pardal
Well-known member
afpingen is dan ook wel één van de dingen die horen bij een rommelmarkt he.Gisteren was het in de buurt ook rommelmarkt. Jammer genoeg uitgeregend, maar soit. Om acht uur begon de rommelmarkt, maar al om zeven uur krioelde het in de straat van opkopers. Probeer je rustig je standje klaar te zetten, word je elke minuut lastig gevallen of je geen elpeeselectronicastripskookgeriefcd'sgsm ikgeefbesteprijsmeneejr hebt.
Néé Freddy, je hebt mij net Abdul zien wandelen sturen omdat ik alleen maar wat kledij en kinderspeelgoed heb, op die tien seconden tijd ga ik geen vijf grammofoonplaten uit mijn gat toveren. En als Freddy afdruipt zie je Abdul terug zijn tiende rondje op vijftien minuten tijd doen... Ze zouden in uw garage komen kijken als ze zouden kunnen.
Met alle respect, maar komt toch vaak een speciaal soort volk op af. Zo lang ze respectvol blijven heb ik er geen probleem mee, maar waar ik niet tegen kan is dat afdingen op zaken die zo goed als gratis zijn. We verkochten wat kledij van mijn schoonzus. Dingen die gemakkelijk €40/stuk hadden gekost en die weg mocht aan €2/stuk. En dan zijn er nóg figuren die zeuren en 50 cent proberen af te dingen. Ik ga toch ook niet in de supermarkt zeuren aan de kassa over een blik hotdogworsten?
In de supermarkt ooit wel het verhaal gehoord van iemand uit het buitenland die probeerde af te pingelen voor een krop sla omdat die er niet meer 100% vers uitzag.

Drie keer een boete en drie keer eenmalig kwijt gescholden.