Ik heb de flyer ook gekregen voor die ´wedstrijd´. Schandalig ist!
Uw klanten vergiftigen is toch ook geen goed business model lijkt me.
*Frisdrank- en sigarettenfabrikanten joined the chat. *
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de flyer ook gekregen voor die ´wedstrijd´. Schandalig ist!
Uw klanten vergiftigen is toch ook geen goed business model lijkt me.
Over sigaretten gesproken... Ik ben zelf helaas een roker met meerdere rookstop pogingen die mislukt zijn, werkende in de zorg. Verre van een goed voorbeeld dus, en elke poging om roken te ontmoedigen juich ik toe.*Frisdrank- en sigarettenfabrikanten joined the chat. *
Ik heb alleszins geen problemen de laatste 5-10 minuten (wel pas dan vrt max aangezet)Dacht effen van naar de openingsceremonie van het WK te kijken via VRT-Max. Zit dat constant te haperen, VRT duidelijk onderschat hoeveel er gestreamd ging worden. Belooft voor de matchen van de Belgen.
Gokreclame is nog veel erger, 0 gewetenIk vind het echt te gek dat zo iets zelfs legaal is. Die mensen moeten toch ook echt 0 geweten hebben.
Kom je daaraan.twee weken geleden ben ik in panne gevallen met mijn auto, alternator wss kapot. Ze vragen waar ze die naartoe moeten brengen, ik zeg breng die maar naar de dichtsbijzijnde VW garage, in mijn geval is dat D'ieteren Groot-Bijgaarden.
Ondertussen zijn we twee weken verder, ik heb al 5 keer een uur (!) aan de lijn gehangen om te horen of er nieuws is, uiteindelijk kies ik in dat keuzemenu dat ze mij dan maar terugbellen (wat ze nooit doen). Ik stuur dan maar een mail, waar ook niet op wordt geantwoord. Net weer een uur aan de lijn gehangen, maar op den duur wordt ge zo zot van dat deuntje en van die boodschap dat ge ook online een afspraak kunt inboeken en kans maakt op een bon van 350 euro dat ge goesting hebt om uw telefoon door het raam te smijten.
Dat kan toch niet dat ge een bedrijf lang 2 weken lang op geen enkele manier kunt bereiken. Resultaat: ik ga seffens mijne werkdag onderbreken om met het openbaar vervoer naar Groot-Bijgaarden af te zakken gewoon om eens te horen of mijn auto al hersteld is, of ze er zelfs nog maar aan begonnen zijn etc.
haaaalsjahsdfkljdfslk;jdaf;lkfjdslkadjfadffds
twee weken geleden ben ik in panne gevallen met mijn auto, alternator wss kapot. Ze vragen waar ze die naartoe moeten brengen, ik zeg breng die maar naar de dichtsbijzijnde VW garage, in mijn geval is dat D'ieteren Groot-Bijgaarden.
Ondertussen zijn we twee weken verder, ik heb al 5 keer een uur (!) aan de lijn gehangen om te horen of er nieuws is, uiteindelijk kies ik in dat keuzemenu dat ze mij dan maar terugbellen (wat ze nooit doen). Ik stuur dan maar een mail, waar ook niet op wordt geantwoord. Net weer een uur aan de lijn gehangen, maar op den duur wordt ge zo zot van dat deuntje en van die boodschap dat ge ook online een afspraak kunt inboeken en kans maakt op een bon van 350 euro dat ge goesting hebt om uw telefoon door het raam te smijten.
Dat kan toch niet dat ge een bedrijf lang 2 weken lang op geen enkele manier kunt bereiken. Resultaat: ik ga seffens mijne werkdag onderbreken om met het openbaar vervoer naar Groot-Bijgaarden af te zakken gewoon om eens te horen of mijn auto al hersteld is, of ze er zelfs nog maar aan begonnen zijn etc.
haaaalsjahsdfkljdfslk;jdaf;lkfjdslkadjfadffds
Juist.met het OV?
optimist!
De politie proberen te bellen.
Een deuntje van 15 min.
Eindelijk contact, wordt de lijn verbroken.