Je ergernissen van vandaag - Deel 2

tandpijn en ik denk dat het de tand is die ze begin dit jaar preventief heeft behandeld omdat er een gaatje aan het vormen was (en op dat moment nog geen pijn deed).
Nu twijfel ik aan de skills van mijn tandarts :p Voor zover ik weet is het de eerste keer in mijn leven dat ik zoveel tandpijn heb (vannacht zelf van wakker geworden), alhoewel de helft van mijn tanden een vulling hebben (slechte tandhygiëne van kindsaf. Pas als volwassene ben ik dat beter beginnen doen, maar dan was het kalf al half verdronken.)

En om op zijn BG's voort te gaan: nog even op de tanden bijten en dan maandag of dinsdag een afspraak maken en hopen dat ze een gaatje vrij hebben om de wortel van mijn probleem aan te pakken. Hopelijk zo snel mogelijk, maar dat heb ik niet te kiezen, alhoewel ik met wat haar op de tanden misschien wel kan vragen om het me te laten weten wanneer iemand zou afbellen.
Als het door die preventieve behandeling komt, zou ik ze toch eens aan de tand voelen. Misschien staan ze dan wel met de mond vol tanden.

bliksem-in-braine-lalleud-in-waals-brabant-inzet-weerman-david-dehenauw

:oi22:

:rofl:
image.png

Dus het belang van 1 persoon is ondergeschikt aan het belang van 12 miljoen.

Absurd natuurlijk.
De "natie" zou vierkant mijn kl*ten kunnen kussen
Beiden zijn extremen tov elkaar maar mmm ...

Toen ik nog een tiener was plaatste ik mijzelf op de laatste plaats.
Als vrienden mij nodig hadden was ik er voor hun.

Echter toen ik zelf een keertje in de shit zat en ik mijn vrienden nodig had lachte men mij gewoon vierkant uit en had ik plots geen vrienden meer over. Als het er op aan kwam was het stank voor dank. Sindsdien ben ik op dat vlak een beetje van mentaliteit geswitcht naar "Ikke eerst". (En ja ik heb al lang een nieuwe vriendenkring opgebouwd)

Nu goed spelen voor je vaderland is wel een totaal andere kwestie maar de ruzie in het "WK voetbal topic" ontstaat omdat mensen zoals Blekkie, ikzelf en anderen dit doortrekken naar het wereldje buiten het voetbal om. En dat zijn gevoelige discussies.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan