Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

JakkesUgh, vooral dat laatste...Ik neem dat ook altijd met mijn handen omdat ik vies ben van die tangen maar ik zie echt wel dat ik zeker niks anders aanraak.
Maar in de Jumbo hier ook veel mensen die broden, koffiekoeken, etc aanraken en terugleggen
Ook veel mensen die zo wasmiddel opendraaien, eens ruiken en terugleggen. Tijd terug zag ik ook twee vrouwen een pot mosterd opendraaien om eens aan te ruikenJakkes
Hebben ze in de Jumbo niet zo van die wegwerp handschoentjes om broden, koffiekoeken enzo te nemen?Ik neem dat ook altijd met mijn handen omdat ik vies ben van die tangen maar ik zie echt wel dat ik zeker niks anders aanraak.
Maar in de Jumbo hier ook veel mensen die broden, koffiekoeken, etc aanraken en terugleggen
Ook veel mensen die zo wasmiddel opendraaien, eens ruiken en terugleggen. Tijd terug zag ik ook twee vrouwen een pot mosterd opendraaien om eens aan te ruikenJakkes
Nee hier niet, tangen overal.Hebben ze in de Jumbo niet zo van die wegwerp handschoentjes om broden, koffiekoeken enzo te nemen?
Nee hier niet, tangen overal.

Heb je het dan over de klanten?![]()

Ik begin te begrijpen waarom je 's avonds niet kan slapen. Al eens Delhaize geprobeerd?
Also, de persoon bij Jumbo die het een goed idee vond om kleine kinderen te laten rondrijden op van die tractors in de winkel, die verdient een pak slaag.
Geen Delhaize in de buurt hierIk begin te begrijpen waarom je 's avonds niet kan slapen. Al eens Delhaize geprobeerd?

Denk eerlijk gezegd dat die gaatjes snel gevuld gaan zijn .De tandarts heeft nergens een gaatje?

De huurburen die niet op een normale manier een deur kunnen toe doen.
Altijd een geklop over heel het huis.
iddÉén dag mooi weer en de buurman die om 9u30 al volle bak carnavalsmuziek door de boxen jaagt. Hoe je daarbuiten het carnavalsseizoenvrijwillig kunt naar luisteren, gaat mijn feestpetje te boven.
Hier schuin achter waren de ultra marginalen gisteren bewerkt hout aant opstoken buiten... Allemaal rook, alles stinken. Verstand 0,0. Buurman lastig want kon zijne was niet buiten hangen en ik kon het schuifraam toedoen. 2u later stonden de flikken er toen ik doorgingÉén dag mooi weer en de buurman die om 9u30 al volle bak carnavalsmuziek door de boxen jaagt. Hoe je daar buiten het carnavalsseizoen vrijwillig kunt naar luisteren, gaat mijn feestpetje te boven.