Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Al geprobeerdpoepen voor het slapen!
slaaptips bij kinderen: teddybeer
slaaptips bij volwassenen: masturbeer

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al geprobeerdpoepen voor het slapen!

Den @Tomski could explain taxes to a fucking Golden Retriever, eindbaas!poepen voor het slapen!

Vermoedelijk ben je deze tips al tegengekomen in je zoektocht, maar ik geef ze nog even mee mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.
Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
Bedankt voor de tips. 1 al geprobeerd maar geen verschil. Geen idee of twee iets voor mij is want ik voel me met mijn huidig deken soms al wat verstikt/verdrukt.Vermoedelijk ben je deze tips al tegengekomen in je zoektocht, maar ik geef ze nog even mee mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.
1) Een koele slaapkamer, want een te warme slaapkamer is nefast voor je slaap.
2) Eventueel een verzwaard deken proberen? Bij sommige mensen helpt dat gevoel van een beetje gewicht om zich comfortabel te voelen.
Saaie partner?
gemoedsrust/ veiligheid? Ik slaap beter als er volk in huis is, dan als ik in een leeg huis moet slapen (altijd gehad)Bedankt voor de tips. 1 al geprobeerd maar geen verschil. Geen idee of twee iets voor mij is want ik voel me met mijn huidig deken soms al wat verstikt/verdrukt.
Ik val wel sneller in slaap als mijn partner bij mij is maar wat daar de logische redenering van kan zijn, geen idee
Hmm, maar ik woon ondertussen al bijna 9 jaar alleen dus geen idee waarom dat nu ineens het verschil zou makengemoedsrust/ veiligheid? Ik slaap beter als er volk in huis is, dan als ik in een leeg huis moet slapen (altijd gehad)

misschien dat je onbewust wilt gaan samenwonen?Hmm, maar ik woon ondertussen al bijna 9 jaar alleen dus geen idee waarom dat nu ineens het verschil zou maken![]()
Kan nog voorgeschreven worden hoor!Als we aan het eind van de 19de eeuw waren zou ik laudanum aanraden om te slapen.
Maar dat is niet zo courant meer tegenwoordig.
![]()
www.bcfi.be
is ook de beste oplossing volgens mijn 8 jarige in huis. Lezen is zo saai dat je er in slaap van valt. (Maar het werk wel bij hem)Boek lezen voor het slapen al geprobeerd ?
Mijn e reader is de perfecte aankoop geweest daarvoor, ook heeft je partner niet echt last van het licht.
Vroeger moest je niet vragen aan mij voor boeken te lezen, maar toch al relatief wat leuke boeken gelezen.
Slaap ook veel rustiger erdoor.
Ik wil graag samenwonen hoor. Komt nog welmisschien dat je onbewust wilt gaan samenwonen?

Ja ook al geprobeerd maar ik hou het ook precies niet lang vol.Boek lezen voor het slapen al geprobeerd ?
Mijn e reader is de perfecte aankoop geweest daarvoor, ook heeft je partner niet echt last van het licht.
Vroeger moest je niet vragen aan mij voor boeken te lezen, maar toch al relatief wat leuke boeken gelezen.
Slaap ook veel rustiger erdoor.
Ideaal om in slaap te vallen lijkt me:is ook de beste oplossing volgens mijn 8 jarige in huis. Lezen is zo saai dat je er in slaap van valt. (Maar het werk wel bij hem)

'Bovendien dragen ze een bril en lijken hun namen ook sterk op elkaar: Quinsley, Kyriani, Levany, Miley en Daynely. © dme'