Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Of aan de kust waar iedereen tegenwoordig lijkt te denken "aaah laat ons in het midden van de weg/op het fietspad/door het rood wandelen want we zijn hier met vakantie en dan kan/mag dat"

Erger.

In de gangen van de supermarkt.

En dan de kar in het midden laten staan om 2 rekken verder te gaan snuisteren.

Je wenst ze gewoon giftige squishy dumplings toe.

--
Net naar de supermarkt geweest.
Het was effectief van dat.

Er is een lange smalle gang.

Ik zet mijn kar mooi in een hoekje, loop wel op en af.

Komt er een organisme af, zet die haar kar gewoon in het midden, gaat die meters verder snuisteren.
Kijkt die rond met de mond ver open.

Die mag een hele doos giftige squishy-dumplings krijgen.

Da's geen mode hoor, dat is tijdloos :coolbrows:

Naar mijn gevoel is het wel meer geworden. Vroeger met een handbak was dat het moment om eens goed gas en koppeling tegelijk in te duwen - dat loste het probleem héél snel op. De laatste jaren met een automaat en nu elektrisch is dat wel een klein nadeel :p

Komt er een organisme af, zet die haar kar gewoon in het midden, gaat die meters verder snuisteren.

Paar random kleine dingen uit de rekken pakken en in haar kar leggen wanneer ze de andere kant opkijkt.
Extra punten als je dit kan doen met een pakje condooms, vaseline en een komkommer.

Laatst bewerkt:
Wielertoeristen en zotten op e-steps die nog altijd denken dat ze los door het rood mogen rijden en dan nog niet eens om rechtsaf te slaan (kan ik nog ergens begrijpen als er eigenlijk een afzonderlijk fietspad is), maar om het straat over te steken!

Buren die hun kasseienoprit laten afbreken, tot daaraan toe. Maar dat ze om half zeven beginnen met die kasseien in de container te smijten en die zonder iets te laten weten gewoon voor onze deur laten neerzetten. 🤬

(zonder borden ook obviously)
Kwestie het sneller voorbij is voor de buren :oi22:

Morgen vertrekken we op reis, meer dan 20u onderweg. Al een hele week geraak ik 's nachts niet in slaap om dan om 6u wakker te worden, stress ofzo. Begint wel wat tegen te steken.
Heb dat ook soms, ge zijt de enige niet. Of ik val wel goed in slaap, maar wordt dan wakker om 4u of 5u.

Hoezo "de juist kant"?

Er staat letterlijk

Dus links, tegen het verkeer in, is de juiste kant.

Er staat letterlijk dit in dat artikel, wat dus ook letterlijk uit artikel 42.1 van de wegcode komt:
Ze gaan links ten opzichte van de door hen gevolgde richting wanneer ze de rijbaan of de zijdelingse stroken volgen, of rechts wanneer veiligheidsredenen het rechtvaardigen.
Standaard dus links, maar rechts mag ook bij ongespecifiëerde redenen. Ik heb al geregeld rechts gelopen wanneer het mij veiliger leek.

Verlof genomen omdat ik jarig ben vandaag. Heerlijk uitslapen? Nope, die ene keer per jaar dat mijn hond ziek is... net vandaag. Dus met meneer buiten mogen gaan om 4:30 en dan terug om 7 :sop: Dus nu doodmoe :(

Naar mijn gevoel is het wel meer geworden. Vroeger met een handbak was dat het moment om eens goed gas en koppeling tegelijk in te duwen - dat loste het probleem héél snel op. De laatste jaren met een automaat en nu elektrisch is dat wel een klein nadeel :p
Hebben elektrische wagens geen claxon? Een klein tuutje op tijd en stond, en iedereen kan verder met zijn leven.

Ik vertrek zaterdag rond 4u. Natuurlijk moesten de Belgen winnen van Amerika en om mij te kloten gaan ze er vrijdag wss uit na penalty’s waardoor ik 4u slaap ga hebben.
Vorig jaar met 2 uren slaap aangezet naar Zuid-Frankrijk, een rit van 13 uren. Toegekomen, uitgeladen en een uur of 2 in bed gekropen. Maar daarvan recupereer ik niet, het duurt enkele dagen.

Ik heb onlangs een marginale kerel keihard zijn kar zien gooien tegen een andere kar omdat die onbemand in de weg stond. En maar roepen en doen. Ik ben het zelf ook al tegengekomen dat ik vlug weg en weer loop met mijne kop verzonken in gedachten en mijn kar staat in iemand zijn weg. Met mij te verontschuldigen is het opgelost. 't Moet zijn dat die mens geen grotere zorgen heeft zeker.

Verlof genomen omdat ik jarig ben vandaag. Heerlijk uitslapen? Nope, die ene keer per jaar dat mijn hond ziek is... net vandaag. Dus met meneer buiten mogen gaan om 4:30 en dan terug om 7 :sop: Dus nu doodmoe :(
Gelukkige verjaardag!

Ik ga nog eens een handgemeen hebben in het station denk ik. De uitgang van de trein werd alweer geblokkeerd door met broccoli-coupes getooid hangvolk en ja, I don't care anymore dus ik loop er los door in dat geval. Droeftoeter begon te duwen natuurlijk maar spoeide zich toch snel naar binnen toen ik me omdraaide. Ik kan er gewoon niet bij hoe je zo gatachterlijk kunt zijn dat je niet doorhebt dat aan de kant gaan staan tot mensen uitgestapt zijn er enkel voor zorgt dat je zelf sneller (waarom ook eigenlijk?) kan instappen. Zit er hier iets in het water in dit land ofzo?

Ik ga nog eens een handgemeen hebben in het station denk ik. De uitgang van de trein werd alweer geblokkeerd door met broccoli-coupes getooid hangvolk en ja, I don't care anymore dus ik loop er los door in dat geval. Droeftoeter begon te duwen natuurlijk maar spoeide zich toch snel naar binnen toen ik me omdraaide. Ik kan er gewoon niet bij hoe je zo gatachterlijk kunt zijn dat je niet doorhebt dat aan de kant gaan staan tot mensen uitgestapt zijn er enkel voor zorgt dat je zelf sneller (waarom ook eigenlijk?) kan instappen. Zit er hier iets in het water in dit land ofzo?
Pfas met hopen.

Terug
Bovenaan