Ik vermoed dat het 2 jaar geleden was dat je laatst geweest bent? Hier hebben ze mij vorig jaar ook zo liggen gehad. Al 10 jaar (als het niet langer is) stond dat in mijn agenda op 2 maand en kregen we de herinnering 1 maand op voorhand want als je wachtte tot op 1 maand waren alle plekken al kwijt. Altijd alle keuze gehad. In de loop van 2024 hebben ze dat veranderd en zijn ze de herinnering beginnen sturen 2 maand op voorhand. Begin 25 krijg ik dus de herinnering van de agenda en de herinnering van mijn agenda op dezelfde dag: geen enkele plek meer beschikbaar. Dus voor dit jaar heb ik mijn herinnering in de agenda naar 3,5 maand op voorhand gezet en had ik nog alle keuze van de wereld. Die herinnering van 1 naar 2 maand op voorhand verleggen heeft gewoon het probleem verlegd. En die versoepelingen zijn nog niet volledig in voege. En als ik iemand van de keuring zelf hoor gaan die versoepelingen ook weinig helpen want ze gaan het probleem van te weinig capaciteit weer verleggen.De herinnering in mijn agenda is 2 maanden op voorhand, het is de vroegste dag vandaag dat ik kan boeken met behoud van datum. Ik zal het dus in de gaten mogen houden tot ik chance heb en een plekje vind. Of gaan aanschuiven.