@Green Mamba, ik had je zin niet door omdat je over 'ze' sprak maar wist niet naar wie je verwees
. Ik zal de kinderen ook formeel laten tekenen dat zij zelf aansprakelijk zijn en eventuele medische kosten door hen betaald moet worden
.
. Ik zal de kinderen ook formeel laten tekenen dat zij zelf aansprakelijk zijn en eventuele medische kosten door hen betaald moet worden Ik heb nog geen reglement ofzo gekregen van het appartement dus ik weet niet of een paniekslot effectief verplicht is, maar zo niet ga ik naar de toekomst toe wel een eigen slot plaatsen ja en de paniekslot bijhouden. Zo een slot zelf plaatsen lijkt me niet moeilijk om daarvoor een slotenmaker te laten langskomen. Merci alleszins voor de tips.er zijn wel wat middeltjes die je kan gebruiken om plakresten weg te krijgen.
Als je sterkere middeltjes gebruikt moet je opletten met de impact op kleur van verf of zo op de deur. Maar je kan beginnen met de slappere middeltjes zoals verwarmen met een fohn voordat je die er afschraapt met een oude bankkaart of... niet een mes of zo om schade te beperken.
En als het dan toch iets kost, dan heb je dat gewoon over voor de veiligheid van de kinderen.
Feit dat iets privé is wil niet zeggen dat de eisen van de brandweer niet van toepassing zijn. Is nadeel van een appartement.
Als de brandweer of interne regels appartement het niet oplegt, kan je nog altijd een slotenmaker laten komen en dat slot vervangen met een niet paniekslot om dan als je vertrekt het slot door een slotenmaker terug te laten plaatsen. Maar is natuurlijk een pak duurder dan dat item te plaatsen.
En ik had de versie met plakkers voorzien omdat de impact daarvan beperkter is dan als je gaten moet boren voor montage.