Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een kleine Al Bundy.Vanmorgen een zeer corpulente madam met een erg accentuerende kledingstijl in de supermarkt. Mijn 4-jarige: "Kijk papa, zo'n dikke mevrouw, hoe kan dat zelfs?"
Uit sommige situaties kunt ge u niet redden, dus gewoon mijn pokerface getest.![]()
Het kon mijn zoon geweest zijn. Plaatsvervangende fierheid overvalt me plots.Vanmorgen een zeer corpulente madam met een erg accentuerende kledingstijl in de supermarkt. Mijn 4-jarige: "Kijk papa, zo'n dikke mevrouw, hoe kan dat zelfs?"
Uit sommige situaties kunt ge u niet redden, dus gewoon mijn pokerface getest.![]()
Fretfestijn veu de meeuwkesRip in peace timmeh!
Please Tomski, ik kan het echt niet meer aan.Rip in peace timmeh!
Het is oftewel "RIP" of "Rest in peace" maar niet "Rest In Peace in peace".Buffet van 1,5 miljoen EUR ...Fretfestijn veu de meeuwkes

Vermoedelijk overleden zondag jongstleden volgens de tracker.Rip in peace timmeh!
Please Tomski, ik kan het echt niet meer aan.Het is oftewel "RIP" of "Rest in peace" maar niet "Rest In Peace in peace".
Wat was het?Ik bestel iets op ‘Gent Smaakt’:
- “Dat is dan €14”
- “WTF?”
- “Ja, €2 waarborg voor bord”
- “Ok dan”
…
- “Hoe moet ik dat eten?”
- “Wel, je kan (plastieken) bestek kopen voor €2”
- “WTF?”
- “Je kan het ook met je handen eten”
…
- “Geef me maar dat plastieken bestek dat je op het vliegtuig krijgt, voor €2”
We worden gewoon bestolen waar we bij staan. Lang geleden dat ik mij nog zo gevoeld hebt. Op deze manier is een gezellige namiddag uitgaan écht niet meer gezellig.
gisteren nog eens een festivalleke gedaan. zo'n bandje met QR-code als "bonnekes"Ik bestel iets op ‘Gent Smaakt’:
- “Dat is dan €14”
- “WTF?”
- “Ok dan”
…
- “WTF?”
…
We worden gewoon bestolen waar we bij staan. Lang geleden dat ik mij nog zo gevoeld hebt. Op deze manier is een gezellige namiddag uitgaan écht niet meer gezellig.
Oei, niet veel honger?63 euro in de macdo. Wtf

Al die smaakt en foodtruck en andere eet-festivals zijn duur. Dat weet je op voorhand.Ik bestel iets op ‘Gent Smaakt’:
- “Dat is dan €14”
- “WTF?”
- “Ok dan”
…
- “WTF?”
…
Het is ook grappig hoe heel de Spaanssprekende wereld Argentijnen arrogant lijkt te vinden.Argentijns accent. De y van het woord ayudar uit hun strot spaven met een “zh" geluid, alsof 80% van hun tanden uit hun bakkes werden gemept
Ik spreek het sinds een jaar dagelijks, ik begin de accenten te herkennen. Argentijns en Chileens is echt wel ne mindfuck bij momentenHet is ook grappig hoe heel de Spaanssprekende wereld Argentijnen arrogant lijkt te vinden.
Toen ik nog Spaanse les volgde zat daar een Nederlander bij met Argentijnse vriendin, dus die kopieerde dat accent en combineerde het met het zijne.
"Zhow sooij ..."

Caraïbische versies zoals uit Cuba of de Dominicaanse Republiek zijn ook wel speciaal.Ik spreek het sinds een jaar dagelijks, ik begin de accenten te herkennen. Argentijns en Chileens is echt wel ne mindfuck bij momenten![]()