Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De rijstpap van den Okay trekt ook al op geen kloten, hoe durven die smeerlappen zulk smerig fret verkopen?
Ik heb dat toch ool al bij verschillende producten gedacht. Hebben die dat zelf geproefd, maar ook: wie blijft dat kopen. Er moet toch een markt voor zijn, want anders gaan ze failliet

Ik heb dat toch ool al bij verschillende producten gedacht. Hebben die dat zelf geproefd, maar ook: wie blijft dat kopen. Er moet toch een markt voor zijn, want anders gaan ze failliet
Mijn vader was destijds trouwe gebruiker van heel wat supermarkt-brol. Een combinatie van dat als kind te eten en ook heel gefixeerd te zijn op de prijs denk ik.

allez, ze zijn vandaag die nieuwe bakken komen leveren, mét barcode zodat je weet dat je per bak zult mogen betalen.
maar het oude glas hebben ze toch weer mooi laten staan. het is 1x per maand, dus de eerste betalende keer is voor 2 maand afval. (+ dat van die kutbuur natuurlijk)
Die barcode is niet om te betalen, maar gewoon een serienummer om te weten wie de "eigenaar" is. Die betaling is via een chip die ergens onder de rand van de container zit.

Geen idee, hier hebben we dat niet, had het algemeen over die containters. Hebben gewoon allemaal een barcode, maar staat dus los van betaling.
Ah ok.

Normaal blijft die dus gratis (IVAGO). Alleen als je een tweede glasbak zou willen, moet je die aankopen aan 7,5€.

Meerdere volwassen mensen (40-60 jaar) die flippen in de Kinepolis omdat er geen Top Gun-popcornbuckets meer zijn. Grow the fuck up. Waar komt die hype ineens vandaan ook. Wat plastic rommel…

Ik had een update gezien van zanger D4vid die zijn vriendin zou hebben vermoord. Relatie begonnen wanneer hij 18 was en zij 13.
Clavicular die een 16 jarige zou hebben verkracht wanneer ze dronken was.

In de sport en filmwereld is het allemaal nog erger. Ik wil maar zeggen dat ik het gewoon niet begrijp. Als zoveel vrouwen zich gooien waarom is het zo moeilijk voor sommige personen om een goede beslissing te maken.

Paar weken geleden, Russel Brand die gewoon openlijk toegeeft dat hij op 30 jarige leeftijd sex heeft gehad met een 16 jarige. Uw ex vrouw is Katy perry ...ma het is een 16de jarige die het voor u doet.
Zo word je strontrijk zeker? Door ne klootzak eerste klas te zijn en over lijken te gaan. Letterlijk en figuurlijk.

Lasagna: het best huisgemaakt maar zelden zin om zo lang in de keuken te staan. Dus meestal gewoon uit de supermarkt.

Maar: de bonus is uitbetaald, wat comfortfood kan geen kwaad, dus deze keer lasagna van de slager genomen. Diene mens heeft het beste gehakt van de streek, kan niet misgaan toch?
Toch?
Toch?

Behalve natuurlijk als je van die vorte Parijse champignons in een standaard lasagna gaat proppen natuurlijk!
Bah! Nu moet ik mijn lasagna zitten dissecteren om die prut eruit te vissen. Comfort food my ass.

Lasagna: het best huisgemaakt maar zelden zin om zo lang in de keuken te staan. Dus meestal gewoon uit de supermarkt.

Maar: de bonus is uitbetaald, wat comfortfood kan geen kwaad, dus deze keer lasagna van de slager genomen. Diene mens heeft het beste gehakt van de streek, kan niet misgaan toch?
Toch?
Toch?

Behalve natuurlijk als je van die vorte Parijse champignons in een standaard lasagna gaat proppen natuurlijk!
Bah! Nu moet ik mijn lasagna zitten dissecteren om die prut eruit te vissen. Comfort food my ass.

Mijn madam heeft gisteren zelf ene gemaakt. Dat was pas comfort food!

Toch?
Toch?

Den Aldi vent, den Aldi. Als je bonus is uitbetaald koop je er gewoon wat meer van.

Weer een geval van ernstige kindermishandeling dat de media haalt, deze keer in Nederland dicht bij Groningen: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/0...uden-voor-ernstige-kindermishandeling-in-noo/

Dat blijft toch zoiets dat moeilijk te vatten is, je eigen weerloos kind folteren.
Misselijkmakend. Uit het artikel: "De vernederingen en mishandelingen werden ook gefilmd."
Langs een kant goed dat ze dat deden, des te meer bewijs, maar hoe gestoord moet je zijn om zo'n wandaden nog eens te willen filmen ook? Dan moet je toch echt ver zitten. Als ik snel opzoek kunnen ze daar in NL maximaal 15 jaar voor krijgen, hopelijk kan iemand hier dit corrigeren naar meer jaren.
Als ik zo'n dingen lees of hoor denk ik aan mijn eigen kinderen, hoe wij als ouders ons eigen in gevaar zouden brengen om die gastjes te beschermen en dan heb je van die ouders die ze zelfs mishandelen. Ik vrees dat we er zelfs maar een klein deeltje van weten jammergenoeg.

Bultrug timmy

* Volgens de meeste experten zal Timmy reeds dood zijn voor ze hem vrijlaten. (Fout)
* Volgens de meeste experten is Timmy al sinds 5 mei of eerder dood. (Fout)
* Sinds zondag (10 mei) stuurt de tracker geen info meer door. De tracker werkt niet meer of Timmy is dood. (Misschien)
* De dode walvis die is aangespoeld voor Denemarken op 15 mei is hoogstwaarschijnlijk Timmy en hij is dood. (Misschien)
* Oei hij heeft geen zendertje. Misschien is het toch niet Timmy! (Mmm)

LET IT GO damned it.

Terug
Bovenaan