Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt mee als ik je frituurbezoeken meetel. We zijn ook eens geweest deze week. Twee grote mensen en zo'n mc-spelvoorkindjes. 42 euro graag. Frituur is toch serieus goedkoper.63 euro in de macdo. Wtf
Het basisproduct, de frieten zelf, zijn meestal nu wel nogal goedkoop. De winst voor hen en de kost voor de consument zit vooral in al de snacks en extra's lijkt me. Wie zichzelf goed vult met friet zal nog wel goedkoop gediend zijn.Frituren zijn imo ook heel duur geworden. Ik ben in de frituur meer kwijt dan in de McDo eigenlijk
Was mij ook al opgevallen dat ze het afgelopen half jaar heel duur zijn geworden.63 euro in de macdo. Wtf
Hier hetzelfde(Niet) Welkom keelpijn.

In Zürich ook net een burgertent bezocht. De volle 65 euro voor 2 personen. Burger met drankje. Werkelijk alles is hier belachelijk duur. Tis dat hier een goeie vriend woont, anders zou ik er nooit naar toe komen voor een week.63 euro in de macdo. Wtf
Zwitserland kan je niet echt met ons vergelijken. De lonen zijn daar ook veel hoger dan bij ons.In Zürich ook net een burgertent bezocht. De volle 65 euro voor 2 personen. Burger met drankje. Werkelijk alles is hier belachelijk duur. Tis dat hier een goeie vriend woont, anders zou ik er nooit naar toe komen voor een week.
Dat weet ik, maar het doet wel pijn om hier mijn Belgisch loontje op een week kwijt te zijn zonder gek te doen.Zwitserland kan je niet echt met ons vergelijken. De lonen zijn daar ook veel hoger dan bij ons.
I know the feeling. Mijn vriend zijn moeder is uitgestrooid in het meer van Geneve dus elke 2 jaar gaan we eens tot ginder. Ik probeer dan goedkoop te eten. Een Fanta van 8 euro, Pizza Margerita van 35 euroDat weet ik, maar het doet wel pijn om hier mijn Belgisch loontje op een week kwijt te zijn zonder gek te doen.

En de belastingen op loon vooral veel lager...Zwitserland kan je niet echt met ons vergelijken. De lonen zijn daar ook veel hoger dan bij ons.
Schoonmoeders hè..I know the feeling. Mijn vriend zijn moeder is uitgestrooid in het meer van Geneve dus elke 2 jaar gaan we eens tot ginder. Ik probeer dan goedkoop te eten. Een Fanta van 8 euro, Pizza Margerita van 35 euro![]()
Nu ook iet overdrijven héé ,Was mij ook al opgevallen dat ze het afgelopen half jaar heel duur zijn geworden.

Ge gaat gewoon naar een frituur uitgebaat door Chinezen. Ne "mini" friet daar is ne "grote" bij een andere frituur.Het basisproduct, de frieten zelf, zijn meestal nu wel nogal goedkoop. De winst voor hen en de kost voor de consument zit vooral in al de snacks en extra's lijkt me. Wie zichzelf goed vult met friet zal nog wel goedkoop gediend zijn.
Het blijft junk food natuurlijk dat met de laagst mogelijke kosten wordt gemaakt en aan de man/vrouw/x wordt gebracht. Nog niet zo lang geleden was een hamburger een 1 euro deal en kreeg je bij Chicken Tenders die ook al uit gamma zijn de saus nog gratis. Dat is allemaal al lang passé. Uiteraard is het goedkoper dan de lokale brasserie, zou maar erg zijn dat zo'n gigantische keten het niet goedkoper zou kunnen brengen.Nu ook iet overdrijven héé ,
5 menu’s waarvan 4 groot en 1 medium met bij de 4 grote menu’s nog een extra burger en bij de medium extra kippenvleugels en 2 potjes saus extra , €88,60 moeten betalen en we hadden allemaal wel genoeg .![]()
Ja , oké dat je het zo bekijkt maar is een maaltijd in een restaurant dat dan ook niet ?Het blijft junk food natuurlijk dat met de laagst mogelijke kosten wordt gemaakt en aan de man/vrouw/x wordt gebracht. Nog niet zo lang geleden was een hamburger een 1 euro deal en kreeg je bij Chicken Tenders die ook al uit gamma zijn de saus nog gratis. Dat is allemaal al lang passé. Uiteraard is het goedkoper dan de lokale brasserie, zou maar erg zijn dat zo'n gigantische keten het niet goedkoper zou kunnen brengen.
)