Bon, halve discussie in de delhaize omdat ik mijn boodschappen niet had afgesloten met een balkje aan de kassa....
Trut.
Doet me hier aan denken.
Trut.
Doet me hier aan denken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er eens eentje gezien op een afrit, maar die was aan het zweten van iets andersHier wordt toch ook een stukske overdreven lijkt me. Ik heb hier werkelijk nog niemand met bloot bovenlijf gezien in het openbaar. Enkel mensen op hun eigen oprit en zelfs dan nog amper. Als ik er zo 5 op een hele zomer zie voorbijfietsen zal het al veel zijn.

Tja, hier op de boerenbuiten is dat altijd zo, als het goed weer is, is er altijd wel iemand in de buurt aan het werken in de tuin of aan zijn huis. Lawaai heb je dus altijd.Geluidsoverlast is overlast he, het moet doenbaar ziin of redelijk van volume en duur.
Dat kabaal makers een koptelfoon opzetten voor hun muziek, niet de buren of wannabe tommorowland zomerbar.
Eens een grasmachine horen is normaal (elektrisch zelfs weinig storend). Laatste mooi zaterdag begin mei ergens, was het hier wel van 12h tot 17h tuinmachines bijna onophoudelijk (alle buren blijkbaar na elkaar)! steekt ook tegen hoor.
En als je eens gaat vragen of het niet een klein beetje stiller kan?Goed weer in een weekend. Dat betekent dus al 2 namiddagen en de afgelopen 2 avonden "feestmuziek" op de koer van de Chiro hier 100m verderop met enkel wat bomen en struiken tussen.
Absoluut geen probleem met het lawaai van die spelende en roepende kinderen op een zondag namiddag, maar mijn geduld begint na die dagen stillekes aan wel op te geraken. Ik wil ook eens op mijn gemak in de tuin kunnen zitten he mannen.
Ik kom op veel plaatsen en ik moet zeggen dat ik dat ook ook heel weinig zie.Hier wordt toch ook een stukske overdreven lijkt me. Ik heb hier werkelijk nog niemand met bloot bovenlijf gezien in het openbaar. Enkel mensen op hun eigen oprit en zelfs dan nog amper. Als ik er zo 5 op een hele zomer zie voorbijfietsen zal het al veel zijn.

Ofschoon ik zeker kan genieten van een schoon uitzicht moeten ook mensen met een mooi lichaam niet bloot gaan liggen paraderen op straat. Als je dat zo graag wil doen hebben ze daar mooie stranden voor. Anderzijds: free the nipple. Op insta geen probleem om te pronken met uw mannentepels, maar zodra een vrouwentepel in het zicht komt is het paniek. En dan zwijg ik over onnozelaars die borstvoeding in de publieke ruimte problematiseren. Het is niet eens een geslachtsdeel.Pure discriminatie met dat rondlopen in een bloot bovenlijf. Als het een schoon mieke is, staan we allemaal te genieten. Maar als het dat niet is, is er geen fatsoen.
En nee ge loopt niet met een bloot bovenlijf in de winkel rond, maar op een festival/ terwijl je sport/ als ge in uwe hof aan het werken zijt, maakt toch niet uit?
Het valt me de laatste tijd ook op op Facebook.
Mijn wall staat vol overlijdensberichten..
eerste reactie: oh nee, wie is er dood? (van familie van mijn vrienden, zo erg)
En dan: tiens, ken kik diene mens niet, noch iemand van de familie vermeld op die doodsbrief (staat er een follow naast zijn profiel) Who the fuck deelt dat om te influencen??
Dus je gaat je smartphone door de deur naar buiten gooien? Of hoe moet ik dit precies zien?En meer en meer en meer, de helft van mijn wall staat vol herinneringen aan overleden mensen of kennissen/familie van influencers die dood zijn gegaan. Ik word er fokking depressed van. Ik ken die mensen zelfs niet.
En de andere helft zijn trump berichten.
Ik ga de verjaardagen van iedereen es op een kalender app beginnen zetten en fb de deur uit gooien.

Dus je gaat je smartphone door de deur naar buiten gooien? Of hoe moet ik dit precies zien?![]()
Dit viel mij ook op! Ik moest deze week nog eens op Facebook zijn, en ik had exact hetzelfde idee.En meer en meer en meer, de helft van mijn wall staat vol herinneringen aan overleden mensen of kennissen/familie van influencers die dood zijn gegaan. Ik word er fokking depressed van. Ik ken die mensen zelfs niet.
Ik ga de verjaardagen van iedereen es op een kalender app beginnen zetten en fb de deur uit gooien.
Wow, ik heb dit ookEn meer en meer en meer, de helft van mijn wall staat vol herinneringen aan overleden mensen of kennissen/familie van influencers die dood zijn gegaan. Ik word er fokking depressed van. Ik ken die mensen zelfs niet.
Heb dat dus al een paar keer voorgesteld gehad aan die schone Miekes om hun bovenstuk ook uit te doen met dit weer maar als ge zo al een paar keer de politie aan uw deur hebt gehad ….ben er dan maar mee gestopt .Pure discriminatie met dat rondlopen in een bloot bovenlijf. Als het een schoon mieke is, staan we allemaal te genieten. Maar als het dat niet is, is er geen fatsoen.
En nee ge loopt niet met een bloot bovenlijf in de winkel rond, maar op een festival/ terwijl je sport/ als ge in uwe hof aan het werken zijt, maakt toch niet uit?

Zo oud is Tonerider nu toch ook weer niet eh.Dit viel mij ook op! Ik moest deze week nog eens op Facebook zijn, en ik had exact hetzelfde idee.

Ge kunt perfect uw facebook account opzeggen en de Messenger app houden waar dan al uw gesprekken en verjaardagen in blijven staan.En meer en meer en meer, de helft van mijn wall staat vol herinneringen aan overleden mensen of kennissen/familie van influencers die dood zijn gegaan. Ik word er fokking depressed van. Ik ken die mensen zelfs niet.
Ik herken me volledig in de man met de snor!Bon, halve discussie in de delhaize omdat ik mijn boodschappen niet had afgesloten met een balkje aan de kassa....
Trut.
Doet me hier aan denken.

Op welke manier?Meer dan tien jaar in een van de marginalere steden van Vlaanderen gewoond waar ook een groot onveiligheidsgevoel bij de inwoners heerst. Nooit problemen gehad met iemand.
Nu sinds een week verhuisd naar "den boerenbuiten" en ik heb al een nemesis in de straat.![]()
frans de tuinslang voelt zich bedreigt door jos deboomslang, want op de boerenbuiten had hij al concurrentie van bart dezwenksproeierOp welke manier?