Kans is wel heel miniem als ik het artikel lees.
welk artikel was dat? Op hln waren het enkel video's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kans is wel heel miniem als ik het artikel lees.
Hadden ze maar klein mannen moeten makenJe kan ook veel verdienen en toch niks over hebben per maand. Ge zou eens moeten weten hoeveel goedverdieners toch ook in schuldbemiddeling zitten.

ge had maar klein mannen moeten maken.

Interessant tot ze ook dingen van de frituur aten zeker.ik had fiscaal interessante kinderen toen ze geboren waren, allebei eind december.
paar dagen ten laste, vol jaar in fiscaal voordeel![]()
Interessant tot ze ook dingen van de frituur aten zeker.

Trekt op niksécht hé, deze ochtend dezelfde opmerking gemaakt...
AI-overzichtyep, en nog geen klein beetje.
Ik doe beter: kleinen is van 1 januari en dat telt nog mee. 1 dag ten laste, vol jaar fiscaal voordeel.ik had fiscaal interessante kinderen toen ze geboren waren, allebei eind december.
paar dagen ten laste, vol jaar in fiscaal voordeel![]()
Ik doe beter: kleinen is van 1 januari en dat telt nog mee. 1 dag ten laste, vol jaar fiscaal voordeel.
Ik heb een medaille gekregen van de lokale schietclub zonder daar ooit één voet binnen gezet te hebben.

Neen, toch bedankt!Zou toch moeten pro rata zijn?
Misschien uw vrouw wel.Ik doe beter: kleinen is van 1 januari en dat telt nog mee. 1 dag ten laste, vol jaar fiscaal voordeel.
Ik heb een medaille gekregen van de lokale schietclub zonder daar ooit één voet binnen gezet te hebben.
Wil je mijn vrouw niet in het vizier brengen a.u.b.?Misschien uw vrouw wel.
Wegenvignet invoeren é.En toen ging het bergaf![]()
niet geschoten, altijd mis.Wil je mijn vrouw niet in het vizier brengen a.u.b.?
Best ironisch dat je op BG komt klagen over het schabouwelijk Nederlands elders.Dagelijkse ergernissen op Nederlandse fora:
- meervoudsvormen van werkwoorden die niet eindigen op -n: "We wandelde gisteren over het strand." AAARGGHHH
- 'Zullen' waar ik 'zouden' zou gebruiken: "Zullen ze hun huis verkocht hebben?" HARGL
- 'Wellicht' waar ik 'misschien' zou gebruiken: "Je kan wellicht je eten in de supermarkt halen in plaats van uit eten te gaan?"
- ... en dan beetje chique willen doen met Frans, maar geen idee hebben van de spelling... Het klassieke suderans, maar ik zag gisteren ook dat er iemand van z'n apprepeau was. Nou zeg.
(Ok, deze ergernissen hebben soms misschien net iets meer context nodig om echt ergerlijk te zijn, maar misschien begrijpt er al iemand wat ik bedoel met deze slechte voorbeelden.)