Jenthe
Member
Dat mijn gebuur naar muziek wil luisteren buiten, ok. Dat het eigenlijk sociaal onacceptabel te luid staat, ook nog ok, verminderde cognitieve capaciteit bij warm weer kan voorkomen. Maar dat zijn aandachtspanne niet meer dan 20 seconden bedraagt en vervolgens telkens het nummer verzet is er teveel aan.
En dan is mijn appartement niet eens aan de zuidkant. Mijn slaapkamer en badkamer kijken uit naar het noorden, appartementsdeur naar het oosten en living + keuken naar het westen. Ik heb alle ramen afgedekt om de zon zo weinig mogelijk te laten binnen schijnen, maar veel helpt het niet.
) maar ik ga toch eens voor ne vaste gaan zien één van de volgende winterperiodes.