Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.

Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
Vermoedelijk ben je deze tips al tegengekomen in je zoektocht, maar ik geef ze nog even mee mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.

1) Een koele slaapkamer, want een te warme slaapkamer is nefast voor je slaap.

2) Eventueel een verzwaard deken proberen? Bij sommige mensen helpt dat gevoel van een beetje gewicht om zich comfortabel te voelen.

Vermoedelijk ben je deze tips al tegengekomen in je zoektocht, maar ik geef ze nog even mee mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.

1) Een koele slaapkamer, want een te warme slaapkamer is nefast voor je slaap.

2) Eventueel een verzwaard deken proberen? Bij sommige mensen helpt dat gevoel van een beetje gewicht om zich comfortabel te voelen.
Bedankt voor de tips. 1 al geprobeerd maar geen verschil. Geen idee of twee iets voor mij is want ik voel me met mijn huidig deken soms al wat verstikt/verdrukt.

Ik val wel sneller in slaap als mijn partner bij mij is maar wat daar de logische redenering van kan zijn, geen idee

Bedankt voor de tips. 1 al geprobeerd maar geen verschil. Geen idee of twee iets voor mij is want ik voel me met mijn huidig deken soms al wat verstikt/verdrukt.

Ik val wel sneller in slaap als mijn partner bij mij is maar wat daar de logische redenering van kan zijn, geen idee
gemoedsrust/ veiligheid? Ik slaap beter als er volk in huis is, dan als ik in een leeg huis moet slapen (altijd gehad)

Boek lezen voor het slapen al geprobeerd ?
Mijn e reader is de perfecte aankoop geweest daarvoor, ook heeft je partner niet echt last van het licht.

Vroeger moest je niet vragen aan mij voor boeken te lezen, maar toch al relatief wat leuke boeken gelezen.
Slaap ook veel rustiger erdoor.

Mijn e reader is de perfecte aankoop geweest daarvoor, ook heeft je partner niet echt last van het licht.

Vroeger moest je niet vragen aan mij voor boeken te lezen, maar toch al relatief wat leuke boeken gelezen.
is ook de beste oplossing volgens mijn 8 jarige in huis. Lezen is zo saai dat je er in slaap van valt. (Maar het werk wel bij hem)

misschien dat je onbewust wilt gaan samenwonen?
Ik wil graag samenwonen hoor. Komt nog wel :)

Ja ook al geprobeerd maar ik hou het ook precies niet lang vol.
Misschien dat nog eens opnieuw proberen.

UPS ging deze morgen een pakketje leveren... Ik krijg een mail dat het pakketje kan opgehaald worden in een afhaalpunt... 'We were unable to deliver your package. It's on the way to a secure UPS Access Point™ location for pick up.'

Ik was een hele dag thuis niemand gehoord of gezien... :thinking:

Zoekfuncties die tegenwoordig op niets meer trekken. Waar het juist aan ligt weet ik niet, misschien dat men AI ofzo gebruikt die linken legt naar gelijkaardige termen als de zoekterm, maar stop er in godsnaam mee - of geef het dan aan als suggestie voor een nieuwe zoekopdracht.
Maar als ik zoek op 'x' wil ik resultaten waarin 'x' voorkomt, niet resultaten over 'y' wat gelijkaardig lijkt maar feitelijk iets totaal anders is.

Buren van aanpalende woning aan de tuin besluiten hun haag (volledig op hun grond) te snoeien zonder te verwittigen. Komen thuis... alles in de tuin achteraan ligt vol met een ander z'n snoeiafval.:fingerguns:

Terug
Bovenaan