Je ergernissen van vandaag - Deel 2

*Frisdrank- en sigarettenfabrikanten joined the chat. *
Over sigaretten gesproken... Ik ben zelf helaas een roker met meerdere rookstop pogingen die mislukt zijn, werkende in de zorg. Verre van een goed voorbeeld dus, en elke poging om roken te ontmoedigen juich ik toe.

Deze week in het tankstation opgemerkt dat Philip&Morris onder het mom van ´stop de Europese betutteling´ QR codes verspreid om een petitie te tekenen tegen het generiek maken van sigarettenverpakkingen. Ik vind het echt te gek dat zo iets zelfs legaal is. Die mensen moeten toch ook echt 0 geweten hebben.

Dacht effen van naar de openingsceremonie van het WK te kijken via VRT-Max. Zit dat constant te haperen, VRT duidelijk onderschat hoeveel er gestreamd ging worden. Belooft voor de matchen van de Belgen.

Dat winkels zo vroeg dicht gaan. Aangekomen om 20h30 aan Gent St. Pieters gisterenavond en niks meer open. Bah.

Allez, op wat nachtwinkels na natuurlijk. Rijke keuze aan alcoholische drank, frisdrank, en chips. Hoezeee.

“Hey Google, speel VRT Radio 1 op TuneIn.”
Werkt al jaren zonder probleem. Deze ochtend speelt hij echter telkens Radio 2 af (al zegt mijn Nest Speaker wel dat hij Radio 1 gaat afspelen).

twee weken geleden ben ik in panne gevallen met mijn auto, alternator wss kapot. Ze vragen waar ze die naartoe moeten brengen, ik zeg breng die maar naar de dichtsbijzijnde VW garage, in mijn geval is dat D'ieteren Groot-Bijgaarden.

Ondertussen zijn we twee weken verder, ik heb al 5 keer een uur (!) aan de lijn gehangen om te horen of er nieuws is, uiteindelijk kies ik in dat keuzemenu dat ze mij dan maar terugbellen (wat ze nooit doen). Ik stuur dan maar een mail, waar ook niet op wordt geantwoord. Net weer een uur aan de lijn gehangen, maar op den duur wordt ge zo zot van dat deuntje en van die boodschap dat ge ook online een afspraak kunt inboeken en kans maakt op een bon van 350 euro dat ge goesting hebt om uw telefoon door het raam te smijten.

Dat kan toch niet dat ge een bedrijf lang 2 weken lang op geen enkele manier kunt bereiken. Resultaat: ik ga seffens mijne werkdag onderbreken om met het openbaar vervoer naar Groot-Bijgaarden af te zakken gewoon om eens te horen of mijn auto al hersteld is, of ze er zelfs nog maar aan begonnen zijn etc.

haaaalsjahsdfkljdfslk;jdaf;lkfjdslkadjfadffds

twee weken geleden ben ik in panne gevallen met mijn auto, alternator wss kapot. Ze vragen waar ze die naartoe moeten brengen, ik zeg breng die maar naar de dichtsbijzijnde VW garage, in mijn geval is dat D'ieteren Groot-Bijgaarden.

Ondertussen zijn we twee weken verder, ik heb al 5 keer een uur (!) aan de lijn gehangen om te horen of er nieuws is, uiteindelijk kies ik in dat keuzemenu dat ze mij dan maar terugbellen (wat ze nooit doen). Ik stuur dan maar een mail, waar ook niet op wordt geantwoord. Net weer een uur aan de lijn gehangen, maar op den duur wordt ge zo zot van dat deuntje en van die boodschap dat ge ook online een afspraak kunt inboeken en kans maakt op een bon van 350 euro dat ge goesting hebt om uw telefoon door het raam te smijten.

Dat kan toch niet dat ge een bedrijf lang 2 weken lang op geen enkele manier kunt bereiken. Resultaat: ik ga seffens mijne werkdag onderbreken om met het openbaar vervoer naar Groot-Bijgaarden af te zakken gewoon om eens te horen of mijn auto al hersteld is, of ze er zelfs nog maar aan begonnen zijn etc.

Kom je daaraan.

Uw auto gestript.

De politie proberen te bellen.
Een deuntje van 15 min.
Eindelijk contact, wordt de lijn verbroken.

Dan maar terug naar huis.
Mis je uw trein/bus.

Als kers op de taart, rijdt er een stepje u aan.

Ge hebt nu wel vastgesteld dat ge eigenlijk die auto niet nodig hebt.

En als ge toch in theorie een auto nodig hebt, het in de praktijk best geen VW is.

Al doende leert men.

Terug
Bovenaan