Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Frituren zijn imo ook heel duur geworden. Ik ben in de frituur meer kwijt dan in de McDo eigenlijk
Het basisproduct, de frieten zelf, zijn meestal nu wel nogal goedkoop. De winst voor hen en de kost voor de consument zit vooral in al de snacks en extra's lijkt me. Wie zichzelf goed vult met friet zal nog wel goedkoop gediend zijn.

Arc Raiders: kga het opgeven denk ik. Om een project te voltooien moet ge 5 van dezelfde modelbouwschepen vinden en indienen. 2 dagen aan het zoeken geweest, 1'tje gevonden. Thread op Reddit gemaakt met waar ik die kan vinden. Ik was duidelijk in de juiste plaats aan het zoeken, maar bij mij spawned het niet. Vandaag ook heel de avond bezig geweest met speciaal de night invasions zodat ge grotere kans hebt... Noppes, nul, nada. Pfff, laat maar dan. Kga geen 100 uur zoeken om 1 domme missie te voltooien.

Ondertussen in totaal toch al 70u aan besteed, terwijl dat ik het aan het begin niet echt leuk vond, maar nu is de drive ook weer wat zoek. Zo'n grind en op den duur weet ge ook wel hoe ge de meeste vijanden aan moet pakken.

Quick vanavond 17 euro: twee medium menu's en één ijsje. Is de goedkoopste van den hoop.

Mc en BK zijn allebei een stuk duurder idd. Maar vind Mc wel nog altijd de beste frietjes/sharing boxes/kipburgers hebben. BK beste burgers overall, maar die frieten vind ik twee keer niks. Cola-limoen voor mij dè reden om te gaan daar.

Onze puberende tienerdochter die telkens het bloed van onder uw nagels kan halen.

Als ze niet aan het liegen of dingen verbergen/verzwijgen is betekent het gewoon dat ze ligt te slapen.

Was mij ook al opgevallen dat ze het afgelopen half jaar heel duur zijn geworden.
Nu ook iet overdrijven héé ,
5 menu’s waarvan 4 groot en 1 medium met bij de 4 grote menu’s nog een extra burger en bij de medium extra kippenvleugels en 2 potjes saus extra , €88,60 moeten betalen en we hadden allemaal wel genoeg . ;)

Het basisproduct, de frieten zelf, zijn meestal nu wel nogal goedkoop. De winst voor hen en de kost voor de consument zit vooral in al de snacks en extra's lijkt me. Wie zichzelf goed vult met friet zal nog wel goedkoop gediend zijn.
Ge gaat gewoon naar een frituur uitgebaat door Chinezen. Ne "mini" friet daar is ne "grote" bij een andere frituur.

McDonalds : Installeer den app. Het blijft duur maar via de app zijn er regelmatig promoties / deals en je krijgt ook punten per aankoop die je dan kan inleveren voor gratis eten. Ik heb nu 1600 punten opgespaard Ah wel ik kan daar 3 medium McMenu's voor krijgen (voor welgeteld 0€).

Nu ook iet overdrijven héé ,
5 menu’s waarvan 4 groot en 1 medium met bij de 4 grote menu’s nog een extra burger en bij de medium extra kippenvleugels en 2 potjes saus extra , €88,60 moeten betalen en we hadden allemaal wel genoeg . ;)
Het blijft junk food natuurlijk dat met de laagst mogelijke kosten wordt gemaakt en aan de man/vrouw/x wordt gebracht. Nog niet zo lang geleden was een hamburger een 1 euro deal en kreeg je bij Chicken Tenders die ook al uit gamma zijn de saus nog gratis. Dat is allemaal al lang passé. Uiteraard is het goedkoper dan de lokale brasserie, zou maar erg zijn dat zo'n gigantische keten het niet goedkoper zou kunnen brengen.

Het blijft junk food natuurlijk dat met de laagst mogelijke kosten wordt gemaakt en aan de man/vrouw/x wordt gebracht. Nog niet zo lang geleden was een hamburger een 1 euro deal en kreeg je bij Chicken Tenders die ook al uit gamma zijn de saus nog gratis. Dat is allemaal al lang passé. Uiteraard is het goedkoper dan de lokale brasserie, zou maar erg zijn dat zo'n gigantische keten het niet goedkoper zou kunnen brengen.
Ja , oké dat je het zo bekijkt maar is een maaltijd in een restaurant dat dan ook niet ?
Als je uit eten gaat gaat het u altijd meer kosten dan als je het zelf maakt denk ik (buiten de Ikea misschien en de Colmar als je alleen bent ,. ;) )

Vroeger was een hamburger voor 20frank een zacht broodje met een beetje ketchup en nog een sausje erop met een dun stukje gehakt vlees (of wat daar door voor moest gaan ) met 1 klein stukje augurk op …(dacht dat ik dat toe betaald had bij de McDonald‘s toen ik daar voor de eerste keer ging …)

Terug
Bovenaan