Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Meer dan tien jaar in een van de marginalere steden van Vlaanderen gewoond waar ook een groot onveiligheidsgevoel bij de inwoners heerst.
Menen? Oostende? Aalst? Ninove? Roeselare? Eeklo? Dendermonde? Tienen? Aarschot? Ronse? Diest? Zelzate? Kortrijk? Geraardsbergen? ... :P
Iedereen denkt dat van zijn stad maar er zijn er zoveel :D

Deed ze tenminste mee aan de wedstrijd meest margi stad van Vlaanderen?
ANq9bwE.png

En als je eens gaat vragen of het niet een klein beetje stiller kan?
Dan is het hopen dat ze hem niet weten wonen.

Heb dat een keer gedaan en ik kon de politie gaan bellen, omdat ze eerst natte rijst, dan natte boterhammen en zelfs cola in mijn brievenbus hadden gedoneerd / gegoten. Ze waren van plan om nog een keer te doen en natuurlijk zijn jongeren niet van de snuggerste soort (ze hadden hun uniform aan) en betrapte ik hen. Had al via policeonweb eerdere aangiftes gedaan en nu dus gebeld, maar jammer genoeg niet meer dan een "tis maar kattenkwaad" gekregen en "niet meer doen, hé".
Ze zijn wel gestopt, maar belletje trek krijg ik nog geregeld en we zijn een jaar later. Zelfs een keer een schoenafdruk op mijn deur moeten vegen (al kan dat evengoed van het meer criminelere soort zijn).
Ik was zelfs aan het nadenken om zo eentje op een ruime afstand te volgen naar zijn huis en belletje trek te doen om 4u 's nachts, maar naast 'zure appel' wil ik niet het etiket van 'kinderstalker' op mij gekleefd krijgen :angry:.

Ik wil dan mijn preferences aanpassen dat ze het in de bus mogen steken of naar een UPS Point brengen. Aha, ik moet een MyUPS-account aanmaken voor ik dat kan doen. Done.

Natuurlijk altijd maar een foutmelding als ik dat wil aanpassen :sop: 225 euro uitgegeven voor slechtere AirPods te hebben dan degene die ik had en dan al die fucking rompeslomp moeten doen. GRRR

/rant
Haha, ja, als je een MyUPS-account wil aanmaken dan willen die eerst een brief sturen met de activatie code om je adres te verifieren...Ik heb dat ook twee keer moeten lezen voor ik het besefte (2026 enzo) , maar effectief, die sturen die code via een echte brief van papier enal!
Enige probleem is dat die brief twee weken na je pakje aankomt. :wallbash:
Als die brief dan aankomt als vijgen na een mislukt maar inmiddels toch al vergeten Pasen, rijt dat de wonde weer open en denk je echt van "Ha, nu zijn ze daar de pipo's, bedankt voor NIKS!!!" Allez, de account toch maar activeren dan... (want...pakjes) En tegen dat ik nog eens iets ga krijgen met UPS en de leveringsvoorkeuren wil veranderen is die account verzekerst verlopen, ge gaat zien.

google die een "payment declined" melding geeft op een app subscription... betaalmiddel: paypal.

Is een melding van vorige vrijdag, en zaterdag is een andere betaling via paypal wel doorgegaan. Ik probeer manueel nu te betalen: declined.
Ik voeg mijn creditcard toe (die aan mijne paypal gekoppeld is) declined.

Geen idee waarom ik die app niet mag kopen hoor. Issues bij google app store?

google die een "payment declined" melding geeft op een app subscription... betaalmiddel: paypal.

Is een melding van vorige vrijdag, en zaterdag is een andere betaling via paypal wel doorgegaan. Ik probeer manueel nu te betalen: declined.

Staat uw creditcard ingesteld dat betaling over alle landen mogen plaatsvinden?

Misschien is er daar doorheen het jaar iets veranderd bij die app.

Laatst bewerkt:
Slaap echt slecht door de warmte. Maar ik val wel sneller in slaap dan anders :unsure:
Door mijn artrose word ik ook echt elke dag wakker met enorm veel pijn in mijn handen. Gelukkig gaat dat weg na een uurtje maar toch, niet zo fijn wakker worden.

Al eens geld van uw zichtrekening op uw paypal rekening gezet? Ik had vorige week ook bij Paypal dat mijn gekoppelde creditcard niet meer werkte voor betalingen (ook na verwijderen en terug toevoegen), ik kreeg gewoon een vage foutmelding te zien op de Paypal pagine zelf.

We hebben een groot dubbel raam in de woonkamer dat uitgeeft op de koer, kan zowel in gekanteld als geopend worden aan beide kanten. Gisteren voor het slapengaan wou ik dat van helemaal open op kantelstand zetten en ik merkte dat het stroef bewoog. De onderhoek langs de kant van de muur leek ook niet aan te sluiten. Enfin, een half uur allerhande zaken geprobeerd waarna bij het nog eens openen ze een paar cm zakte en de bovenste scharnier vervormde.

Godverdomme hé. En dat bedrijf die het plaatste is ongelooflijk moeilijk te bereiken, maar lijkt me dat voor zo'n herstelling ik moeilijk bij een ander bedrijf kan aankloppen.

Het ongeval met het schoolbusje en de trein in Buggenhout. Wat is dat toch tegenwoordig, wat verstaan mensen niet meer aan een rood licht en gesloten overweg.

Hopelijk zijn de kinderen er niet te erg aan toe.

wat is dat mensen die al een oordeel klaar hebben over accidenten nog vóór een spatje informatie over de oorzaak bekend is?

Het ongeval met het schoolbusje en de trein in Buggenhout. Wat is dat toch tegenwoordig, wat verstaan mensen niet meer aan een rood licht en gesloten overweg.

Hopelijk zijn de kinderen er niet te erg aan toe.
Nog geen idee wat de oorzaak is, maar veel van die busjes rijden ook gewoon levensgevaarlijk. Hier zie ik er vaak ook 2 rondrijden als ik naar het werk rijdt, en bijna elka dag zie ik die toeren uithalen (voorrang niet respecteren, bochten afsnijden, etc).

wat is dat mensen die al een oordeel klaar hebben over accidenten nog vóór een spatje informatie over de oorzaak bekend is?
5 minuten geleden

"Slagbomen waren naar beneden en lichten stonden op rood op overweg"​

Op het moment dat het busje de overweg over reed "waren de slagbomen naar beneden en stonden de lichten op rood", bevestigt Infrabel. "Hoe het ongeval is kunnen gebeuren moet het verdere onderzoek uitwijzen."

Wanneer gaat ons land eens investeren in een detectie systeem aan overwegen ?
Die automatisch een signaal stuurt naar de treinen.
Daarvoor zou je perfect een AI model kunnen trainen.

Terug
Bovenaan