Je ergernissen van vandaag - Deel 2

tandpijn en ik denk dat het de tand is die ze begin dit jaar preventief heeft behandeld omdat er een gaatje aan het vormen was (en op dat moment nog geen pijn deed).
Nu twijfel ik aan de skills van mijn tandarts :p Voor zover ik weet is het de eerste keer in mijn leven dat ik zoveel tandpijn heb (vannacht zelf van wakker geworden), alhoewel de helft van mijn tanden een vulling hebben (slechte tandhygiëne van kindsaf. Pas als volwassene ben ik dat beter beginnen doen, maar dan was het kalf al half verdronken.)

En om op zijn BG's voort te gaan: nog even op de tanden bijten en dan maandag of dinsdag een afspraak maken en hopen dat ze een gaatje vrij hebben om de wortel van mijn probleem aan te pakken. Hopelijk zo snel mogelijk, maar dat heb ik niet te kiezen, alhoewel ik met wat haar op de tanden misschien wel kan vragen om het me te laten weten wanneer iemand zou afbellen.
Als het door die preventieve behandeling komt, zou ik ze toch eens aan de tand voelen. Misschien staan ze dan wel met de mond vol tanden.

bliksem-in-braine-lalleud-in-waals-brabant-inzet-weerman-david-dehenauw

:oi22:

:rofl:
image.png

Dus het belang van 1 persoon is ondergeschikt aan het belang van 12 miljoen.

Absurd natuurlijk.
De "natie" zou vierkant mijn kl*ten kunnen kussen
Beiden zijn extremen tov elkaar maar mmm ...

Toen ik nog een tiener was plaatste ik mijzelf op de laatste plaats.
Als vrienden mij nodig hadden was ik er voor hun.

Echter toen ik zelf een keertje in de shit zat en ik mijn vrienden nodig had lachte men mij gewoon vierkant uit en had ik plots geen vrienden meer over. Als het er op aan kwam was het stank voor dank. Sindsdien ben ik op dat vlak een beetje van mentaliteit geswitcht naar "Ikke eerst". (En ja ik heb al lang een nieuwe vriendenkring opgebouwd)

Nu goed spelen voor je vaderland is wel een totaal andere kwestie maar de ruzie in het "WK voetbal topic" ontstaat omdat mensen zoals Blekkie, ikzelf en anderen dit doortrekken naar het wereldje buiten het voetbal om. En dat zijn gevoelige discussies.

Laatst bewerkt:
Deze nacht enorme regenbuien hier gepasseerd maar kijk, deze ochtend, quasie alles opgedroogd dus koersfiets weer van stal en een ritje gepland van 70km. Bij het fietsen hier en daar een plasje maar op zich allemaal geen probleem. Zon op de snoet, weinig wind en bollen maar.

In het West-vlaamse Heuvelland beetje aan het draaien en keren op landelijke wegen. Opeens kom ik in een kleine afdaling uit een draai en zie ik voor mij de restanten van een heuse modderstroom over de weg. In een flits gedacht "bon, zal wel uitgedroogd zijn, gewoon laten bollen en rechtdoor blijven rijden".

Helaas, het was niet opgedroogd maar 2cm dikke, kleiachtige blubber. Ik was twee meter ver en dan "zwiep" recht op mijn lelijke muil in de enige plas die er nog was in de nabijheid. Op 30km van mijn kot. Garmin begint daar te tuten voor dood, gsm ergens in de berm en net op tijd kunnen afduwen vooraleer mijn vrouw melding kreeg dat ik gevallen was. Madam kennende zou de paniek niet te overzien geweest zijn.

Goede nieuws: geen schade aan fiets
slechte nieuws: ik was een moddermannetje. Dan toch maar naar huis gefietst wat voor passanten waarschijnlijk wel een raar zicht was. Hoe komt die kerel hier nu opeens van kop tot teen in modder terecht terwijl het hier al ruim 25graden is en staalblauwe hemel.

Deze nacht enorme regenbuien hier gepasseerd maar kijk, deze ochtend, quasie alles opgedroogd dus koersfiets weer van stal en een ritje gepland van 70km. Bij het fietsen hier en daar een plasje maar op zich allemaal geen probleem. Zon op de snoet, weinig wind en bollen maar.

In het West-vlaamse Heuvelland beetje aan het draaien en keren op landelijke wegen. Opeens kom ik in een kleine afdaling uit een draai en zie ik voor mij de restanten van een heuse modderstroom over de weg. In een flits gedacht "bon, zal wel uitgedroogd zijn, gewoon laten bollen en rechtdoor blijven rijden".

Helaas, het was niet opgedroogd maar 2cm dikke, kleiachtige blubber. Ik was twee meter ver en dan "zwiep" recht op mijn lelijke muil in de enige plas die er nog was in de nabijheid. Op 30km van mijn kot. Garmin begint daar te tuten voor dood, gsm ergens in de berm en net op tijd kunnen afduwen vooraleer mijn vrouw melding kreeg dat ik gevallen was. Madam kennende zou de paniek niet te overzien geweest zijn.

Goede nieuws: geen schade aan fiets
slechte nieuws: ik was een moddermannetje. Dan toch maar naar huis gefietst wat voor passanten waarschijnlijk wel een raar zicht was. Hoe komt die kerel hier nu opeens van kop tot teen in modder terecht terwijl het hier al ruim 25graden is en staalblauwe hemel.
Ook langs heuvelland geweest met de club vandaag en er waren idd gevaarlijke stukken met modder op de weg. Zelfs al reed je er supertraag door dan nog ging mijn achterwiel alle kanten uit.

Ook langs heuvelland geweest met de club vandaag en er waren idd gevaarlijke stukken met modder op de weg. Zelfs al reed je er supertraag door dan nog ging mijn achterwiel alle kanten uit.
Regio Roeselare vanmorgen toch ook paar fietspaden gezien die volledig onder de modder zaten.

Buren met een IQ lager dan de omgevingstemperatuur, die vanaf dat het zonnig weer is, buiten Abba aan een asociaal aantal dB moeten afspelen, vals meezingen, afgewisseld met kakelend lachen dat niet zou misstaan in een Blackadder episode.
Als je kattengejank letterlijk buurtkatten 2 huizen verder wegjaagt, moet je toch beseffen dat je een probleem hebt.

Sinds een week of 2 weer gigantisch veel spam in mijn privé Outlook adres. Ik rapporteer die allemaal en zet maar filters en shit in, maar helpt allemaal geen fluit.
Idiote Microsoft die je niet toestaat deftige regels te maken zodat je onmiddellijk kan verwijderen zonder langs die spambox te gaan. Dik irrititant want af en toe steekt er wel eens iets in de spam dat ik nodig heb (en nee, dat is niet de penispompmail).

Tenzij iemand hier een gouden tip heeft ofzo?

Buren met een IQ lager dan de omgevingstemperatuur, die vanaf dat het zonnig weer is, buiten Abba aan een asociaal aantal dB moeten afspelen, vals meezingen, afgewisseld met kakelend lachen dat niet zou misstaan in een Blackadder episode.
Als je kattengejank letterlijk buurtkatten 2 huizen verder wegjaagt, moet je toch beseffen dat je een probleem hebt.
Mamma Mia toch

Weerwerk bieden, vollenbak:

Of

Groepsactiviteit voor in een willekeurige tuin in Jabbeke?

Sinds een week of 2 weer gigantisch veel spam in mijn privé Outlook adres. Ik rapporteer die allemaal en zet maar filters en shit in, maar helpt allemaal geen fluit.
Idiote Microsoft die je niet toestaat deftige regels te maken zodat je onmiddellijk kan verwijderen zonder langs die spambox te gaan. Dik irrititant want af en toe steekt er wel eens iets in de spam dat ik nodig heb (en nee, dat is niet de penispompmail).

Tenzij iemand hier een gouden tip heeft ofzo?
Afstappen van Outlook

nee ik snap het, het is idd doodnormaal dat het in juni al voor de tweede keer op het jaar een week boven de 30° is.
vroeger hadden we elke zomer 2 maanden 45°, niet waar?

echt ik ben die dooddoende dogwhistles een beetje beu. de gevolgen van de klimaatsveranderingen zijn zo duidelijk, maar toch zijn er nog altijd mensen die blijkbaar die "het is warm, want het is zomer" blijven lullen.

Terug
Bovenaan