Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik neem dat ook altijd met mijn handen omdat ik vies ben van die tangen maar ik zie echt wel dat ik zeker niks anders aanraak.
Maar in de Jumbo hier ook veel mensen die broden, koffiekoeken, etc aanraken en terugleggen :sop:
Ook veel mensen die zo wasmiddel opendraaien, eens ruiken en terugleggen. Tijd terug zag ik ook twee vrouwen een pot mosterd opendraaien om eens aan te ruiken :sop: Jakkes

Ik neem dat ook altijd met mijn handen omdat ik vies ben van die tangen maar ik zie echt wel dat ik zeker niks anders aanraak.
Maar in de Jumbo hier ook veel mensen die broden, koffiekoeken, etc aanraken en terugleggen :sop:
Ook veel mensen die zo wasmiddel opendraaien, eens ruiken en terugleggen. Tijd terug zag ik ook twee vrouwen een pot mosterd opendraaien om eens aan te ruiken :sop: Jakkes
Ugh, vooral dat laatste...

Hebben ze in de Jumbo niet zo van die wegwerp handschoentjes om broden, koffiekoeken enzo te nemen?

De huurburen die niet op een normale manier een deur kunnen toe doen.
Altijd een geklop over heel het huis.

Idem en in mij geval een 90-jarige dame die zo goed als doof is.
Deuren worden toegedaan met soms 2-3 boenken na elkaar.
En dat op alle mogelijke uren van de dag en nacht.

In de zomer valt ze vaak in slaap met de vensters open en een tv zender die opstaat. (denk ik dan aangezien ik enkel een tv hoor spelen om 2am)
EN ze heeft dan nog een 'tic' ook, waarbij ze in haarzelf loopt te mompelen op altijd dezelfde frequentie.

Haar brand detector zijn batterij was eens leeg een paar jaar geleden, dat ding stond al 24 uren te piepen.
Zij hoorde dat niet. Ik ben uiteindelijk gaan aanbellen, waarop ze me binnen liet om zelf even te kijken want ze wist niet waar dat ding zou staan/hangen.

Op 5 seconden gevonden, in haar waskot die tegen mijn huismuur aanleunt.
Ik ben dan zelf nog zo een blok batterij gaan halen om dat te vervangen of kwist dat ik nog dagen naar gepiep ging mogen luisteren.

Één dag mooi weer en de buurman die om 9u30 al volle bak carnavalsmuziek door de boxen jaagt. Hoe je daar buiten het carnavalsseizoen vrijwillig kunt naar luisteren, gaat mijn feestpetje te boven.

Één dag mooi weer en de buurman die om 9u30 al volle bak carnavalsmuziek door de boxen jaagt. Hoe je daar buiten het carnavalsseizoen vrijwillig kunt naar luisteren, gaat mijn feestpetje te boven.
Hier schuin achter waren de ultra marginalen gisteren bewerkt hout aant opstoken buiten... Allemaal rook, alles stinken. Verstand 0,0. Buurman lastig want kon zijne was niet buiten hangen en ik kon het schuifraam toedoen. 2u later stonden de flikken er toen ik doorging :biglaugh:

Volgens prominente leden kunnen veel van bovenstaande ergernissen worden opgelost door deze vraag te stellen: Heb je al eens een koptelefoon met ANC overwogen?

Terug
Bovenaan