Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Nog mensen die in bossen wandelen en afgelopen dagen last hebben van VERSCHRIKKELIJK IRRITANTE VLIEGSKES? Ik word er echt zot van. Zoemen supersnel rond je oren of op 3 cm van je gezicht/ogen en gaan de hele wandeling met je mee. Gelukkig blijven ze in het bos en gaan ze niet meer naar onze tuin of huis...

twee weken geleden ben ik in panne gevallen met mijn auto, alternator wss kapot. Ze vragen waar ze die naartoe moeten brengen, ik zeg breng die maar naar de dichtsbijzijnde VW garage, in mijn geval is dat D'ieteren Groot-Bijgaarden.

Ondertussen zijn we twee weken verder, ik heb al 5 keer een uur (!) aan de lijn gehangen om te horen of er nieuws is, uiteindelijk kies ik in dat keuzemenu dat ze mij dan maar terugbellen (wat ze nooit doen). Ik stuur dan maar een mail, waar ook niet op wordt geantwoord. Net weer een uur aan de lijn gehangen, maar op den duur wordt ge zo zot van dat deuntje en van die boodschap dat ge ook online een afspraak kunt inboeken en kans maakt op een bon van 350 euro dat ge goesting hebt om uw telefoon door het raam te smijten.

Dat kan toch niet dat ge een bedrijf lang 2 weken lang op geen enkele manier kunt bereiken. Resultaat: ik ga seffens mijne werkdag onderbreken om met het openbaar vervoer naar Groot-Bijgaarden af te zakken gewoon om eens te horen of mijn auto al hersteld is, of ze er zelfs nog maar aan begonnen zijn etc.

haaaalsjahsdfkljdfslk;jdaf;lkfjdslkadjfadffds
ondertussen, na 5 weken, heb ik mijn auto gewoon laten takelen naar een kleine garage in de buurt. 100 euro takelkosten er bovenop maar ik ben die mensen meer dan spuugzat. hopelijk recupereer ik wat van mijn centen in een goedkopere factuur van de herstelling. echt de meest degoutante garage die ik van mijn leven heb gezien, ik hoop van harte dat die zaak failliet gaat en dat fatsoenlijke garages er beter bij varen.

ondertussen, na 5 weken, heb ik mijn auto gewoon laten takelen naar een kleine garage in de buurt. 100 euro takelkosten er bovenop maar ik ben die mensen meer dan spuugzat. hopelijk recupereer ik wat van mijn centen in een goedkopere factuur van de herstelling. echt de meest degoutante garage die ik van mijn leven heb gezien, ik hoop van harte dat die zaak failliet gaat en dat fatsoenlijke garages er beter bij varen.
De reviews van die garage zijn precies ook niet bijster positief. Je verhaal komt regelmatig terug.

"De slinger is te ver doorgeslagen."

:oi22:

Een overlijden en de aangifteshit afhandelen.

Werkelijk, wie niet digi-minded is, geen auto heeft, en wat financiële buffers heeft.
Op de rand van een brug gaan staan en meer, is een valabele optie.

Een garage die niet antwoordt, is er niks tegen.:oi22:

De laatste frats.

Dus de persoon overlijdt in een ziekenhuis.
Naar waar worden de ziekenhuisfacturen uiteindelijk gestuurd? Naar de doccle van de overledene.
Per toeval ontdekt, omdat ik nog eens in zijn mail ging kijken. "Er staan facturen voor u klaar in doccle."
Ik dacht al: "waar blijven die facturen nu?"
Met enig gepruts in zijn doccle geraakt.
Moet je een link leggen met dat ziekenhuis.
Ik link, wordt er gevraagd achter een patiëntnummer. Klik op help:" Waar vind je het patiëntnummer?" Op de ziekenhuisfacturen!
Ik bel: "geef me het patiëntnummer."
Ik pruts verder in doccle, de patiëntnummer wordt aanvaard, krijg ik de melding: "documenten staan reeds op een andere doccle van iemand anders."
Maar bij niemand anders terug te vinden.
Ik bel terug. "is voor dienst facturen" Ze schakelen me door naar dienst facturen.
Biep biep "dienst facturen is gesloten."
Later teruggebeld, rechtstreeks naar dienst facturen, 10 min. wachten effectief aan de lijn.
"Blablabla, stuur ze me gewoon op papier naar thuis."

Verder.
De notaris waar je zelf achter moet aanzitten, of je hebt niks. Kost alleen hopen geld.

Begrafenisfactuur arriveert, 1000den euro's.
Tegen wanneer moet die betaald zijn? Ten laatste 5 dagen later.
Werkelijk, de factuur komt de 25ste aan, moet betaald zijn tegen de 30ste.

Bel eens naar pakweg een CM, mag je ook een uur wachten, en dan gooi je ook maar in.
Spring je in je auto en rijd je naar een kantoor dat maar beperkt open is in de week.
-"Heeft u een afspraak gemaakt?"
-"Nee"
-"Dan is het die wachtrij daar bij meneer....."

And so on.

Gewoon aanvaarden dat alles shit is geworden, en nog grotere shit wordt. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin al 2 keer op 3 dagen op vervelend manier aangesproken door allochtone jongeren. Paar weken geleden heb ik er zelf last van gehad,...
Kapermolen stond de politie weer dit weekend voor overlast.

Mijn geliefde stad is echt niet meer wat die ooit was. Incidenten stapelen zich op, onveiligheid neemt toe, de gezelligheid verdwijnt,...
Word er echt triest van :(

Laatst bewerkt:
Brommers die stoppen buj jonge grietjes op de fiets om wat onozele praat te verkopen en weg te rijden. 🤷‍♂️ Daar gade echt niet mee scoren hoor gasten. Het zaql vanavond toch terug de hub worden.

Terug
Bovenaan