch wel van, want dat ding smakt toch gewoon tegen heel uw lichaam? Anyway, het heeft natuurlijk ook wel snufjes om zo'n botsing te vermijden en die werken blijkbaar wel goed, maar ik blijf het toch wel zot vinden dat zo'n bakken redelijk standaard zijn geworden.

Ik dacht dat ik in de glimlach thread zat en tot het laatste was het spannend. Zit ik dus hier in de ergernissen thread. Kak dat je je stoel niet hebt n dit verhaal had niet zo intrigerend moeten zijn voor mij :D

De kinderen zijn terug van het scoutskamp. En al de hele dag berichten in de WhatsApp groep over hoe geweldig de kleine het kamp niet vond en aansluitend wat hij kwijt is. En het is al begonnen van in de voormiddag (mochten de kinderen pas 15h gaan halen) want ze waren Jules vroeger gaan halen, waarop een ander ook al direct reageert dat ze hare kleine ook vroeger zijn moeten halen omdat ze nog naar x moesten gaan enz ...

De kinderen zijn terug van het scoutskamp. En al de hele dag berichten in de WhatsApp groep over hoe geweldig de kleine het kamp niet vond en aansluitend wat hij kwijt is. En het is al begonnen van in de voormiddag (mochten de kinderen pas 15h gaan halen) want ze waren Jules vroeger gaan halen, waarop een ander ook al direct reageert dat ze hare kleine ook vroeger zijn moeten halen omdat ze nog naar x moesten gaan enz ...
Ah, zulke groepen.

Meldingen dempen en binnen een paar dagen eens kijken wanneer ze uitgezwanst zijn.

Of laat het gewoon direct leveren in een afhaalpunt en ga er dan zelf om wanneer het je uitkomt .
Probeer ik nu ook te doen want gewoonlijk komen die toch als ik niet thuis ben . ;)
Afhaalpunt was geen optie die ze aanboden
Ook niet zo simpel in Gent deze week, plus ja, het is een bureaustoel, dus wel een reden dat ik het aan de deur laat leveren

Besteld om dat mijn oude kapot is, anders had ik wel gewacht

Terug
Bovenaan